Juni 2008 stoppers deel 7

@Janien: al nieuws?

Een meisjesnaam hebben we al bedacht. Maar wat betreft een jongensnaam hebben we nog totaal geen idee.

X hopje

Goedemorgen

Zo Wenser jij was er vanochtend al vroeg bij! Haha ik dacht dat ik fanatiek was.
Zag het heerlijke weer buiten en dacht moet er nu toch maar uit.
Inmiddels onder de douche geweest en al 3 keer naar de wc, maar nog geen spoor van de rode duivels te bekennen. Snap er helemaal, maar dan ook helemaal niks van.
Vannacht dacht ik zeker te weten dat ik weer ongesteld was geworden, durfde alleen niet naar de wc, maar vanochtend toch alle moed maar bij elkaar geraapt, maar niks te zien.
Enige waar ik nog wel steeds enorm last van heb zijn mijn rommelende darmen, vaak naar de wc voor een grote boodschap en ik moet veel scheten laten.Haha
Weet niet zo goed wat nu te doen. Vandaag komen de testen van sensitest binnen.
Ik denk dat ik dan morgen of donderdagmorgen maar voor de jawel 3e keer ga testen.
Ik doe er tot nu toe elke keer netjes 3 dagen tussen, maar mocht ik morgen of donderdag weer negatief testen dan toch maar even de verloskundige bellen.
Bij mn eerste zwangerschap heb ik maar  1x getest precies toen ik 5 week zwanger was. Ik had toen rekening gehouden met een langere cyclus, dus misschien dat het HCG hormoon gewoon erg laat bij mij op gang komt.

Naja vandaag in de logeerkamer bezig.. ondanks het mooie weer jaja echte doorzetter. Haha

Eva hoe staat het daar???

liefs

Hoi meiden

We hebben een lekker weekend in onze tuin in Zeeland gehad! We hadden voor vaderdag een bbq gehouden voor m'n vader. Wij kregen alvast voor onze trouwdag, die vrijdag as. is, een rompertje, 2 truitjes, een mutsje en een puzzel van Woezel en Pip. Wij tellen nu al niet meer mee, haha!  Verder nog een knuffelschaap van een nichtje van m'n man gehad.
Wehebben toch een Aerosleep matrasje met bijbehorende hoeslakes gekocht. We vonden het toch wel een veilig idee. Alle bestelde spullen zijn al binnen. Dit weekend gaat m'n man de commode ophalen en volgende maand de rest van de spullen.
Gisteren afscheid genomen van de eerste groep kinderen. Wel raar hoor, dat het nu zover is. Morgen weer en dan volgende week maandag en vrijdag.

@Eva: Gebeurt er al iets? Ik ben zo benieuwd! Leuk dat er hier weer een baby aankomt!

@Liss: Voor jou gaat het ook al opschieten. Succes met de laatste loodjes!

@Bion: Heb je al foto's van de babykamer?

@Christy: Het is inderdaad vreemd, die melk uit m'n borsten. Gisteravond kwam het voor het eerst spontaan, zonder druk van buitenaf zeg maar. Ik hoop dat dat niet vaker gaat gebeuren. Anders zal ik toch aan de compressen moeten.

@Janien: Je houdt het wel spannend hoor. Ik blijf voor je duimen!!!!  

X Puk

@Hopje: wat super zeg dat iedereen zo enthousiast reageerde. Nu kan je het van de daken schreeuwen!!

@Liss: poetse  Ik heb het vooral met lades en kastjes uitruimen.. Doe het idd wel rustig aan!

@Puk: leuk dat de kleine al goed verwend word! Succes met het verdere afscheid!

@Janien: DUIM DUIM DUIM!!!!

@Ryanne: hoe is het met je meis? Lekker aan het genieten van je meiden??

Ik kom net van de vk af. Alles was weer goed. We hebben nu een afspraak staan voor maandag. Als ik dan nog niet bevallen ben dan word ik gestript. Spannend!!!
Er word maandag dan gelijk een nieuwe afspraak bij hun gemaakt én een afspraak bij de gyn voor evt inleiden met  41+5.  Ik hoorde de afgelopen tijd vaak verhalen van vrouwen die ze lieten doorlopen ná de 42 wkn, dat doen ze nu dus niet meer vanwege het risico voor de kleine. Pfjoe. is dat even een opluchting. Dus nog max 2 weken en ik ben mama haha! Maar hoop natuurlijk eerder.

Verder gaat het goed hier alleen worden we nu allebei erg zenuwachtig, wat niet altijd even goed is voor de nachtrust. Woelen wat af 's nachts. ik kan het gelukkig overdag nog een beetje inhalen, maar mn mannetje dus niet. Arme ziel...

Morgen uitgerekend, mannetje van de klok???

Liefs Eva

NOD     :

Naam:                              
Leeftijd:
Datum:
Ronde:    
Kindje:            

Wenser
30
14 juli
18
1

Janien
21

1 (na MK)
1

Maaike

1 (na MK)
1

Wachtbankje:

Naam:
Leeftijd:
Reden:                                                          
Ronde:
Kindje:

Zwanger:

Naam:
Leeftijd:
Ronde:
Kindje:                  
Uitgerekend:    

Eva
25
4e
1
24 juni 2009

Liss
24
5e
1
9  juli 2009

Mex
29
5e
2
1  aug. 2009

Salsa
29
5e
1
10  aug 2009

Sylvia
33
..e
2
21 aug 2009

Bionda
21
1e na mk
1
6    sep   2009

Rianne 31
27
2e na 2 mk
1
26 sep 2009

Puk
29
7e
1
29 sept 2009

Luxx
27
10
1
4  dec 2009

Hopje
28
9
1
10  jan 2010

Shanna
27
7
1
22 jan 2010

Christy
26
2 (na MK)
1
20 feb 2010

Geslacht  beeb:
Wel of niet weten?

