Juni 2008 stoppers deel 5!!

Hi meiden,

Vandaag alweer 39 weken en ben het echt beu! Mannetje is enorm ingedaald (kan niet verder, behalve eruit!) en dat is niet heel erg comfortabel... Maar goed we houden vol. Helaas deze week niks gepland dus ga nu even de kapper inplannen en nog wat dingen, anders ga ik nog meer zitten wachten. Verder gaat het goed, alleen hij wordt echt heel groot nu en mn lichaam is een beetje uit proportie. We zijn ontzettend benieuwd, nieuwsgierig en ongeduldig.
Mn hormonen die vliegen in het rond, ene moment huil ik, andere moment ben ik heel snel boos en dat is dus niet zo leuk voor malief. Hopelijk allemaal tekenen dat het bijna gaat gebeuren, maar helaas nog geen wee gevoeld, geen slijmprop verloren of wat dan ook.

Ryanne: fijn een station! Gaan wij ook binnenkort kopen maar eerst mijn auto verkopen. Hoe bevallen de wittebroodsweken? Je zag er mooi uit hoor. Leuk dat je kamertje bijna af is! Wil je alle kleertjes in 2-voud of wil je ze juist niet identiek aankleden? Vraag ik me altijd af; wanneer bepaal je dat??

MissX: een zoon, gaaf! Geniet ervan meid en helemaal dat de echo zo goed was. En je bul en een jaarcontract; gaat lekker!!! Hoeveel dagen ga je na je verlof werken?
Foto zet ik hier denk ik niet maar wel op mn Hyves, en op onze eigen site natuurlijk!!! Die wordt heeeeeel mooi!

Sylvia: een meid, leuk nu je al een zoontje hebt. En dat jouw echo ook goed was natuurlijk, dat is het allerbelangrijkste!!!! Jurkje al gescoord?

Eva: je mannetje is alleen op vakantie; skien? Niet leuk dat afscheid maar snap wat je bedoelt, je bent nu niet echt alleen! Das wel fijn. Bandenpijn kan zeer doen, pas er maar mee op. Een Anita-zwangerschapsbuikband kan helpen als je moet werken, lopen ofzo. Is een tip voor alle zwangeren trouwens! Mag je niet de hele dag dragen maar wel als je lang moet staan / lopen. Je hebt verschillende maten dus beste is om m bij een lingeriewinkel te passen en te kopen.
Fijn dat t kamertje nu echt komt! Is mooi hoor de Miami, kijk er elke dag naar haha!

Bionda: ziek meid, das niet leuk... En je mag zo weinig nemen, das ook zo balen! Met je beeb wel alles goed lees ik, super joh!

Puk: van harte met je mooie echo en leuk dat alles goed gaat. Leuke reacties gehad zeker?

Mex: bij jou dus ook alles goed, fijn joh! Fijn  om te horen dat jouw bevalling uit het niets begon, dat hoor ik graaaaag!!! haha! Ik hoop t snel mee te mogen maken....
Hoe was de 20-weken echo? Alles ok?

Hopje en Janien: hoe gaat t met jullie meiden? Druk geklust laatste dagen?

Meiden, tot de volgende keer! Hopelijk dan met goed babynieuws maar zal wel eerder op Hyves te lezen zijn dan hier... ;-)

Groetjes, Janneke

hey dames!

Afgelopen weekend inderdaad heel lekker weer, echt van genoten!! We hadden een vriendinnenweekend en dit fantastisch weer kwam dus echt perfect uit, kon niet beter!!
En nu nog paar daagjes vakantie, dus kan heerlijk bijkomen en dingen beetje op een rij zetten.

Mijn nod valt denk ik toch weer eerder, op basis van de testen en tempen, 25e dus overmorgen al. Zullen zien, kan er al gewoonlijk niets zinnigs over zeggen! Vanmorgen wel iets krampjes in m'n onderbuik, dus ben er bang voor... maar we zullen zien!
Met mezelf gaat het in ieder geval ietsie beter, hoop dat de rust me goed doet, zodat ik wat energieker ben en ook beetje controle hou over m'n emoties.
Bedankt in ieder geval voor alle lieve reacties!!!

