Juni 2008 stoppers!!!

Hoi Plein,

Beetje late reactie, lees nu pas weer op het forum. Ik heb ong hetzelfde als jij, pijn links en rechts en in de onderbuik. Ik heb ook al een test gedaan, negatief. M'n tepels zijn wel gevoelig. Ik heb ook nog geen normale ongi gehad, alleen de onttrekkingsbloeding na het stoppen van de pil  .

Heb echt het idee dat m'n lichaam me in de maling neemt, en stiekem hoop ik toch..... maar dat kan eigenlijk niet.

Geniet nog even van de laatste avond van het weekend... tot snel allemaal.

xxx

Ha lieve meiden!

Nou het lijkt er op dat de RD-tjes aan het doorbreken zijn... Slijm met rode zooi (sorry voor de gore details). Ik denk dat het morgen echt doorbreekt, ik heb dan wel een hele nette cyclus gehad deze maand (28 dagen) dus daar ben ik ook echt blij mee, ieder nadeel heeft zijn voordeel, hahah. Heb wel een traan gelaten maar nieuwe ronde, nieuwe kansen....

Ik ga wel iets minder actief zijn hier want ik merk dat ik er te veel mee bezig ben. ik zat ook in het NOD augustis topic maar daar heb ik net aagekondigd dat ik er daar mee stop. 2 topics bijhouden is nu te veel voor mij en ik wil graag hier blijven omdat we hier allemaal gelijk gestopt zijn. Dus ik ga misschien iets minder reageren....

Heb al even niets van Sabien gehoord, sabientjuh, hoe gaat het met je? RD-tjes inmiddels doorgekomen?

En dan ga ik nu douchen en naar mijn bedje.. Morgen weer naar kantoor en ik ben zo moe van al dat druk gemaak van mezelf, mijn lijf, mijn hormonen: alles.

Wens jullie een fijne avond en tot gauw!

Ennuh meiden, bedankt voor jullie steun....... Ik heb er echt veel aan (gehad)!!!!!

Dikke kus en knuf, Esther

NOD :
Puk,  28 jaar, 13 augustus, 2e ronde, 1e kindje

Sylvia, 33 jaar,  19 augustus, 2e ronde, 2e kindje
Christy, 25 jaar, 19 augustus, 2e ronde, 1e kindje
Janien, 22 jaar, 20 augustus, 2e ronde, 1e kindje
Zonnestraal,29 jaar,22 augustus,2e ronde.2e kindje
Liss, 23 jaar,   5  september  3e ronde, 1e kindje
LuxX, 27 jaar, 6 september 3e ronde , 1e kindje
Esther, 26 jaar, 7 september, 3e ronde, 1e kindje
Hopje, 28 jaar,  11 september, 2e ronde, 1e kindje ,
Ryanne, 25 jaar, 16 september, 2e ronde, 1e kindje
MissX, 24 jaar, 22 september, 1e ronde, 1e kindje

Op het wachtbankje :
Sabien, 27 jaar, 7 juli,  1e ronde, 1e kindje
Shanna, 27 jaar, 21 juli, 1e ronde, 1e kindje
Lien, 28 jaar, 7 augustus, 2e ronde, 1e kindje
Ramona, 23 jaar, 10 augustus, 3e ronde, 1e kindje

Zwanger:
Desiree, 23 jaar, 1e ronde, 1e kindje, uitgeteld op 30 maart 2009
Jannie, 1e ronde na miskraam, 1e kindje, uitgeteld 5 april 2009
Dinah, 22 jaar, 2e ronde, 1e kindje, uitgeteld op .....  eind maart/begin april 2009

Echo's:
Jannie, 29 jaar, 1e ronde na mk, 3e echo: donderdag 21 augustus 9.30uur

Zo, heb mezelf even verplaatst. Ramona, Lien, Shanna en Sabien: hoe is het met jullie?!?!?

xxx Esther

Sorry Shanna, kijk met mijn neus.... ik lees nu hoe het met je gaat....

Balen voor je.... Ik leef me je mee. Verschrikkelijk die onzekerheid he...  Had je al eens eerder getest of nog niet? Anders zou ik als ik jou was wel gewoon testen. De uitkomst kan kl*** zijn maar  geeft je wel duidelijkheid.  

Sterkte in ieder geval en lul hier maar lekker van je af hoor!

xxx Esther  

hoi hoi,

@ essie, begrijp je volkomen meis! ik heb ook besloten om uit andere topics te gaan
      en gewoon lekker hier blijf 1 topic is genoeg toch....
      heb mezelf wel alvast op de lijst van sept erbij laten zetten.
      rustig aan verder!!!!

@ puk, hoe is het?? over 3 dagen je nod......spannend!!!

