JUNI 2008 STOPPERS!!

Hoi hoi allemaal,

@ anne-rob :
Ik kan me voorstellen dat je niet heel je 'ik' aan de grote klok wilt hangen.
2 kindjes dus,leuk joh.

Ik heb nu ook 2 kindjes als ik snel aantel heb ik 3 kinderen in 3,5 jaar dus ik zal me zelf vast nog wel eens zo nu en dan tegen komen.

Ik zit een beetje met m,n NOD ik was 18 mei gestopt met de pil (stopweek) maar na diaree weer op 30mei (1dag ongi!) tussen deze periode maar 4dagen de pil geslikt.
Omteleurstelling te verkomen houd ik m,n NOD maar op 26/28 juni
Ben benieuwd.
Vandaag voel ik me echt ziek,kan natuurlijk altijd!
Ga dus nu braaf m,n bedje in.
(misschien nog even klussen haha)

Tot morgen vroeg
Kus marieke

(even lijstje aangepast!)

Mama              t/m   17 juni   PIL                                     2e kindje

Ramona                     19 juni NOD                                   1e kindje

AnneRobe               23 juni NOD                                   3e kindje     (jongetjes van 2 en van 4 jaar)

Diarich                         23 juni NOD                                   2e kindje

Marieke                      26/28 juni NOD                           3de kindje (2 kinderen 2 en 1 jaar)

Linda                t/m      20 juni PIL                                        2e kindje

Beterschap!!!

Ps ik vind het wel knap van je dat je kunt klussen als je je niet lekker voelt hoor, wij vrouwen kunnen ook alles he!!
(en hebben er ook alles voor over)  STERKTE!!

x Anne Robe

Haha,

Vrouwen hebben gewoon geen keus,als je eenmaal moeder bent kun je niet ziek zijn.
Mocht ik ziek thuis blijven dan zal ik toch moeten 'moederen'
Mijn partner heeft zojuist de kids weg gebracht,ik ga zo nog even terug liggen of ik bad.
Heb dus sinds gisteren giga koppijn,en duizellig
Maar het zal wel niks zijn,misschien vanwege de weerswisselingen gewoon een griepje?
Daadelijk maar weer gewoon werken.
Vandaag tot 17.30 dat is gelukkig minder erg als gisteren toen werkte ik tot 20.15 en als je dan koppijn hebt is dat echt afzien.

Als ik uitga van 18 mei (m,n echte ongi periode) zou m,n eerste NOD dag 15juni zijn
Maar ivm het feit dat ik toch nog 4x de pil heb geslikt,en toen 1dag ongi ben geweest zetten we heb op 26/28juni.
Mijn vriend zei gisteren al heel flauw.. Tja.. zwanger haha
Maar niet te hard hopen.
Bij Mara en Joos bij allebei meteen aangeteld
Maar dat wil niks zeggen hé!

Ik ga zo weer even liggen
Kus Marieke

Marieke
Lekker dat je mannetje de kids voor zijn rekening heeft genomen.

Om even terug te komen op je hoofdpijn enzo,
dat had ik ook heel erg mijn vorige twee zwangerschappen....

Dus misschien is het klussen dus toch niet nodig vandaag

Wat boedoel je eigenlijk met dat je aangeteld???
Ik ken die uitdrukking niet...

Maar goed beterschap vandaag en lekker rustig aan doen!!!

Maar goed ik voel me vandaag een beetje sipjes.  Mijn zusje belde me gister dat het helemaal niet goed gaat met haar relatie. Ze is al bijna een jaar bezig om zwanger te worden. Ze zijn nog wel verliefd maar mijn zus twijfelt over de passie. Tja denk ik dan dat is typisch wanneer je een aantal jaar bij elkaar bent. Dat stadia hebben wij ook doorstaan.
Maar goed ze zet het babyverhaal nu in de ijskast dus. Wat ik natuurlijk begrijp.  Ik vind het zo sneu voor haar, ze wil ook zo graag mama zijn. ze is al 34 dus echt heel lang wachten zit er ook niet in.
Ik had ook stiekem wel een beetje willen wachten tot dat zij zwanger was. Samen gelukkig willen zijn. Dat was ook een van de redenen waarom we het nu langer voor ons uit hebben geschoven maar goed straks ben ik zwanger en zit ze ook nog in een relatiedipje. ik vind het helemaal niet leuk om haar dan" goed nieuws" te gaan vertellen.....Dat was nl bij Julian ook zo het geval. Het ging toen niet zo goed met haar dat heeft ons alle twee best pijn gedaan destijds. Ik wil dat voor haar en natuurlijk ook niet voor mezelf nog een keer meemaken.
Heb wel besloten om het zwanger worden niet meer vooruit te schuiven. Al gaat me dat aan mijn hart.....

Dikke kus Anne Robe

Hallo allemaal.