@ MissX een JONGEN! wat gaaf zeg!! er is inderdaad een goede verdeling, 4 om 4!!
@ Sylvia; voor jou dus een MEISJE! Errug leuk!!! Geniet ervan meiden!!
Moet zeggen dat ik altijd heb gezegd dat ik het vooraf niet wil weten, maar als ik af en toe nu de reacties lees, denk ik dat het misschien ook wel leuk is.... ! Zullen het zien tzt, ga daar immers ook zeker niet alleen over!

@ Janneke, oh dat schiet echt op nu!! spannend hoor! Leuk dat je ons op de hoogte houdt nog van de ontwikkelingen!!

Ik ga even lunchen! tot later!

Liefs Luxx

Hey meiden!

Fijn om al die positieve berichten te lezen! Ik hoop dat ik binnenkort lekker over  echo's en babykamers mee kan kletsen. Al valt het niet mee om steeds zo positief te blijven.
Maar goed, afgelopen zaterdag had ik dan eindelijk een positieve ovu test, dus afgelopen weekend hebben we veelal besteed aan het klussen! Vanavond voor alle zekerheid nog maar een keertje en dan kan het wachten weer beginnen. Baal wel dat deze cyclus weer veel langer is dan  alle vorige. Ik had na al die tijd gehoopt dat er meer regelmaat in zou komen maar helaas.

Fijne dag meiden!

X hopje

Ik heb mijn NOD even aangepast, zal namelijk een paar dagen later zijn.

X hopje

NOD     :

Naam:                              
Leeftijd:
Datum:
Ronde:    
Kindje:            

Luxx
27
27 maart
10
1

Christy
26
30 maart
1 (na mk)
1

Shanna

27
4 april

6

1

Hopje
28
5 april
8
1

Janien
22
??????
9
1

Maaike
29
8 april
14
1

Wachtbankje:

Naam:
Leeftijd:
Reden:                                                          
Ronde:
Kindje:

Zwanger:

Naam:
Leeftijd:
Ronde:
Kindje:                  
Uitgerekend:    

Janneke
29
1e na mk
1
30 maart 2009

Ryanne
26
3e
1
24 juni 2009

Eva
25
4e
1
24 juni 2009

Liss
24
5e
1
9  juli 2009

Mex
29
5e
2
1  aug. 2009

Miss X
25
3e
1
4  aug. 2009

Salsa
29
5e
1
10  aug 2009

Sylvia
33
..e
2
21 aug 2009

Bionda
21
1e na mk
1
6    sep   2009

memke
26
1e na mk
1
16   sep 2009

Rianne 31
27
2e na 2 mk
1
26 sep 2009

Puk
29
7e
1
29 sept 2009

Jolanda

2
... sept 2009

Geslacht  beeb:
Wel of niet weten?

Mogen wij het weten?
Het wordt een:

Janneke
ja
ja
JONGEN

Ryanne
ja
ja
2 MEISJES

Eva
ja
ja
JONGEN

Liss
ja
ja
JONGEN

MissX
ja
ja
JONGEN

Mex
ja
ja
MEISJE

Salsa
ja
nee
??

Sylvia
ja
ja
MEISJE

Bionda
ja
ja
??

Memke
nee
kan niet he
??

Puk
nee
kan niet
??

Rianne31
???
???
??

Jolanda
???
???
??

Echo's:

Naam:
Datum:          
Hoeveelste:
Hoever dan:

