Juni 2008 stoppers!!!

Ramona, voor jou een spannende dag of niet? Laat je weten hoe het gaat?

NOD :
Puk,  28 jaar, 13 augustus, 2e ronde, 1e kindje

Sylvia, 33 jaar,  19 augustus, 2e ronde, 2e kindje

Christy, 25 jaar, 19 augustus, 2e ronde, 1e kindje

Janien, 22 jaar, 20 augustus, 2e ronde, 1e kindje

Zonnestraal,29 jaar,22 augustus,2e ronde.2e kindje

Liss, 23 jaar,   5  september  3e ronde, 1e kindje

LuxX, 27 jaar, 6 september 3e ronde , 1e kindje

Hopje, 28 jaar,  11 september, 2e ronde, 1e kindje
,
Ryanne, 25 jaar, 16 september, 2e ronde, 1e kindje

MissX, 24 jaar, 22 september, 1e ronde, 1e kindje

Op het wachtbankje :

Sabien, 27 jaar, 7 juli,  1e ronde, 1e kindje
Shanna, 27 jaar, 21 juli, 1e ronde, 1e kindje
Lien, 28 jaar, 7 augustus, 2e ronde, 1e kindje
Esther, 26 jaar, 9 augustus, 2e ronde, 1e kindje
Ramona, 23 jaar, 10 augustus, 3e ronde, 1e kindje

Zwanger:

Desiree, 23 jaar, 1e ronde, 1e kindje, uitgeteld op 30 maart 2009
Jannie, 1e ronde na miskraam, 1e kindje, uitgeteld 5 april 2009
Dinah, 22 jaar, 2e ronde, 1e kindje, uitgeteld op .....  eind maart/begin april 2009

Echo's:
Jannie, 29 jaar, 1e ronde na mk, 3e echo: donderdag 21 augustus 9.30uur

Goedemiddag Allemaal!

Hoe is het bij jullie? Hoe is het Essie? Jammer dat je test negatief was, maar kan idd zomaar positief worden.  Je symptonen zijn iig wel aanwezig.

Hier is het nog steeds afwachten. Ik voel me niet superlekker, beetje hoofdpijn en nog steeds rugpijn. Ik verlies ook nog steeds wat bloed. Gisteren werd het wat minder, maar gisteravond toch weer meer. Dus morgenochtend weer testen en dan zien we het wel. Als hij weer positief is dan morgen nog een keer de dokter bellen en misschien naar een verloskundige  bellen. Maar goed, dat is morgen pas. Jullie  horen het  wel.  
Gewoon afwachten, meer kan ik niet doen!

Nou, fijne dag vandaag.

Liefs
Ry

hoi hoi!!!

Het is weer zondag,lekker een dag om helemaal niks te doen
ben net wakker eigelijk.....super leuke avond/nacht gehad in Rotterdam
zo gezellig dat we pas om 6 uur thuis waren  nu kan het nog he......
Mijn mannetje ligt nog heerlijk te slapen(zo lief)

@ Ramona, Meis hoe staat het ervoor??
@ essie,ben nog steeds aan het duimen hoor!!!
@ rietje, hoop het zo voor je.Morgen weer een testje toch?
@ Sabien, Zijn er al veranderingen??
@ plein,Sorry kan er niet echt antwoord opgeven,herken het zelf niet.

@ de zwangeren, hoe is het met jullie meiden???

Heeft 1 van jullie soms ervaringen met de ovulatie testen van sensitest?
ik lees verschillende verhalen erover,op de verpakking staat dat ik mijn gemiddelde cyclus moet nemen(dus ga dan even uit van 30) dat betekent dan volgens het lijstje dat ik op dag 13 kan beginnen.
Maar op internet las ik ook weer dat je vanaf je kortste cyclus kan beginnen
Dus denk maar dat ik een tussenweg kies toch?