@ Annarobe... Hoop dat het met je zus en de relatie snel beter zal gaan. En een jaar bezig zijn met zwanger worden zal ook wel behoorlijk frustrerend voor haar zijn!

Verder fantaseren wij ook heus wel hoe het allemaal zal zijn. De namen ben ik nog niet mee bezig.. gewoon omdat ik als ik zwanger ben dan ook nog lekker kan nadenken en neuzen tussen alle namen. In gedachten ben ik wel bezig met een baby kamer. Als het in 1x raak mag zijn is onze zoon nog geen 2 jaar ( nu 10 maanden) Dus hij zal zijn bedje enzo wel even behouden, maar gelukkig hebben we nog de familie wieg!

Heb mijzelf wel even afgevraagt hoe het zou zijn met twee van die kleintjes kort op elkaar. Qua drukte enzo dan en hoe onze zoon erop zal reageren. Maar qua drukte denk ik nu we redden het met de dingen die we hebben en het zal even wennen zijn, maar daarna weten we denk ik ook niet anders.

Voel trouwens aan de zijkanten van mijn borsten veel trekken.. zei eerst dat ik mijzelf dat verbeelde , maar kan er niet echt omheen.

Dat het weer is omgeslagen voelde ik gisteren ook goed. Had ons oppaskindje ook hier, maar als de jongens lagen te slapen sochtends en smiddags heb ik beide keren ook even lekker geslapen.

Vandaag is het weer hier in friesland zo'n donkere dag. En merk nu al dat ik weining zin heb om even wat te ondernemen.

O ja onze zoon is echt een boefje! Maar ook heel lief. Als hij sochtends wakker word gaat hij lekker brabbelen zodat ik lekker rustig wakker kan worden. En als ik dan op zijn kamer kom dan staat hij in zijn bedje met een brede glimlach om zijn mooie gezichtje. Maar aanstellen kan hij ook als de beste, moet er soms wel erg om lachen als ik dat pruil lipje weer zie aankomen. Maar kan ook best ergelijk zijn. Hij kruipt momenteel de hele kamer door. Ook staat hij bij alles omhoog en loopt echt aan mijn handen. Geef ik hem een stukje brood dan stopt hij het zelf keurig in de mond. Het gaat allemaal nu zo snel! Swingen op muziek begint hij nu ook mee! Heerlijk! Zie mijzelf al voor me lekker met hem dansen op die leuke liedjes heb er nu al zin in!

Groetjes

Diarich

Ons dochtertje is een beetje hetzelfde als het zoontje van Diarich(hoop dat ik het goed typ)
Altijd vrolijk,huilt bijna nooit,ja dan moet er wat aan de hand zijn,heeft wel een eigen willetje
Als het niet gaat zoals mevrouw het wil zet ze het op brullen
Weet als de donder wel wat nee betekend maar toch als ik nee zeg nog snel ff doen
Het is gewoon ons schatje waar we niet meer zonder kunnen en willen

Is op het moment gek van de eendjes in het park
Maarehh.. ik zal haar ff verschonen ze heeft de broek vol met bahhhh hahah

Groetjes

Hier wordt ook volop gedroomd hoor hoe het allemaal zou gaan enzo. Weer die kleine kleertjes en het gevoel van leven in je buik en de reactie van Eva gewoon heerlijk al die gedachtens. Als het   bij ons de eerste ronde raak is dan is Eva ook nog geen 2 jaar als de baby geboren wordt. Dus ik heb mezelf voorgenomen om een mooi wiegje aan te schaffen.

Toen we aan het klussen waren voor Eva had ik het bijna tegen iedereen verteld maar, ik heb die behoefte nu helemaal niet. Ze horen het vanzelf wel en de mensen die dichtbij zijn die weten wel dat ik hoop de kinderen vlot achter elkaar te mogen krijgen. Met Eva hebben we gelijk de oma,s en opa,s gebelt om te vertellen dat we zwanger waren en ook de zussen wisten het dezelfde dag we konden niet eens meer wachten op een origineel manier. Nu heb ik het gevoel dat we gaan wachten tot de 1e echo, gewoon even een geheimpje tussen ons 3tjes.

ZIen jullie trouwens erg tegen een volgende bevalling op?
Hier valt het wel mee.

Liefs Linda,

PS ga zo winkelen met Eva en mijn zusje van 16 die heeft gisteren te horen gekregen dat ze geslaagt is goed he!

Tja bevallingen daar kan ik wel een boek over schrijven maar goed ga ik jullie echt besparen, misschien later op t zwangerforum.....

Maar bij mij wordt het een geplande keizersnede, ik heb al twee keizersnede's achter de rug, ben te smal voor gewone bevallingen is de conclusie nadat we het twee keer hebben geprobeerd. Ik moet dus nu een keizersnede en vind dat helemaal prima.

xxx

Terug
Bovenaan