@ Janien, Oerol was heel erg leuk. We zijn vrijdag de 12e al ernaartoe gegaan, zodat we 'savonds bij de opening waren. Wel hele leuke voorstellingen gezien, maar ik was ook wel weer blij om woensdag thuis te komen! Lekker weer bij m'n man en ik had wel last van m'n rug door het luchtbed!
ps. Ik duim ook voor je!
@Hopje, wat een geweldige reacties heb je gekregen op het GROTE nieuws. Mijn schoonouders zijn ook bijna 70 en 70, en ook hun eerste kleinkind, dus dan is de reactie groot. Mijn schoonmoeder liet me pas weer na 5 minuten los. Mijn ouders hadden het van mij ook nog niet verwacht! Grappig he.
Heel origineel om het met een taart te vertellen!
@ Eva, wat een spannende tijd. En jullie zijn hoe dan ook over twee weken papa en mama!! Wat een geweldig idee is dat.
Op het werk vermoedde iemand al dat ik zwanger was en er worden door verschillende vrouwen blikken op m'n buik geworpen.... ja, je ziet het wel al een beetje. En m'n buik intrekken lukt echt niet, haha. Maar ben a.s. vrijdag 10 weken, dus hou het nog wel even voor me. Ik hoop dat we volgende week de echo al krijgen bij de VK, maar misschien wordt het ook wel uitgesteld omdat we geen combinatietest doen. Nou ja, maar even afwachten.
Liefs Shanna