Juni 2008 stoppers!!!

Hello!

Heb me gisteren weer aangemeld voor Moeders voor Moeders. Vind het een enorm goed doel en een kleine moeite! Andere zwangere dames: doen jullie ook mee?

Gisteren toch de echo verplaatst naar donderdag 21 augustus, dan kan manlief er ook bij zijn en dat is wel een must! Tis een echo, een gesprek met de verpleegkundige / gynaecoloog en bloedprikken.

Ryanne: wie weet joh.... Ben benieuwd naar je test maandag, spannend! Heb je al besloten wat je doet als weer een 2e streepje verschijnt?

Essie: jeeeej spannende dag vandaag! Je NOD! En je hebt wel wat kwaaltjes toch....? Koetjes melken: woon je op een boerderij of voor de hobby?

NOD :
Puk,  28 jaar, 13 augustus, 2e ronde, 1e kindje
Sylvia, 33 jaar,  19 augustus, 2e ronde, 2e kindje
Christy, 25 jaar, 19 augustus, 2e ronde, 1e kindje
Janien, 22 jaar, 20 augustus, 2e ronde, 1e kindje
Zonnestraal,29 jaar,22 augustus,2e ronde.2e kindje
Liss, 23 jaar,   5  september  3e ronde, 1e kindje
LuxX, 27 jaar, 6 september 3e ronde , 1e kindje
Hopje, 28 jaar,  11 september, 2e ronde, 1e kindje,
Ryanne, 25 jaar, 16 september, 2e ronde, 1e kindje
MissX, 24 jaar, 22 september, 1e ronde, 1e kindje

Op het wachtbankje :
Sabien, 27 jaar, 7 juli,  1e ronde, 1e kindje
Shanna, 27 jaar, 21 juli, 1e ronde, 1e kindje
Lien, 28 jaar, 7 augustus, 2e ronde, 1e kindje
Esther, 26 jaar, 9 augustus, 2e ronde, 1e kindje
Ramona, 23 jaar, 10 augustus, 3e ronde, 1e kindje

Zwanger:
Desiree, 23 jaar, 1e ronde, 1e kindje, uitgeteld op 30 maart 2009
Jannie, 1e ronde na miskraam, 1e kindje, uitgeteld 5 april 2009
Dinah, 22 jaar, 2e ronde, 1e kindje, uitgeteld op .....  eind maart/begin april 2009

Echo's:
Jannie, 29 jaar, 1e ronde na mk, 3e echo: donderdag 21 augustus 9.30uur

Hey meiden!

Een nieuwe topic! Leuk!! Lekker weekend aan het vieren allemaal?
Ik heb nu geen tijd om alles terug te lezen, want kijg zo visite.

@Esssie: spannend meid morgenvroeg testen!! Ik  heel hard voor je!! Laat  morgen wat van je horen meid!!

@Ryanne: jij gaat dus maandag weer testen. Ook voor jou duim ik heel hard meid. Mijn gevoel zegt dat het raak is!!! Ik hoop het zo voor je!!!

@MissX: hoe is het nu met je schoonzus?

@alle nieuwe meiden: welkom!! Gezellig dat jullie mee komen kletsen. Onwijs succes met alles!!

@alle  andere meiden: fijn weekend!

Ik ga er nu weer mee stoppen, ik spreek jullie maandag weer.

X hopje

Hoi hoi!

Joepie!! Een nieuw topic! Dat er maar heel gauw heel veel zwangeren onder ons mogen zijn. En het liefst allemaal natuurlijk!

@Zonnetstraaltje, welkom hier! Het is hier ook zeker heel erg gezellig! Volgens mij ben ik de enige die nog niet voor het echie gaat. Maar ben wel eind juni gestopt met de pil. Ik had mooi na 27 dagen m'n eerste echte ongi en we wachten nu nog een cyclus. Hoop maandag over twee weken weer ongi te worden en dan gaan we ervoor! Kan bijna niet meer wachten! Maar eerst nog even knallen met m'n scriptie. Ik hoop eind september af te studeren. Wat leuk dat jullie al een kindje hebben! Hoe is jouw eerste zwangerschap verlopen? Ben zo benieuwd naar alle zwangerschapsverhalen, haha!

