Juni 2008 stoppers deel 5!!

@Rianne: ik heb nu 1 x gym gehad. Eerste keer was meer een voorstelrondje maar vond het wel leuk. Gemengd groepje, dus iedereen een ander verhaal. Ik heb niet gekozen voor yoga omdat ie niet zo van de yoga ben. En daarnaast is hier de yoga veeel duurder dan de gym (heb gym via de thuiszorgorganisatie). Gisteren had ik geen gym omdat de docente met vakantie is, aanstaande woensdag gaan we goed leren bukken, tillen en lopen dus echt letten op de houding. Ben benieuwd! Mooi kamertje he de Miami! Wij hebben er voor gekozen omdat ie strak is en je  er heel veel mee kan. En een grote commode en kast, dus er past genoeg in  Wanneer ga jij het kamertje bestellen?

@Missx: Gefeliciteerd meis met je contract! En natuurlijk ook met dat alles goed is met jullie kleine! Een zoon! Bij jullie was het dus ook duidelijk te zien haha. En misschien zelfs nog even 2 weken cadeau! Lekker he dat je nu kan shoppen op geslacht haha! Ik heb die box ook gezien, vond hem erg leuk! Wij hebben uiteindelijk wel een andere box gekocht, van Bopita, ook met een tekst: speelgoed knuffels rommel (staat op de lade)

@Hopje: ik hoop voor je dat je snel die positieve ovulatietest hebt. En dan aan de klus!

@Janien: Nog een beetje gelukt om het huis schoon te krijgen? Of moet je toch gaan sausen?? Succes met wachten, duim met je mee!

@Sylvia: Een meisje!!!  Gefeliciteerd! Heerlijk he, shoppen op geslacht! Ik vind het andere forum een goed idee. En het uitje ook. Moeten alleen even kijken wanneer. Janneke is natuurlijk al bijna uitgerekend en daarna volgen er ook weer een aantal.

@Liss: veel plezier met de babykamer!!! Lekker dat de meubels er al zijn, kan je daarna in gaan ruimen. Ik kan niet wachten tot ik dat kan haha.

@Mex: Ja, kan niet wachten. Wij hebben nu alle spulletjes opgeslagen in een andere kamer en wil zo graag alles in gaan ruimen. Jeetje meis, dat klinkt pijnlijk! Ik snap je wel, ik kan ook niet stil blijven zitten, maar doe je wel rustig aan! Heel veel plezier morgen met de echo!

@Puk: nogmaals veel plezier  vandaag met de echo.

De kleine is weer lekker actief vanmorgen. De afgelopen dagen was hij weer erg rustig, vooral als ik aan het werk was. Gelukkig voelde ik 's avonds wel een paar schopjes, maar hij haalt het vanmorgen al weer in
Straks even het een en ander in huis doen en vanmiddag komt mijn zus gezellig langs. Gaan we hier even het stadje in, lekker genieten van het weer.  En even wat spulletjes kopen voor mijn mannetje, die gaat vrijdag op zaterdagnacht op vakantie, een weekje skiën in Frankrijk. Gelukkig blijf ik niet alleen hier :) En heb die week ook al grotendeels volgepland.

Liefs Eva

Hoi hoi!

Ben ik weer eens.... Ik schrijf een stuk minder dan normaal, sorry. Druk met vanalles en 's avonds weinig puf om te schrijven.
Maar hier alles wel goed. Voor de verandering nog steeds moe. Ik probeer er maar gewoon zo veel mogelijk aan toe te geven.

Afgelopen zondag is het kamertje gekomen. Ik had op marktplaats nog een advertentie gezien voor een wit bedje(gratis af te halen!) die hebben we er bij gehaald en het staat goed.
Gisteren rolgordijnen gehaald en gewone gordijnen besteld en ook hemeltjes gekocht. Misschien nog een tip: wij hebben ze gekocht bij de leen bakker. Voor 13 euro per stuk. Ze hebben daar best veel verschillende, voor niet al te veel geld. Bij de babywinkels zijn ze zo duur. Ze zijn wel van klamboestof zeg maar, maar wel heel leuk. Wit met allemaal bloemetjes erop.

