@hopje leuk dat ze zo reageerde nu mag je het idd van de daken schreeuwen heerlijk gevoel he..
@eva ik hou je in de gaten hoor haha maar verder nog extra kwaaltjes gekregen??
@liss ja klamboe hangt wil ik net foto's maken is de camera leeg du zit nu in de lader word dus morgen haha hou jij het nog een beetje vol??
@janien ik duim met je mee hoor geen rd-tjes nog dus we houden hoop..
@puk ja de foto's komen eraan me accu van de camera was leeg dus zit nu in de lader haha hoe voel jij je??
nou meiden hier gaat het redelijk maar gister liep ik met me mannetje in de stad en ineens kreeg ik rechts erge steken met lopen ik dacht zelf me banden maar echt een stekend gevoel niet trekkerig na een uur was het weer weg maar ik verging van de pijn elke stap die ik zette iemand ervaring hiermee?? of is die gewoon hard aan het groeien..
me buik voelt nog niet optimaal nog wel wat trekkerig vandaag maar niet meer zulke steken als gister..
verder gister even naar de lief winkel geweest en een stoer vestje voor het mannetje gekocht zijn kast is aardig vol haha..
ik heb vandaag gewerkt ben moe en heb even beneden schoongemaakt morgen doe ik boven wel en dan is het huis weer schoon.. wasje zit nu in de machine dus dat is dan ook weer gedaan..
verder ga ik morgen lekker van het weer genieten
nou ik ga even gtst kijken en met de beentjes omhoog...
xxbion