@Esther, wat spannend meid! Fijn dat er nog geen rd'tjes zijn. Morgen na het testen meteen meldplicht! En idd, koetjes melken... Woon je op een boerderij? Ik kom zelf wel van het platteland, niet van een boerderij. Wel lekker die rust.

@Christy, fijn dat je op deze manier toch lekker je verhaal kwijt kunt he? En lekker anoniem! Kan me voorstellen dat het nog lastig is al die namen hier, maar went gauw hoor!

@Ryanne, meis, ik  nog steeds heeeel hard voor je! Ik heb er een goed gevoel bij, denk echt dat het raak is! Dat je nog kan wachten tot en met maandag joh, knap!

@Liss, lekker een avondje weg samen, veel plezier!

@Jannie, wat goed van je dat je weer aan Moeders voor Moeders meedoet. Als ik zwanger mag raken, denk ik dat ik dat ook zeker ga doen!

@Hopje, met m'n schoonzus is alles nog hetzelfde. Ben zo benieuwd hoe dat gaat aflopen! Veel plezier vanaaf met je visite!

Nou meiden, ik ga lekker met m'n vriendje en film kijken.
Fijne avond nog en tot morgen!

Liefs, ikke

Hallo dames,
Ik ben even een tijdje weggeweest van het forum maar wil toch graag van jullie een reactie weten als iemand iets kan zeggen.
Ik heb zojuist even via de calculator berekend wanneer ik het vruchtbaarst ben en dat was afgelopen woensdag 6 aug. en laat ik nou ook precies toen gevreeen hebben. Nu heb ik sinds donderdag enorm veel last van mijn onderrug en eileiders links en rechts en in mijn onderbuik. Heeft iemand dit ook ervaringen en zijn het kenmerken van een eventuele zwangerschap of komen deze kenmerken dan wel erg vroeg. Ik heb de pijnen alleen s'nachts en s'morgens als ik wakker wordt. Ik weet niet wat ik moet doen in principe kan ik pas testen vanaf 21 augustus . heeft het uberhaupt zin om eerder te testen?

Wie kan mij wat vertellen?

X
Mariska

Hoi meiden!

Even snel want moet NU weer naar achteren. Nog GEEN  rd-tjes, wel een negatieve zwangerschapstest... Heb clearblue gebruikt. Nog steeds afwachten dus!

En ik woon inderdaad op een boerderij. Mijn man is boer, we hebben melkkoeien en een pensionstalling voor paarden. Zelf werk ik 4 dagen per week op kantoor en 3 dagen dus thuis.

Ik ga gauw, koetjes wachten met mijn lieve vent!

Tot strakkies!

xxx

Goedemorgen,

@Essie: balen meid, maar 1 ding: betekent niet dat je niet zwanger bent... Bij mijn 1e zwangerschap wist ik zeker dat ik zwanger was, maar ik testte pas een week na mijn NOD positief. Kan zijn dat het HCG hormoon nog niet voldoende in je urine is.
Dus: zolang je niet ongesteld bent blijf jij op het wachtbankje.

@Mariska/Plein16: de berekeningen zijn handig maar sta je er niet blind op. Bij de ene komt het ei 10 dagen voor NOD, bij de ander 14 dagen. Dus om de dag klussen na je menstruatie (tot een week voor je NOD) is het beste. Maar buiten dat: ik weet uit eigen ervaring dat ik heel snel voel als ik zwanger ben..... Ongeveer een week na de bevruchting voelde ik me beide keren anders en wist ik met de dag zekerder: ik ben zwanger. Zou zeggen: let op je symptomen en laat even wat horen als je weet of je wel of niet zwanger bent! ;-)

@Sabien: zijn de RD's al in aantocht? Ik hoop het zo voor je meid.... Succes ermee!

groetjes Jannie

Hi!

Zo, heb nu even tijd...

Alle nieuwe dames, welkom hier! Het is echt heerlijk je gevoelens van je af te kunnen schrijven... Het  is zo'n taboe om er openlijk met mensen om je heen te praten, dat doe je niet tot in  detail denk ik. Ik niet in ieder geval dus het is  heerlijk om hier (anoniem) je hart te luchten.  