X

Goedemorgen dames,

Met deze zwangere gaat het goed!! Over anderhalve week is mn echo alweer, kijk er erg naar uit maar weet nu dat ik dagen ervoor enorm in de strtess zit, maar goed c'est la vie... Ben niet misselijk, maar mn borsten worden groter en groter en jeuken elke dag wel. Irritant! maar niet erg hoor. ;-) Ben ook super-emotioneel, huil bij elke film waar iets leuks wordt gezegd en ben ook redelijk snel aangebrand. Maak me dan zoo druk op dat moment, om niks! Manlief en ik kunnen er ook om lachen al is het niet altijd even gezellig voor hem. Maar hij neemt t voor lief. Ondertussen pas ik mn huidige bh's niet echt meer, gaan mn kleren strakker zitten (niet van mn buik want dat is nog lang niet maar wel van t vocht vasthouden) maar gister weer lekker gaan sporten, probeer dat 2 keer per week te blijven doen. Hebben lekker rustig weekend achter de rug, heerlijk bijgekomen!

Essie: jammer joh, maar niet getreurd meis. Netjes hoor die cyclus! Kan me voorstellen dat je er nu even minder mee bezig wil zijn, komt goed!

Ryanne: ben benieuwd meid! Ik hoop dat je geen buitenbaarmoederlijke zw schap hebt maar "gewoon" zwanger bent, wie weet! Succes vandaag, wat de uitslag ook is!

MissX: hoe is het met je schoonzusje? En met je scriptie? Komt ie af voordat je begint met klussen?

Misschien heb ik makkelijk praten maar ik lees dat sommige meiden na 1 of 2 rondes al aan de ovulatietesten beginnen. Nou heb ik makkelijk praten, en ik weet hoe groot de drang kan zijn naar n kleintje, maar pas op ladies dat het geen obsessie wordt! Als het na 1 of 2 rondes nog niet raak is, wil dat niks zeggen. Mn vriendin is door die ovulatietesten redelijk doelgericht gaan klussen en na 4 maanden met die testen was het nog steeds niet raak, het was niet leuk klussen meer. Tuurlijk kan t een handig hulpmiddel zijn maar vergeet niet dat het gemiddeld 6 a 9 maanden duurt voordat je zwanger bent.... Don't take it personal, maar het kan soms averechts  werken...

Fijne dag allemaal! groetjes

Goedemorgen meiden!

Ik heb vanmorgen naar de huisarts gebeld omdat ik de laatste tijd zo ontzettend veel hoofdpijn heb. Kan er zo om 9.10 uur terecht. Word er gewoon echt niet goed van. De laatste maanden is het wel zo'n twee tot vier dagen in de week. En op die momenten kan ik eigenlijk niets meer, zo slecht voel ik me dan. Dat kan ik nu echt niet gebruiken met m'n afstuderen. Ik heb alleen zo'n huisarst die natuurlijk weer gaat denken dat het psychisch is. Natuurlijk goed van hem, want vaak komen hoofdpijnklachten daar wel vandaan. Maar ik weet (als bijna psycholoog) gewoon zeker dat het bij mij niets te maken heeft met spanningen. Ik kan er ook geen enkele regelmaat in ontdekken m.b.t. activiteiten die ik onderneem of bepaalde dagen van de week of voeding. Pfff, ben er gewoon klaar mee. Pijnstillers (hoe zwaar ook) helpen op zo'n moment voor geen meter. Kortom, ik wil nu eigenlijk heel graag dat er onderzoek wordt gedaan naar de oorzaak. Ben alleen bang dat ik niet assertief genoeg ben naar zo'n man om een doorverwijzing te eisen, haha! We zullen het zo dus maar eens zien..

Hoe is het hier verder met iedereen?

@Ryanne, heb je al getest? Ik hoop het zo voor je!!

@Liss, ik heb helaas geen ervaring met die ovulatietesten, sorry meis! Hoop dat iemand anders hier er meer van weet?

@Esther, respect hoor, het boerenleven en daarnaast nog een baan! Vind het echt knap hoe je dat allemaal voor elkaar krijgt! Wat balen dat je ongi toch doorbreekt... Ik snap het wel dat je hier wat minder actief zult zijn. Ga je natuurlijk wel missen als je hier minder kletst! Probeer je ons wel een beetje op de hoogte te houden??

Nou, volgens mij had ik gisteren m'n eisprong moeten hebben. Kan ook vandaag denk ik. Maar heb tot op heden nog niets gemerkt! We zullen zien.

Liefs, ikke

Hey meiden,

Goedemorgen!

@Essie: ik snap best dat je hier iets minder wilt gaan meepraten. Ik dacht voor het stoppen met de pil ook erg nuchter te zijn en er geen haast mee te hebben. Maar nu we eenmaal bezig zijn kan ik ook aan bijna niks anders meer denken... Hopelijk beïnvloedt dit niet het zwanger worden. Mijn schoonzusje werd destijds ook maar niet zwanger omdat ze er te veel mee bezig was. Dat zei de dokter tenminste. Ik wens je veel succes met alles en hoop je toch weer eens te spreken!

@MissX: vervelend steeds die hoofdpijn. Kan het misschien zijn dat je onbewuste stress hebt? Daar heb ik wel eens last van namelijk. Succes bij de dokter en hou ons op de hoogte! Het aftellen voor het echie is begonnen hè! Spannend!

@Jannie: fijn dat het zo goed gaat met je. Ik begrijp heel goed dat je steeds zo gespannen bent bij de echo. Maar houd goede moed meid! Jij gaat een gezond wondertje op deze wereld zetten!!!

Fijne dag allemaal!

X hopje

Terug
Bovenaan