Van de week ook de eerste kleertjes gewassen, nu nog strijken en dan kunnen ze de kast in!

eva: jij bent begonnen al met de gym? Ik mag komende dinsdag. Ben erg benieuwd. Ik zal wel de enige zijn die een tweeling krijgt.... tja. Leuk he, dat je je beeb zo goed kan voelen! Ik vind het nog steeds een apart gevoel. En mijn man hoeft zijn hand maar op mijn buik te leggen en er komt al reactie!

Missx: Een jongen! Gefeliciteerd! Even omschakelen van het blauw naar roze, maar dat komt vast goed. Wel apart dat hij zoveel groter zou zijn, maar het kan. Je buikje is ook niet heel klein toch? Misschien een groeispurtje gehad?

Sylvia: Een meisje! Zo blijft het allemaal toch weer in evenwicht! Wat leuk! Gefeliciteerd! Hopen dat je bij de volgende echo het 100% zeker weet!

Liss: Leuk, aan de babykamer beginnen! Heb je al enig idee wat het moet gaan worden?

Mex: Gewoon lekker rustig aan doen, je voelt je zelf! Of wij al namen hebben... Jaaa.
1 naam staat al helemaal vast(al 3 jaar ofzo) maar over de ander twijfel ik nog. Ik vind Lynn een leuke naam, maar de zus van mijn man heet Linda en we noemen haar heel vaak Lin. En ik wil haar niet het idee geven dat ze vernoemd is ofzo. En je hebt altijd een bepaald idee bij een naam( en ik vind zijn zus erg aardig, maar mijn kindje hoeft niet op haar te gaan lijken). Dus ik twijfel nog.

Janien: We zullen hard voor je duimen! Leuk dat Guus het zwemmen heeft ontdekt. Altijd een mooi gezicht, een hond aan het zwemmen!

Hopje: Hoe is het met de testen? Al een positieve gehad? Wel goed aan het klussen?

Rianne: het getrouwde leven is heel anders dan dat het hiervoor was ;-) Nee, het bevalt goed, maar dat deed het al, anders was ik natuurlijk niet getrouwd.
Ik groei nu erg hard ja. Soms zo hard dat het pijn doet. Ik heb nu echt het idee dat net onder mijn ribben mijn baarmoeder groeit en dat is niet prettig. Soms doet gewoon zitten al pijn....

Puk: Leuk dat je een fijne dag gehad hebt! En dat je allemaal leuke reacties hebt gehad! Leuk ook dat je samen met een vriendin zwanger bent. Kun je lekker verhalen uitwisselen!

Jannie: Hoe is het? Houd je het nog vol?

Luxx: meid, balen dat je zo'n dipje hebt gehad. Ik hoop dat je je nu weer wat beter voelt! Doe het lekker rustig aan!

Meiden, tot snel!

Liefs xxx
Ryanne

Hoi meiden

Gisteren de 12 weken echo! Wat bijzonder zeg, echt veel meer te zien dan bij 9 weken. De echomevrouw vroeg trouwens waarom we voor een echo waren doorgestuurd. Normaal gesproken doen ze namelijk geen 12 weken echo als je er al 1 gehad hebt. Wel gek, want ik lees hier toch wel andere verhalen. Ben in ieder geval blij dat we deze echo gehad hebben. Het kindje lag eerste te slapen, dus moest ik 'm wakker hoesten. Toen ging ie helemaal springen. We hadden de echo in de kamer van de gyn, dus hadden we echt de beste echoapparatuur. We hebben toen ook nog een 3D beeld gezien, omdat ze daar ook wel eens mee wilde oefenen.
Vandaag op mijn ene werk verteld dat ik zwanger ben. Waarschijnlijk kan mijn vervanging intern geregeld worden, dus dat zou mooi zijn. Anders moest ik zelf iemand gaan zoeken. Volgende week maar eens vragen aan mijn collega om ze het wil doen. Ik heb nu ongeveer besloten deze baan te willen houden en dan m'n andere werk op te zeggen. Qua inhoud zou ik voor de andere baan gaan, maar daarvoor moet ik elke dag 3 uur reizen en dat wordt me toch van alle kanten afgeraden. Maandag het grote nieuws daar maar eens vertellen. En dan nog maar hopen dat de kinderopvang een beetje mee wil werken.

