Juni 2008 stoppers deel 5!!

hey meiden!

@ misX,gefeliciteerd met je contract!!!! en als het goed is lig je nu te kijken naar je beeb
      laat je snel wat van je horen?

@ sylvia,hoelaat moet jij vandaag? en over dat forum het lijkt mij wel een leuk idee! ben benieuwd wat de andere er van vinden.

oja we gaan dit weekend aan de babykamer beginnen!! meubeltjes zijn er al,maar we moeten de vloer en de wanden doen.

-X-

Ik mag om 17.00 uur, een uur lang whoehoei! Gezellig hoor!
Ik ga er met de kids met de bus en de trein heen ('t zit in Amersfoort), dus het wordt een hele belevenis voor ze. We gaan met 20 min vertrekken.......wahahaha, 't gaat nergens over: met de auto 30 minuten met het openbaar vervoer 1 uur en 3 kwartier!!!

Maar 't gaat om de lol! En anders moeten we met twee auto's terug (mijn mannetje werkt bij Amersfoort).

Ik ga ff wat speeltoestanden bij elkaar rapen voor die kleinste want die houdt het vast geen uur vol   om naar die baby te loeren hahahaha......

Tot strakkies!  

Vanmiddag de pretecho gehad, wat is dat toch altijd weer leuk zeg! Wel weer een hele andere ervaring dan bij Jasper zeg! Bij jasper hadden we met 20 weken echt al een flinke baby in beeld en hoe anders is deze zeg! Dit is echt een ienieminie puppeke. Als "ie" zo doorgaat, dan wordt dat hooguit een 7-pondertje zei de echo-scopiste.

Een lief klein popje dus die zich continue zat te verstoppen in mijn placenta en dus wat lastig op de 3D te krijgen was, maar toch hebben we een aantal mooie foto's. Van het weekend zullen we ze ff inscannen.

De kindertjes waren mee en die vonden het ook heel mooi. Jasper was na een kwartier wel uitgekeken, maar dat is logisch....

In het begin kregen we goed de kans om even goed tussen de beentjes te kijken, hoewel 't wel heel lastig is omdat het nog zo klein is. Maar de echoscopiste was 99% zeker en wij eigenlijk ook als we de foto's bekijken. Maar toch gaan we pas voor de 100% als de gyn met dezelfde mening komt 15 april (20 weken echo). Maar goed.....99% zeker dus, krijgen we

EEN MEISJE!!!!!!!!!!!

Mijn gevoel was dus weer goed! 100% score tot nu toe :).
We zijn er allemaal heel erg gelukkig mee, behalve Jasper die heel teleurgesteld is dat hij geen broertje krijgt.....ahhhhhhh...

En MissX hoe ist bij jou gegaan?????

Liefs,
Sylvia

Hey meiden!!

Oh het was geweldig! Het is een JONGETJE!!!!! We zijn echt zo super blij! Het is echt 100% zeker. We hebben heel duidelijk het balzakje en het piemeltje gezien, haha! Zo schattig! De echo duurde ruim een half uur en alles ziet er verder ook helemaal perfect uit. Alleen de gyn (of wie maakt die echo?) kwam toch wel op een andere uitgerekende datum uit! Ik zou nu 20 weken en 1 dag zijn, maar volgens alle afmetingen zou ik al bijna 22 weken zwanger zijn! Ze heeft nu een brief aan de vk geschreven met daarin de vraag of hij nog eens goed naar de termijnbepaling wil kijken. Volgens de gyn moeten we sterk rekening houden met een week eerder bevallen. Nou, dat vind ik natuurlijk helemaal niet erg, haha! Kan natuurlijk nog steeds wel een paar weken over tijd gaan lopen, dat weet je nooit. Het kleine manneke was trouwens flink beweeglijk en had vaak het vuistje bij z'n mond. Zo lief! M'n vriend en ik moesten beide wel even een traantje laten, heel speciaal was het. Vanmiddag hebben we meteen een leuk boxkleed gekocht en het eerste pakje! We konden het niet laten, hahaha!

Sylvia, gefeliciteerd! Een meisje!!! Wat super joh. Een koningspaar hebben jullie straks! Ik had weer gelijk met m'n voorspelling :) Geniet er lekker van samen!

Ik reageer een andere keer op jullie weer. Ga nu echt even de bank op. Nog even samen met m'n vriend genieten van het leuke nieuws.

Liefs!!

Whoei! Wat leuk MissX!!! Een jongen! Ik zat ook weer goed met mijn voorspellingen hahahaha.....
Hier is het ook wel redelijk zeker, we hebben een duidelijke foto waar 3 streepjes opstaan en dat zouden dan dus de schaamlipjes moeten zijn. Het zag er ook heel anders uit dan bij Jasper iig.

Maar dan had jij echt een duidelijke echo als je knulletje al zo groot is! Dat had ik dus ook bij Jasper. Maar deze is zo'n pukkie joh, hahahahahaha....... Bovendien was ze de hele tijd met haar beentjes in de weer....

Hier trouwens ook de hele tijd zo'n handje bij dat gezichtje!
Ik ga morgen ook ff los hoor! Gelijk een leuk roze baby-jurkje scoren! Hier zit ik al weken op te wachten....hahahahaha

Geniet ze!

