Juni 2008 stoppers!!!

Hallo allemaal,

Nogmaals ff snel een berichtje. Ik ben nieuw met dit alles dus ook nieuw met alle afkortingen....maar euhm.....wat is NOD??? Niet OngesteldheidsDag ofzo? Geen idee. Kan iemand mij s.v.p. informeren???

alvast bedankt,
Nicole

@ramona1984 ook ik rook nog ben nu dus met de tweede ronde bezig moet maandag ongi worden maar ook ik wil graag stoppen omdat het gewoon beter is voor je kind en voor jezelf natuurlijk.
de eerste x dacht ik wel ik ben misschien zwanger en rookte ik minder maar was ook erg moeilijk..
ik raakte daardoor ook al gestresst en op me werk ook best wel stressig dus die combinatie is ook niet echt bevordelijk..
nu denk ik net als jij mocht de test positief zijn gooi ik alles weg en sta ik er echt 100%achter...
rook wel minder maar is wel moeilijk..

nou jij dus ook sterkte..
liefs bion

Hoi Nicole,

NOD is inderdaad Niet Ongesteld Dag.
Hoe ver ben jij in het proberen met zwanger worden? 1e ronde?

Liefs,
Judith

Ik had toen op mijn NOD getest en was negatief, weekje later was ie dus positief. Maar de vk vertelde toen ook dat het soms echt een paar dagen na je NOD kan duren voordat er genoeg HCG in je urine zit, en dan is ochtendurine het beste.  

Nu had ik 22 juli getest en was ie negatief, de 26e pas positief. Maar kan zijn dat ik het dit keer zo ongeveer een week na de bevruchting voelde dat ik zwanger ben... Op zich fijn hoor! Maar weet niet hoe ver ik ben, zien we vanzelf.

groetjes

Nicole: het kan dus idd zijn dat je zwanger bent, ik wist het beide keren ook enorm zeker (raar gevoel in mn lijf, zere maar vooral jeukende  borsten en tepels, extra moe, bultjes op tepels, extra afscheiding, zachtere lijnen in mn gezicht enz enz) maar duurde dus even voordat de test positioef was. Advies: over een dag / paar dagen nog n keer testen, liefst met de eerste urine na je slaapje 's nachts....
succes!

Heee Meiden,

Ben ik weer. Even pauze, om half 2 weer aan het werk...
Hoe is het met jullie? Er is al weer veel gekletst vanochtend...

Aan de nieuwe: welkom, klets lekker van je af. Al je vragen, onzekerheden, leuke dingen kun je hier lekker kwijt!

Iemand (weet zo even niet meer wie...) vroeg aan mij of ik had last had van de zwangerschapskwaaltjes.... Niet echt. Maar ik durf ze ook niet echt te voelen. Ik verlies nog steeds bloed............ Heel wisselend. De ene keer bijna niks  en bruinig (sorry) en de andere keer best veel en dan lijkt het echt op ongesteldheidsbloed zeg maar... Dus ik twijfel nog steeds. Iederekeer als ik iets voel, klein pijnscheutje of iets, dan denk ik meteen aan een miskraam....

Heb het afegelopen weekend wel een paar keer misselijkheidsgevoel gehad en niet echt honger. En best moe. Dus dat zijn wel symptonen, net als de pijn in mijn rug.... maar ik wacht eerst dinsdag de echo af.

Nou, ik meld me later vandag nog wel een keer!

Liefs
Ry

Hoi Jannie,

Proficiat met je zwangerschap. Hopelijk mag ik een feestje met je mee vieren.
Bij de vorige zwangerschap heb ik de dag na mijn NOD getest en was meteen positief.
Dus dat doen we deze keer ook zo (als mijn ongi niet gaat komen vandaag).

Geniet van je zwangerschap!

Liefs,
Judith

hallo allemaal,

ik ben vandaag vrij en ben net even aso wezen shoppen voor mezelf. nieuwe kleren en dingetjes voor onze trouwdag. ook belde de ambtenaar op om een afspraak te maken. zo leuk allemaal.

nu lees ik dat er meer meiden last hebben van duizeligheid, maar kan dit een teken van zwanger zijn zijn of toch vanwege het stoppen van de pil??? heeft iemand hier ervaring mee???

vind het zelf niet echt prettig namelijk.
groetjes Christy

Terug
Bovenaan