Fijne zondag meiden!!!

hey meiden,

wat een verhalen weer allemaal. Wij zijn ook in juni gestopt met de pil en zien wel wat er gebeurt. we zijn er ook niet heel erg mee bezig omdat we over 2,5 week gaan trouwen.

als ik alle verhalen lees, gaat het toch ook bij mij kriebelen hoor. en omdat niemand het weet (behalve mijn broer, want mijn mannetje kon zich gisteravond op de verjaardag van mijn ouders niet inhouden) is het wel fijn dat je hier je gevoelens en verhalen kunt delen met mieden die in hetzelfde schuitje zitten.

moet nog wel een beetje jullie namen leren kennen.
tot snel weer.
liefs Christy

Hey meiden,

Ik kon mijn nieuwsgierigheid niet bedwingen.. Ik moest weer even op het forum kijken..

@Essie: balen meid, een negatieve test. Maar zoals iedereen al schrijft zolang er nog geen RD'tjes zijn heb  je nog steeds kans op een zwangerschap!!! Ik blijf voor je duimen!!

@Ryanne: spannend allemaal! Je geduld wordt wel op de  proef gesteld zo. Ik duim heel erg hard voor je!

@Christy:  bijna trouwen! Leuk joh, heb je alles al geregeld voor de grote dag? Wanneer trouw je precies? Of zeg je dat liever niet?  Ga  je ook nog op huwelijksreis?

Ik heb verder geen nieuws, weer lekker aan de klus. Maar mijn NOD duurt nog zoooo lang! Nou ik ga er weer vandaar, we gaan  zo naar de bioscoop

Tot morgen!

X hopje  

Hi, ben ik weer even.

Chris, wat spannend zeg dat je gaat trouwen! Dit zijn echt de spannendste weken! Ben zelf eind juni getrouwd, wauw zeg, wat een ervaring! Ben je er helemaal klaar voor? Jurk klaar? Schoenen ingelopen? Alles tot in den treuren nagelopen met je ceremoniemeester? Ringen klaar? Ik hoop dat het een vruchtbaar feessie voor jullie wordt! hahaha

Miss, lekker he, tot 11 uur in je bedje liggen... Bij ons komt dat er niet van nee, haha. (jij vroeg toch het naar boeren leventje?? vraag het me ineens af of jij dat nou was en dat zie ik hier nu niet, grrr, hahaha) Mijn man melkt alle dagen en ik ga mee melken de dagen dat ik niet hoef te werken. Erg druk maar ook ontspannend en fijn om met dieren en je handen bezig te zijn. Op kantoor zit ik toch alleen maar op mijn kont....
Spannend he, dat jullie bijna gaan beginnen..... Ik duim echt enorm voor je alvast!

Nou ik ga buiten weer even wat overhoop halen. Lees jullie later wel weer even.

Ik hoop dat ik niet in het NOD septemberlijstje kom,  dank jullie voor jullie steun en geduim!  Misschien helpt het wel, hahahaha. Ik hou jullie op de hoogte! Tot  op heden dus nog geen RD-tjes of iets  wat er op lijkt, alleen misselijke vlagen, die steeds meer komen.

xxx Esther  

Hoi dames!!

Alweer nieuwe meiden: welkom hier!!
Hier lekker rustig dagje! Raar genoeg is mijn ongi naar drie dagen alweer afgelopen!
waren wel drie heftige dagen, maar normaal zijn dit toch altijd 5 dagen. Zullen zien!

@ Essie; blijf voor je duimen, spannend hoor! En inderdaad, zolang er geen RD-tjes zijn is er hoop!!

@ plein; sorry, ik heb geen idee... ik heb het idee dat ik mijn lichaam wat dat betreft ook allemaal nog niet goed genoeg ken. ik let er natuurlijk wel op, maar ik voel geen ei sprong enzo. En al die kwaaltjes heb ik ook nog niet echt gemerkt, maar ben dus afgelopen week ook gewoon ongi geworden en dus niet zwanger en dan klopt het plaatje bij mij dan ook wel.

@ Ryanne; succes meid! hoop dat je morgen meer weet als je weer gebeld hebt! Hoop dat het positief uitpakt!!

Ik ga intussen eens even zien of het lukt om witlof met ham en kaas te maken haha
Lees jullie verhalen vanavond later wel weer!!

Liefs Luxx

hoi hoi,

@ luxx, is het gelukt met de witlof??
      we gaan steeds meer op mekaar lijken,mijn ongie duurde ook maar 3 dagen en idd heel heftig....
      Ik ga het deze maand eens proberen met ovulatie testen ben benieuwd...

X

Terug
Bovenaan