Mogen wij het weten?
Het wordt een:

Janneke
ja
ja
JONGEN

Ryanne
ja
ja
2 MEISJES

Eva
ja
ja
JONGEN

Liss
ja
ja
JONGEN

Mex
ja
ja
MEISJE

Salsa
ja
nee
??

Sylvia
ja
ja
MEISJE

Bionda
ja
ja
JONGEN

Puk
nee
kan niet
??

Rianne31
nee
nee
??

Luxx
nee
kan niet
??

Hopje
nee
nee
??

Christy
nee
kan niet he
??

Shanna
ja
nee
??

Echo's:

Naam:
Datum:          
Hoeveelste

Hoever dan:

Liss
24  juni
controle
38 wkn
13.30

Puk
2  juli
controle vk
27  weken en 2 dagen
16:45 uur

Eva

29  juni

Controle vk + strippen

40 wkn en  5 dagen
12:50 uur

Hopje
24 juni
7 juli
combinatietest zk
3e echo vk
11 wkn + 3 dgn
13   wkn + 2 dgn
15.30 uur
19.45 uur

Christy
6 juli
1e echo
7 weken en 2 dagen
14:00 uur

Bevallen!    

Naam
Datum
Naam baby
Gewicht
Lengte

Janneke

Jip

Ryanne
27-05-09
tess en lynn

Net even met mn man nagepraat. Hij begreep van de vk dat we dan met 41+5 naar de vk gaan en dat er dán een afspraak gemaakt word bij de gyn voor inleiden, dan wel met max 42 wkn..  de vk  was ook zo aan het kletsen haha! Ach, evt maandag even navragen.

@hopje leuk dat ze zo reageerde nu mag je het idd van de daken schreeuwen heerlijk gevoel he..

@eva ik hou je in de gaten hoor haha maar verder nog extra kwaaltjes gekregen??

@liss ja klamboe hangt wil ik net foto's maken is de camera leeg du zit nu in de lader word dus morgen haha hou jij het nog een beetje vol??

@janien ik duim met je mee hoor geen rd-tjes nog dus we houden hoop..

@puk ja de foto's komen eraan me accu van de camera was leeg dus zit nu in de lader haha hoe voel jij je??

nou meiden hier gaat het redelijk maar gister liep ik met me mannetje in de stad en ineens kreeg ik rechts erge steken met lopen ik dacht zelf me banden maar echt een stekend gevoel niet trekkerig na een uur was het weer weg maar ik verging van de pijn elke stap die ik zette iemand ervaring hiermee?? of is die gewoon hard aan het groeien..
me buik voelt nog niet optimaal nog wel wat trekkerig vandaag maar niet meer zulke steken als gister..

verder gister even naar de lief winkel geweest en een stoer vestje voor het mannetje gekocht zijn kast is aardig vol haha..

ik heb vandaag gewerkt ben moe en heb even beneden schoongemaakt morgen doe ik boven wel en dan is het huis weer schoon.. wasje zit nu in de machine dus dat is dan ook weer gedaan..
verder ga ik morgen lekker van het weer genieten:D

nou ik ga even gtst kijken en met de beentjes omhoog...

xxbion

@ Janien, Oerol was heel erg leuk. We zijn vrijdag de 12e al ernaartoe gegaan, zodat we 'savonds bij de opening waren. Wel hele leuke voorstellingen gezien, maar ik was ook wel weer blij om woensdag thuis te komen! Lekker weer bij m'n man en ik had wel last van m'n rug door het luchtbed!
ps. Ik duim ook voor je!

@Hopje, wat een geweldige reacties heb je gekregen op het GROTE nieuws. Mijn schoonouders zijn ook bijna 70 en 70, en ook hun eerste kleinkind, dus dan is de reactie groot. Mijn schoonmoeder liet me pas weer na 5 minuten los. Mijn ouders hadden het van mij ook nog niet verwacht! Grappig he.
Heel origineel om het met een taart te vertellen!

@ Eva, wat een spannende tijd. En jullie zijn hoe dan ook over twee weken papa en mama!! Wat een geweldig idee is dat.

Op het werk vermoedde iemand al dat ik zwanger was en er worden door verschillende vrouwen blikken op m'n buik geworpen.... ja, je ziet het wel al een beetje. En m'n buik intrekken lukt echt niet, haha. Maar ben a.s. vrijdag 10 weken, dus hou het nog wel even voor me. Ik hoop dat we volgende week de echo al krijgen bij de VK, maar misschien wordt het ook wel uitgesteld omdat we geen combinatietest doen. Nou ja, maar even afwachten.

Liefs Shanna

Goedenavond

Eva spannend hoor, idd mannetje van de klok???? Hope so!

Liss haha lekker dat het hele huis dan straks wel lekker schoon is. Bling bling..

Bionda sorry geen ervaring, maar lijkt me idd niet echt prettig. Laten we voor je hopen dat je mannetje gewoon lekker aan het groeien is!

Puk zozo schiet idd al op. Leuk lijkt me dat hoor om alles straks lekker in te richten.
Zoals je al gelezen hebt houden wij het nu gewoon alleen bij sauzen. Haha

Goed en dan de situatie hier. Nog geen RD's.... morgenvroeg dus testen!!!! Fingers crossed....

liefs..

Terug
Bovenaan