Oh Sylvia wat heerlijk! Lekker genieten en jurkjes scoren nu! Ik moet wel even helemaal omschakelen zeg. Heb twee kleine nichtjes en zit helemaal in de rokjes en maillootjes en haarspeldjes, haha! Maar dit is helemaal top. Ik zei al tegen m'n vriend: hopelijk heeft ie straks al wat haartjes. Heb nu al zin om een stoer kuifje te maken, hihi!

Dikke kus!

@ sylvia en MisX, meiden wat goed om te horen dat alles in orde is!!!!
      jullie kunnen nu lekker gericht shoppen...... enjoy!!!!

@ puk, geniet vandaag van je echo!!!

NOD     :

Naam:                              
Leeftijd:
Datum:
Ronde:    
Kindje:            

Luxx
27
27 maart
10
1

Christy
26
30 maart
1 (na mk)
1

Shanna

27
4 april

6

1

Hopje          
28
2 april
8
1

Janien
22
??????
9
1

Maaike
29
8 april
14
1

Wachtbankje:

Naam:
Leeftijd:
Reden:                                                          
Ronde:
Kindje:

Zwanger:

Naam:
Leeftijd:
Ronde:
Kindje:                  
Uitgerekend:    

Janneke
29
1e na mk
1
30 maart 2009

Ryanne
26
3e
1
24 juni 2009

Eva
25
4e
1
24 juni 2009

Liss
24
5e
1
9  juli 2009

Mex
29
5e
2
1  aug. 2009

Miss X
25
3e
1
4  aug. 2009

Salsa
29
5e
1
10  aug 2009

Sylvia
33
..e
2
21 aug 2009

Bionda
21
1e na mk
1
6    sep   2009

memke
26
1e na mk
1
16   sep 2009

Rianne 31
27
2e na 2 mk
1
26 sep 2009

Puk
29
7e
1
29 sept 2009

Jolanda

2
... sept 2009

Geslacht  beeb:
Wel of niet weten?

Mogen wij het weten?
Het wordt een:

Janneke
ja
ja
JONGEN

Ryanne
ja
ja
2 MEISJES

Eva
ja
ja
JONGEN

Liss
ja
ja
JONGEN

MissX
ja
ja
JONGEN

Mex
ja
ja
MEISJE

Salsa
ja
nee
??

Sylvia
ja
ja
MEISJE

Bionda
ja
ja
??

Memke
nee
kan niet he
??

Puk
nee
kan niet
??

Rianne31
???
???
??

Jolanda
???
???
??

Echo's:

Naam:
Datum:          
Hoeveelste:
Hoever dan:

Liss
25 maart
Controle
 24 wkn en  6 dgn

13:00  uur

MissX
18 maart
20 wkn echo
20  wkn en  1 dag
13.30 uur

Salsa
23 mrt
20 wkn  echo
20 weken
9:30  uur

Sylvia
18 mrt
pretecho
.....  wkn
.........  uur

Bionda
19mrt
controle
15weken en 4dagen  
15:15   uur

Rianne31
25 maart

2 april
Echo

gesprek gyn
13 weken en 4 dagen
13 weken
en 4 dagen
13.00 uur

Puk
19  maart
Echo
12  weken en 2 dagen
14:30 uur

Eva

26  maart

Controle vk

27 wkn 1 dag

15:00

@MissX en Sylvia: Geweldig dat alles goed is met jullie beebje. En we gaan weer mooi gelijk op hier. Nu 4 jongens en 4 meiden, toch? En nu lekker shoppen.

@Liss: Lief dat je naar me vroeg. Was een tijdje niet meer geweest maar alles gaat prima. Wij gaan dit weekend ook aan de babykamer beginnen. Eerst verfen (licht paars) en volgende week behangen (donker paars met zilveren ornament erin). Meubeltjes hebben we al van mn dochtertje. Die vinden we nog steeds erg mooi (landelijk wit). Ze krijgt nu een groot bed enz. Iig veel klusplezier het weekend!!!!!

@Puk: Leuk, dat je het nu hebt kunnen vertellen. En je bent al flink verwend zo te horen. Ik hoop dat je vandaag een mooie echo hebt.

@Janneke: Nog heel veel sterkte met de laatste loodjes. Ik hou met spanning het forum in de gaten. Ben heel benieuwd naar je ervaring straks. En dat je nog geen tekenen voelt zegt niets. Mijn bevalling begon ook helemaal uit het niets. Het kan ineens gebeuren of het duurt misschien zomaar nog een paar weekjes. Spannend he, dat wachten en niet weten wanneer het gaan gebeuren. Succes!!!!!!!!

@Ryanne: nog van harte gefeliciteerd, zo te horen heb je een super dag gehad. En nu lekker voorbereidingen treffen voor die 2 meiden van je. Leuk!!!!!! Hebben jullie al namen?

@Eva, nog ff wachten en dan heb je eindelijk het kamertje. Zo leuk om de kleertjes in de kast te hangen enz.

Hier gaat alles goed zolang ik maar heel rustig aan doe. Af en toe zit er een zenuw klem tussen mn bekken en dan kan ik niets meer. Ik heb veel pijn maar daar raak je, gek genoeg , aan gewend. Nu met dat lekkere weer is het moeilijk om je rustig te houden. Vorige week de tuin aangeveegd maar dan kan ik daarna niet meer lopen....haha. Ik heb morgen mn 20 wkn echo. Heb er zin in!!!!!!

Liefs!!!!

Terug
Bovenaan