@Sylvia: Gefeliciteerd, een meisje! Dat wilde je toch graag?!
Ik ben zelfstandig ondernemer dus moet mijn vervanging enzo zelf regelen. Ik kan daar dus niet mee wachten tot mijn verlof.
Ik vind dit forum prima werken, maar als het andere beter is ga ik zeker mee. Wil jullie niet meer missen hoor. En een uitje lijkt me ook goed. Misschien tussen Jannekes bevalling en de volgende bevallingen in? Kan iedereen nog mee.

@Eva: Dat schiet al op zeg bij jou, 6 maanden alweer!

@Rianne: Bij mij begint m'n buik deze week een beetje te groeien. Anderen zien het nog niet hoor. Ben benieuwd hoe snel het gaat.
Ik ga volgende week ouders en kinderen maar eens inlichten, want de tamtam zal nu wel op gang komen. Misschien straks al eens wat mailtjes rondsturen.
Wel blijven schrijven hoor! Vind het veel te leuk dat we bijna gelijk lopen. Gisteren gaf de echo aan dat ik 2 dagen verder ben, dan lopen we echt gelijk. Het kindje was precies 6 cm.

@Miss X: Gefeliciteerd met je bul en jaarcontract! En natuurlijk met het mannetje in je buik! Leuk hoor!
Ik wil denk ik ook wel een box met lades. Wel handig extra opbergruimte.

@Liss:Hoe bevalt het in je nieuwe huis en woonplaats?

@Mex: Hoe was je echo?

@Eva: Mijn man gaat volgende winter skieen en dan ben ik als het goed is ook niet alleen!

@Ryanne: Moeilijk hoor: namen. Ik heb vorige week maar eens lijstjes gemaakt. M'n man en ik hebben wel allebei dezelfde favoriete meisjesnaam, maar die vind ik niet zo mooi staan in combinatie met de achternaam.
Fijn dat het kamertje compleet is!

Ik ga maar eens aan het werk! Er ligt een hele berg op me te wachten.

X Puk  

NOD     :

Naam:                              
Leeftijd:
Datum:
Ronde:    
Kindje:            

Luxx
27
27 maart
10
1

Christy
26
30 maart
1 (na mk)
1

Shanna

27
4 april

6

1

Hopje          
28
2 april
8
1

Janien
22
??????
9
1

Maaike
29
8 april
14
1

Wachtbankje:

Naam:
Leeftijd:
Reden:                                                          
Ronde:
Kindje:

Zwanger:

Naam:
Leeftijd:
Ronde:
Kindje:                  
Uitgerekend:    

Janneke
29
1e na mk
1
30 maart 2009

Ryanne
26
3e
1
24 juni 2009

Eva
25
4e
1
24 juni 2009

Liss
24
5e
1
9  juli 2009

Mex
29
5e
2
1  aug. 2009

Miss X
25
3e
1
4  aug. 2009

Salsa
29
5e
1
10  aug 2009

Sylvia
33
..e
2
21 aug 2009

Bionda
21
1e na mk
1
6    sep   2009

memke
26
1e na mk
1
16   sep 2009

Rianne 31
27
2e na 2 mk
1
26 sep 2009

Puk
29
7e
1
29 sept 2009

Jolanda

2
... sept 2009

Geslacht  beeb:
Wel of niet weten?

Mogen wij het weten?
Het wordt een:

Janneke
ja
ja
JONGEN

Ryanne
ja
ja
2 MEISJES

Eva
ja
ja
JONGEN

Liss
ja
ja
JONGEN

MissX
ja
ja
JONGEN

Mex
ja
ja
MEISJE

Salsa
ja
nee
??

Sylvia
ja
ja
MEISJE

Bionda
ja
ja
??

Memke
nee
kan niet he
??

Puk
nee
kan niet
??

Rianne31
???
???
??