Lieve meiden, jullie  steunen me echt heel erg hoor.... Ben jullie erg  dankbaar voor het meeleven!!!

Jannie: ik weet niet meer zo goed wat  ik denken moet.  Na 12 jaar hormonale anticonceptie ken ik mijn eigen lijf  ook niet. Ik heb ook pas 1 echte natuurlijk ongesteldheid gehad en die  was erg netjes na 25 dagen.  Op basis daarvan  was  mijn NOD ook  gisteren. MAAR ik meende 2 weken geleden donderdagavond en vrijdag steken links onderin te voelen en dacht echt dat dat mijn eisprong was. Paar dagen later had ik  een drukkend gevoel, harde buik,  een  soort krampend gevoel  diep onderin mijn buik. Mijn hele buik deed er zeer van, zelfs vanaf de buitenkant. Ik dacht dat dat misschien innesteling was. Dit allemaal meegenomen leek het mij stug dat mijn cylcus langer zou zijn dan 25 dagen gezien het feit dat ik mijn eisprong gevoeld denk te hebben. Sinds wat ik dat innesteling geweest zou kunnen zijn, heb ik vlagen van misselijkheid, heeeel erg moe, pijnlijk tepels, vollere borsten, erg wisselende buien, zeer emotioneel soms om niets en soms om iets kleins. Gisteren ben ik een paar keer zo duizelig en misselijk geweest dat ik nu echt dacht te voelen aan alles in mijn lijf: ik ben zwanger, kan niet missen. Mijn man dacht het al vanaf de keer dat het raak zou kunnen zijn geweest. We hadden gisteren echt gedacht dat als we gingen testen dat er echt een plusje zou verschijnen.... We waren ook echt helemaal vrolijk en blij en het kon niet missen dachten we. En nu weet ik het niet meer. Clearblue zegt van niet.... Als ongesteldheid uitblijft ga ik maar eens kruidvat testen halen denk ik, daar hoor ik iedereen hier over.... Ohja, had gisteren mijn temp opgenomen: 37,2. Vanmorgen: 37.0, das hoog??? Heb oraal getempt, temp liever niet rectaal. Vind ik echt verschrikkelijk...

Liefs, Esther

Goedemorgen!

Wat heb ik asociaal lang uitgeslapen, bijna tot 11.00 uur! GAAP!!! Mijn mannetje was al vroeg op, hij is vandaag kijken bij een maiscross hier in de buurt. Toen had ik dus het bed voor mezelf alleen en met het idee dat de hond al eten op had en al was uitgelaten dacht ik maar eens heerlijk te blijven liggen! Wel jammer dat de dag nu alweer bijna om is, haha! Vanmiddag ga ik ook nog maar eens wat aan m'n scriptie doen.

@Mariska, ik heb helaas nog geen ervaringen met de symptomen die jij noemt. Maar ik ga iig heel hard voor je duimen dat het raak is meis, succes!

@Esther, wat moet dat een domper zijn geweest dan, een negatieve test. Maar zoals Jannie ook al zegt, zolang er geen rd'tjes zijn, is nog niets bekeken. Het klinkt wel echt alsof je zwanger bent moet ik zeggen. Dat van dat temperaturen kan ik je helaas niet mee helpen. Heb echt geen idee wat de waarden zouden kunnen zijn als je zwanger bent. Volgens mij zit er wel een klein verschil in de temperatuur als je oraal of rectaal meet, maar weet niet of dat noemenswaardig is???
Wat leuk dat je op een boerderij woont! Dan zullen jullie het wel erg druk hebben of niet? En vroeg opstaan om te melken? Ik vind altijd de boerderijlucht zo heerlijk! Slaat helemaal nergens op, haha! Doet me altijd an vroeger denken. Naast ons was een Paardenboerderij met dravers, daar was ik altijd veel te vinden in de stallen.

@Jannie, hoe is het met jou? Hoe voel je je?

Liefs, ikke

Terug
Bovenaan