Liss
25 maart
Controle
 24 wkn en  6 dgn

13:00  uur

MissX
18 maart
20 wkn echo
20  wkn en  1 dag
13.30 uur

Salsa
23 mrt
20 wkn  echo
20 weken
9:30  uur

Sylvia
18 mrt
pretecho
.....  wkn
.........  uur

Bionda
20 april
20 wkn echo
20weken en 1dag  
10:00uur

Rianne31
25 maart

2 april
Echo

gesprek gyn
13 weken en 4 dagen
13 weken
en 4 dagen
13.00 uur

Puk
2 april
controle vk
14  weken en 2 dagen
17:00 uur

Eva

26  maart

Controle vk

27 wkn 1 dag

15:00

Hey Hopje!!
Blij dat je een positieve test hebt gehad!! Duim duim duim!! Het is ons allemaal zo gegund! Zullen zien wat het allemaal brengt!
Wel rot voor je dat de cyclus alleen maar langer wordt... kan me voorstellen dat het moeilijk bepalen is, dus dan is het wel prettig dat die testen dan beetje inzicht bieden. Ga jij ook nog temperaturen of lijkt je dat niet iets? Zullen de meningen wellicht over verdeeld zijn.
Uitgaande van hetzelfde begin begint dat aardig te verschillen in aantal rondjes zag ik. Maar meid ik duim heel hard voor je!!! Zo te horen hebben jullie goed je best gedaan, en dan maar wachten...

Liefs Luxx

Hallo Allemaal

Jaaaa ik ben over de 3 maanden. Eind van de week alweer 14 weken. Pfff . Wonedag een echo, ben wel heel benieuwd hoe het gaat. Ik heb heel veel last van mijn maag en middenrif. Kent iemand dat? Word er een beetje kriegel van sla af en toe echt dubbel van de pijn.
Verder gaat alles wel goed. Ik word nu een beetje dik. Maar niet echt een zwanger buikje maar een dik buikje. Was dat bij jullie ook zo? Ik heb wel een leuke positiebroek gekocht bij de Hennes. En 2 jurkjes bij de Prenatal.
En een vriendin van is ook zwanger na 3 jaar. Wat een tijd he? Ze was al in de medische molen maar dat heeft ze stil gelegd omdat ze moest solliciteren en wat denk je.... Zwanger. Dat bewijst maar weer eens dat het soms echt helpt als je er minder mee bezig bent. (maar ja doe het maar eens he)

@ Sylvia een meisje wat leuk zeg. En e raadt het inderdaad vaak goed hihi. Hoe voel je je verder? En groei je al goed?

@ Miss x een jongetje wat leuk. Ik vond het nog steeds jammer dat mijn mannetje niet wil weten wat het wordt. Dan weet ik het ook niet he? Je hebt inderrdaad veel geluk gehad de laatste tijd... Lekker toch, geniet ervan.

@Hopje ja wel balen dat je cyclus wat langer is nu. Maar misschien is het wel een hele goede cyclus. Ik duim weer hoor meid! iK hoop zo dat je ook mee mag praten over de echo etc.

@Luxx jee over 2 dagen alweer. Spannend hoor. Houd ons op de hoogte he?

@Janneke Wat spannend meid. Ik was al stiekem op je hyves aan het kijken of er al wat was. maar nog niks. Ik kan me voorstellen dat je zoooo nieuwsgierig bent nu.

@Puk oooh wat leuk we lopen misschien helemaaal gelijk. Dat is inderdaad wel erg bijzonder. Nee hoor ik stop ook niet hie.r Vind het leuk om ervaringen uit te wisselen met jullie. Ik heb de kraamzorg aangevraagd nu. Als ik geen voorkeur opgaf dan krijg ik de eerste maand gratis luiers. Nou dat doen we dan maar he? Groei je al? Ik wordt alleen dikker. Niet zwanger dikker zeg maar. En ik let zoo goed op mijn eten. Wat ga jij voor een gym doen? Jouw beeb was 6 cm ik ben benieuwd hoe groot die van ons nu is. Laat het je weten woensdag.

@Ryanne hoe is het nu? En met je meiden. Ja een station is geen overbodige luxe nu. Je zult de ruimte hard nodig hebben hihi.

@Eva dat van die hormonen ken ik hiihi. Ik kan nu ook zomaar huilen of boos worden om niks. Maar ook de slappe lach om niks maar dat is wel veel minder ja. Heeft je mannetje het naar zijn zin?