Jolanda
???
???
??

Echo's:

Naam:
Datum:          
Hoeveelste:
Hoever dan:

Liss
25 maart
Controle
 24 wkn en  6 dgn

13:00  uur

MissX
18 maart
20 wkn echo
20  wkn en  1 dag
13.30 uur

Salsa
23 mrt
20 wkn  echo
20 weken
9:30  uur

Sylvia
18 mrt
pretecho
.....  wkn
.........  uur

Bionda
19mrt
controle
15weken en 4dagen  
15:15   uur

Rianne31
25 maart

2 april
Echo

gesprek gyn
13 weken en 4 dagen
13 weken
en 4 dagen
13.00 uur

Puk
2 april
controle vk
14  weken en 2 dagen
17:00 uur

Eva

26  maart

Controle vk

27 wkn 1 dag

15:00

he meiden

ben ik weer eens is even geleden maar onze laptop is overleden hij doet het heel af en toe nu dus en ben ook ziek dus ook geen puf gehad..
gister het hartje geluisterd:D het klonk helemaal goed en 20april mogen we voor de 20weken echo wel spannend...

@missx en syl gefeliciteerd meiden helemaal super!!!! genietg lekker van het nieuws en lekker kopen hahahah..

verder gaat alles wel goed ik heb wel elke ochtend een harde bult aan de rechterkant van me buik heel duidelijk die kleine maar erg grappig om te zien en voelen heb er al foto's van gemaakt haha..
nou meiden ik ga zo me bedje weer in alles doet me echt zeer en zo slap als een vaatdoek..
fijne avond en als ik wat meer tijd heb en de computer doet het goed reageer ik even op iedereen..

xxbion

NOD     :

Naam:                              
Leeftijd:
Datum:
Ronde:    
Kindje:            

Luxx
27
27 maart
10
1

Christy
26
30 maart
1 (na mk)
1

Shanna

27
4 april

6

1

Hopje          
28
2 april
8
1

Janien
22
??????
9
1

Maaike
29
8 april
14
1

Wachtbankje:

Naam:
Leeftijd:
Reden:                                                          
Ronde:
Kindje:

Zwanger:

Naam:
Leeftijd:
Ronde:
Kindje:                  
Uitgerekend:    

Janneke
29
1e na mk
1
30 maart 2009

Ryanne
26
3e
1
24 juni 2009

Eva
25
4e
1
24 juni 2009

Liss
24
5e
1
9  juli 2009

Mex
29
5e
2
1  aug. 2009

Miss X
25
3e
1
4  aug. 2009

Salsa
29
5e
1
10  aug 2009

Sylvia
33
..e
2
21 aug 2009

Bionda
21
1e na mk
1
6    sep   2009

memke
26
1e na mk
1
16   sep 2009

Rianne 31
27
2e na 2 mk
1
26 sep 2009

Puk
29
7e
1
29 sept 2009

Jolanda

2
... sept 2009

Geslacht  beeb:
Wel of niet weten?

Mogen wij het weten?
Het wordt een:

Janneke
ja
ja
JONGEN

Ryanne
ja
ja
2 MEISJES

Eva
ja
ja
JONGEN

Liss
ja
ja
JONGEN

MissX
ja
ja
JONGEN

Mex
ja
ja
MEISJE

Salsa
ja
nee
??

Sylvia
ja
ja
MEISJE

Bionda
ja
ja
??

Memke
nee
kan niet he
??

Puk
nee
kan niet
??

Rianne31
???
???
??

Jolanda
???
???
??

Echo's:

Naam:
Datum:          
Hoeveelste:
Hoever dan:

Liss
25 maart
Controle
 24 wkn en  6 dgn

13:00  uur

MissX
18 maart
20 wkn echo
20  wkn en  1 dag
13.30 uur

Salsa
23 mrt
20 wkn  echo
20 weken
9:30  uur

Sylvia
18 mrt
pretecho
.....  wkn
.........  uur

Bionda
20 april
20 wkn echo
20weken en 1dag  
10:00uur

Rianne31
25 maart

2 april
Echo

gesprek gyn
13 weken en 4 dagen
13 weken
en 4 dagen
13.00 uur

Puk
2 april
controle vk
14  weken en 2 dagen
17:00 uur

Eva

26  maart

Controle vk

27 wkn 1 dag

15:00

Hallo meiden.

