Juni 2008 stoppers!!!

Hi hi,

Ramona: spannend morgenvroeg testen! Duim duim duim!!!!

Sylvia: ik weet het maar lees toch verschillende verhalen, vooral voor de eerste 3 maanden. En aangezien ik net een miskraam heb gehad ben ik toch  wat huiverig. Een keertje kan geen kwaad maar de hele dag de hitte in en uit vin dik beetje eng. Maar gelukkig hebben we op de sportschool een zwembad, sauna en stoombad dus kan ik daar af en toe gaan. Enjoy!

Groetjes

Goedemorgen allemaal!

Het klinkt net alsof ik net uit bed ben, maar dat valt wel mee hoor..... Heb al het loge-hondje uitgelaten en stofgezogen en vanalles en nog wat gedaan....

@Judith: GEFELICITEERD! Super zeg. Lekker in 1 keer! Geniet ervan!
Ik hoop dat ik me dinsdag kan aansluiten maar durf er nog niet zo goed aan toe te geven. Alhoewel ik vanochtend wel weer positief heb getest..... Ik verlies nu gewoon al een week en 2 dagen bloed. Bah. Maar goed, kan niks anders doen dan afwachten, dinsdag de 19e om 18.10 uur krijg ik een echo. En hopelijk een kloppend hartje te zien!

@Biondaatje: jammer dat je ongi bent geworden. Helaas. Maar zit je iig niet in de stress dat het allemaal lang duurt het wachten enzo. En op naar de volgende ronde!!

@Sylvia: heerlijk lekker een weekendje ontspannen! Altijd lekker. Geniet ervan.

@Ramona: Spannend.... morgen laten weten hoe het is!

Nou meiden, fijne dag vandaag!

Liefs
Ry

Hoi meiden

Nog geen RD'tjes bij mij, maar wel sinds vannacht onwijze buik- en rugpijn. Ik denk dat ze er dus wel aankomen helaas

@Judith: Gefeliciteerd! Wat ben jij snel zeg. Super weer een zwangere erbij! Nu maar hopen dat er snel meer volgen.
Ik wacht nu maar even of mijn pijntjes ongi betekenen. Wel ben ik af en toe misselijk. Dat had ik de vorige ronde niet.

Liefs Puk

@judith ik wist al wel   een beetje dat het misschien langer zou duren omdat me moeder er ook 2jaar over heeft gedaan maar toch hoop je maar ben pas 2maanden bezig we gaan gewoon voor de derde ronde maar ben super blij voor je echt super dat het in 1x gelukt is.... een mooi wonder geniet er lekker van meid!!!!!!!

@hopje..ja normaal cyclus van 28dagen nu ineens 24dagen nog nooit geweest ben wel eens eerder gestopt met de pil omdat ik het zat was en me mannetje op uitzending was toen maar ook toen netjes om de 28dagen maarja dacht misschien is het aan het innestelen maar een uur later kon ik alweer me tampon verwisselen(sorry) dus echt ongi maar we gaan gewoon verder met de derde ronde en hoop dat me mannetje tijdens me eisprong wel bij huis is...

liefs bion

Hey

Judith gefeliciteerd!! Je bent nu vast in de zevende hemel beland.
Geniet ervan!

Bionda wat balen zeg. Helemaal omdat je het nog niet had verwacht...
Lijkt me een enorme teleurstelling. Hoop niet dat het bij mij net zo is.
Het hoeft trouwens helemaal niet zo te zijn dat jij er ook heel lang over doet hoor.
Overal staat geschreven dat roken en alcohol slecht zijn voor de kwaliteit van het zaad, maar een vriendin van mij die haar man doet aan beide dingen veel en ze was bij beide kinderen direct de eerste ronde zwanger.
Dus het wil allemaal niks zeggen. Gewoon op naar de volgende ronde idd.

Puk: Spannend....

Miss: Gelukkig dat het verder niks ernstigs is zeg. Dat scheelt weer.
Mn moeder heeft ook migraine. Erg vervelend is dat. Komt ook op de raarste tijden tevoorschijn.
Hopelijk helpen de pillen die je nu krijgt goed.

Aan alle anderen hier alles goed. Heb verder eigenlijk helemaal nergens last van behalve last van borsten. Nog steeds dus...... :S

Kus

hoi meiden!!

ben net terug van werk ben zo moe,lijkt wel hoe dichter me vakantie hoe sneller je moe word..... laatste lootjes wegen het zwaarst he

@ bionda, heb je even aangepast in de lijst(even 28 dgn aangehouden goed?)

@ sabien, meis hoe is het met je?? zijn ze al doorgebroken???

@ damien, je nod vandaag spannend!!!!

X

NOD :

Christy, 25 jaar, 19 augustus, 2e ronde, 1e kindje
Sylvia, 33 jaar,  19 augustus, 2e ronde, 2e kindje
Janien, 22 jaar, 20 augustus, 2e ronde, 1e kindje
Zonnestraal,29 jaar,22 augustus,2e ronde.2e kindje
Liss, 23 jaar,   5  september  3e ronde, 1e kindje
LuxX, 27 jaar, 6 september 3e ronde , 1e kindje
Esther, 26 jaar, 7 september, 3e ronde, 1e kindje
Biondaatje, 21jaar, 10 augustus, 3e ronde, 1e kindje
Hopje, 28 jaar,  11 september, 2e ronde, 1e kindje
Bionda, 21jaar, 12september, 3e ronde, 1e kindje,
Ryanne, 25 jaar, 16 september, 2e ronde, 1e kindje
MissX, 24 jaar, 22 september, 1e ronde, 1e kindje

Op het wachtbankje :
Sabien, 27 jaar, 7 juli,  1e ronde, 1e kindje
Nicole, 31 jaar, 6 augustus, 1e ronde, 1e kindje
Ramona, 23 jaar, 10 augustus, 3e ronde, 1e kindje
Puk,  28 jaar, 13 augustus, 2e ronde, 1e kindje
Damien 23 jaar,14 augustus,1e ronde, 1e kindje

Zwanger:
Desiree, 23 jaar, 1e ronde, 1e kindje, uitgeteld op 30 maart 2009
Jannie, 1e ronde na miskraam, 1e kindje, uitgeteld 5 april 2009
Judith, 28jaar, 1e ronde,   2e kindje, uitgeteld 22 april 2009

Echo's:
Jannie, 29 jaar, 1e ronde na mk, 3e echo: donderdag 21 augustus 9.30uur

Nogmaals super bedankt voor al jullie leuke reacties! Dank je wel!

Ik kan het nog steeds niet zo goed bevatten. Al na 1 keer, we hebben echt mazzel gehad.

Ik hoop dat er snel meer volgen.

Succes allemaal.

Liefs,
Judith

Hoi Dames,

vanavond kan ik helaas niet komen. Morgenvroeg ga ik gelijk testen en laat het dan zsm aan jullie weten.

groetjes ramona

Terug
Bovenaan