NOD     :

Naam:                              
Leeftijd:
Datum:
Ronde:    
Kindje:            

Luxx
27
27 maart
10
1

Christy
26
30 maart
1 (na mk)
1

Shanna

27
4 april

6

1

Hopje
28
5 april
8
1

Janien
22
??????
9
1

Maaike
29
8 april
14
1

Wachtbankje:

Naam:
Leeftijd:
Reden:                                                          
Ronde:
Kindje:

Zwanger:

Naam:
Leeftijd:
Ronde:
Kindje:                  
Uitgerekend:    

Janneke
29
1e na mk
1
30 maart 2009

Ryanne
26
3e
1
24 juni 2009

Eva
25
4e
1
24 juni 2009

Liss
24
5e
1
9  juli 2009

Mex
29
5e
2
1  aug. 2009

Miss X
25
3e
1
4  aug. 2009

Salsa
29
5e
1
10  aug 2009

Sylvia
33
..e
2
21 aug 2009

Bionda
21
1e na mk
1
6    sep   2009

memke
26
1e na mk
1
16   sep 2009

Rianne 31
27
2e na 2 mk
1
26 sep 2009

Puk
29
7e
1
29 sept 2009

Jolanda

2
... sept 2009

Geslacht  beeb:
Wel of niet weten?

Mogen wij het weten?
Het wordt een:

Janneke
ja
ja
JONGEN

Ryanne
ja
ja
2 MEISJES

Eva
ja
ja
JONGEN

Liss
ja
ja
JONGEN

MissX
ja
ja
JONGEN

Mex
ja
ja
MEISJE

Salsa
ja
nee
??

Sylvia
ja
ja
MEISJE

Bionda
ja
ja
??

Memke
nee
kan niet he
??

Puk
nee
kan niet
??

Rianne31
nee
nee
??

Jolanda
???
???
??

Echo's:

Naam:
Datum:          
Hoeveelste:
Hoever dan:

Liss
25 maart
Controle
 24 wkn en  6 dgn

13:00  uur

MissX
18 maart
20 wkn echo
20  wkn en  1 dag
13.30 uur

Salsa
23 mrt
20 wkn  echo
20 weken
9:30  uur

Sylvia
18 mrt
pretecho
.....  wkn
.........  uur

Bionda
20 april
20 wkn echo
20weken en 1dag  
10:00uur

Rianne31
25 maart

2 april
Echo

gesprek gyn
13 weken en 4 dagen
13 weken
en 4 dagen
13.00 uur

Puk
2 april
controle vk
14  weken en 2 dagen
17:00 uur

Eva

26  maart

Controle vk

27 wkn 1 dag

15:00

Tot snel

x

Hey Meiden,
Even een kort berichtje van mij.
Ben niet super fit de laatste tijd, slaap ruim 12 uur per nacht en helaas nog steeds misselijk. Als ik erg moe ben geef ik af en toe nog weer eens over, dus ik doe alles maar zo rustig mogelijk. De verloskundige heeft een soort ijzer drankje voorgeschreven, maar nu kan ik daar door niet meer naar de wc. Das wel erg ongemakkelijk moet ik zeggen.
Vandaag 20 wk echo gehad, het kindje was helemaal gezond.
We hadden besloten dat we toch graag wilden weten, maar het kindje draaide steeds de rug naar het apparaatje. We zijn ruim een half uur bezig geweest maar weten dus niet wat het gaat worden.
Misschien toch nog maar een pretecho als ik m'n vriend nog zo ver kan krijgen.
Ik reageer even niet op jullie berichtjes want moet ze deze week eerst maar eens lezen.
Ga nu even een middag dutje doen.
Ben trouwens wel 2 kg gegroeid (boven m'n normale gewicht).
Groetjes Amber

Hey meiden,

Ben al een tijdje niet op het forum geweest en ben ook nog helemaaaaal niet bijgelezen! Ik laat in ieder geval even weten hoe het gegaan is in het ziekenhuis, ik moet er morgenmiddag naartoe. Ben best een beetje nerveus.
Het is op hetmoment ook ontzettend druk op het werk en privé eigenlijk ook steeds. Maar gelukkig wel tijd gehad voor regelmatige wipjes haha. Zit inmiddels op dag 28. Vanmorgen nog wel even geklust, maar vind het ook zo raar als de gyn straks allemaal sperma aantreft bij het onderzoek. Zal hij trouwens vast ook wel aan gewend zijn. Heb al vanalles gelezen over de min of meer standaard procedure en onderzoeken enzo.
Zucht.

Liefs Shanna

Terug
Bovenaan