@Ryanne: Lekker dat je een bedje erbij hebt kunnen vinden! Klinkt leuk die klamboe met bloemtjes, helaas is dat voor een mannetje niet zo leuk haha. Ik ben zelf helemaal weg van bloemetjes. Ik voel de kleine mijn hand opzoeken als ik die op mijn buik leg. Dan voel ik het onder mijn hand helemaal trekken :) Je man (ben je  daar al aan gewend?)  ook zo trots?

@Puk: gefeliciteerd met de goede echo! Fijn dat je een keus hebt kunnen maken qua werk. Jammer dat het niet de baan met "meer inhoud" is geworden, maar 3 uur reizen op een dag zou mij ook teveel worden!

Vannacht is mijn mannetje op vakantie gegaan. Nou, daar kwamen de tranen voor mij. Pfff, leuk hoor hormonen  Gisteren nog even samen naar de kleine geluisterd met de dopptone. Nou, die zwom echt heen en weer door mijn buik haha.
Gisteren fysiek een wat mindere dag gehad. Ik had 's middags erg last van (voelt iig als) bandenpijn. Zitten deed zelfs zeer.  's Avonds ook last van mijn rug. Ik heb de baas van de week niet gesproken, maandag komt ze ook niet op onze locatie. Dus dan maar even met de coordinator praten, want met het werk gaat het zo niet verder. In de opening/sluit móet ik toch echt tillen en ik voel gewoon dat dat niet meer werkt. Scheelt wel dat degene die mijn verlof gaat vervangen waarschijnlijk woensdag al weer op onze groep begint (was onze vaste collega alleen ging verlof van andere collega vervangen en die komt woensdag weer terug).  Het voelt nu al een stuk beter, straks even lekker in een warm bad.
Vanmiddag naar een vriendin toe. Op de thee en daarna even de stad in. Gezellig!
Morgen een verjaardag van vrienden van ons, hun dochter word 4.
Oh ja. Mijn man heeft gister de kinderkamer betaald bij de babydump. Hij vroeg ze of het kamertje al binnen was. Medewerker de opslag gebeld, en ja hoor.. hij is binnen! Dus het kamertje komt nu zeker weten de 31e

Liefs Eva

He Meiden,

Wat is het weer rustig op het forum!
Iedereen genoten van het mooie weer gisteren? Ik wel. Gisterenochtend gewerkt, 's middags heerlijk met mijn schoonmoeder in de tuin gezeten....
Mijn man heeft gisteren een andere auto gekocht. Een echte stationwagen. Nu een echte gezinsauto. Tja, we zullen wel moeten. De kinderwagen paste niet in onze huidige auto en het is wel handig als we die mee kunnen nemen!
Dus we moesten er echt aan geloven.

Hoe is het met iedereen?
Met mij wel aardig. Vandaag en gisteren ook al een heel harde buik. Moet toch echt rustiger aan gaan doen. Dinsdag weer naar de gyn, weer een echo, dus dan zal ik het ook aankaarten.

Eva: Fijn dat het kamertje nu echt de 31e komt! Hoe lang is je mannetje weg? Ben je niet helemaal alleen al die tijd?

Nou, ik ben aan het werk, tot 13.00 uur, dus ga maar weer verder.

Liefs
Ryanne

@Ryanne: wat lekker, een grotere auto. Ja, met 2 kids is de wagen natuurlijk wel wat groter. Balen van de harde buiken, inderdaad een teken dat je een stapje terug moet doen. Ik ga morgen even babbelen op het werk. Mijn mannetje komt aanstaande zaterdagavond weer terug. Ik heb mn week al redelijk (maar wel met rustige dingen en ook tijd voor mezelf) volgepland. En gelukkig ben ik niet alleen thuis, de kleine laat vaak genoeg merken dat hij wakker is haha.  

Terug
Bovenaan