Juni 2008 stoppers!!!

En aan alle lieverds die steeds vragen hoe het gaat...Thanks!! Het is echt fijn om te weten dat anderen aan je denken

hey meiden nog even gauw een berichtje voor het slapen gaan.

toch nog even tijd gevonden vandaag.

@Bionda wat vervelend dat je ongi nu al is doorgebroken. erg jammer maar moed houden he meis.

@Judith super gefeliciteerd meis en zo snel al. top

@Essie, hoop dat je woensdag wat meer duidelijkheid krijgt en dat het allemaal meevalt. probeer je niet al te druk te maken. makkelijker gezegt dan gedaan natuurlijk

@Miss X, jij onderaan het lijstje, ik ineens bovenaan. das ook wel ff schrikken hoor....

Verder allemaal slaap lekker en tot morgen. nog 1 dagje werken en dan lekker weekend. liefs Christy

He hallo,

Ben ik nog even. Lig nu heel luxe met de laptop in bed. Mijn vriend heeft er 1 voor zijn werk... maar ja, hiji s is er toch niet

Voel me niet al te best. Ik verlies nog steeds bloed... en zit nu ook wat slijmachtige stukjes in(sorry sorry sorry).... Vanmiddag zit googlen op miskraam en zowel bloedverlies als rugpijn kunnen tekenen zijn van een miskraam... en aangezien ik allebei heb. Bij een miskraam kan het bloedverlies ook gewoon1 á 2 weken duren. en ik zit nu al op 1 week en 2 dagen... aaaahhhh. ik vind het wachten niet meer leuk en al helemaal niet dat ik alleen ben. Ik heb nog wat testjes liggen, dus kijk om de dag nu of het streepje duidelijker/onduidelijker wordt.... wachten duurt lang. Dinsdag pas afspraak bij vk, maar ga uit van het ergste, dat kan bijna niet anders... heb net al even een potje zitten janken. lucht iig wel een beetje op.

@Essie: Balen van die 2e negatieve test. Hoop idd dat er woensdag dan voor jullie wat uitkomt en of je er misschien iets aan kan doen. Ik duim voor jullie!

@Sabien: Jeetje... dag 66 en nog steeds niks.... frusterend!!!! Tja, misschien dat je idd wat duidelijkheid krijgt met ovulatietesten, maar raar dat je en niet ongi wordt en negatief test..... wat kan het menselijk lichaam toch raar in elkaar zitten.

@degene die niet zitten te wachten op hun rd-tjes... we blijven duimen!

Nou, ik ga lekker slapen. Tot morgen.

Liefs xxx
Ry

He Liss,

Jeetje er  zitten echt veel meiden op het wachtbankje he...
Ik ben in juni gestopt met de pil, 13 juni ongi geworden  daarna 1 maand 'veilig' geklust en
op 14 juli weer ongi geworden dus dit is voor ons de eerste klus ronde zeg maar...

Op dit moment nog steeds geen rd'tjes.....spannend

Ik hou jullie  op de hoogte  

xxx Dami

'@liss je had gezien dat je me had veranderd maar dat moet dan toch 10september zijn ipv 10augustus??

@janien ja dat is ook zo kan altijd eerder als je wel eens leest van al die drugs mensen die ook zwanger raken ik drink zelf geen alcohol maar rook nog wel en me vriend drinkt af en toe een biertje en rookt wel maar we zullen zien gewoon op naar ronde drie..

voor de rest van de meiden die op het wachtbankje zitten spannened allemaal ik duim mee hoor..en hoop dat die R-Dtjes wegblijven..

voor de zwangere gaat alles goed met jullie??

liefs bion

Hallo

De test was weer negatief, maar nog steeds geen rd-tjes. Zit nu op dag 31 van de 27 dus ga dinsdag maar weer testen als het er nog niet is.

Ik baal wel dat de test negatief is( zou niet goed zijn als het niet zo was) maar laat die rd-tjes dan doorkomen. Wat is dit. Ik ben altijd op dezelfde dag ongi. Ik snap er helemaal niks van.

Ramona

Goedemorgen meiden!

@Biondaatje, ik heb het al aangepast naar september. Maar zie nu pas dat je er 2 keer in staat. Wanneer is nu je NOD? Dan haal ik er zo 1 weg.

NOD :

Christy, 25 jaar, 19 augustus, 2e ronde, 1e kindje
Sylvia, 33 jaar,  19 augustus, 2e ronde, 2e kindje
Janien, 22 jaar, 20 augustus, 2e ronde, 1e kindje
Zonnestraal,29 jaar,22 augustus,2e ronde.2e kindje
Liss, 23 jaar,   5  september  3e ronde, 1e kindje
LuxX, 27 jaar, 6 september 3e ronde , 1e kindje
Esther, 26 jaar, 7 september, 3e ronde, 1e kindje
Biondaatje, 21jaar, 10 september, 3e ronde, 1e kindje
Hopje, 28 jaar,  11 september, 2e ronde, 1e kindje
Bionda, 21jaar, 12 september, 3e ronde, 1e kindje,
Ryanne, 25 jaar, 16 september, 2e ronde, 1e kindje
MissX, 24 jaar, 22 september, 1e ronde, 1e kindje

Op het wachtbankje :
Sabien, 27 jaar, 7 juli,  1e ronde, 1e kindje
Nicole, 31 jaar, 6 augustus, 1e ronde, 1e kindje
Ramona, 23 jaar, 10 augustus, 3e ronde, 1e kindje
Puk,  28 jaar, 13 augustus, 2e ronde, 1e kindje
Damien 23 jaar,14 augustus,1e ronde, 1e kindje

Zwanger:
Desiree, 23 jaar, 1e ronde, 1e kindje, uitgeteld op 30 maart 2009
Jannie, 1e ronde na miskraam, 1e kindje, uitgeteld 5 april 2009
Judith, 28jaar, 1e ronde,   2e kindje, uitgeteld 22 april 2009

Echo's:
Jannie, 29 jaar, 1e ronde na mk, 3e echo: donderdag 21 augustus 9.30uur

@Sabien: jeetje meid wat wordt je geduld op de proef gesteld. Ik hoop zo voor je dat je snel ongi wordt zodat je weer verder kunt gaan met de volgende ronde! Succes meid!

@Ramona: balen meid, een 2e negatieve test. Ik weet precies hoe dat voelt. Ik heb vorige maand ook 2 keer negatief getest. Werd ook maar niet ongi en had best wel wat kwaaltjes. Maar werd uiteindelijk op dag 38 ongi! Ik hoop dat jij niet zo lang hoeft te wachten, maar nog meer hoop ik dat je gewoon zwanger bent natuurlijk!!! Succes!

@Essie: hecht niet te veel waarde aan die test meid. Het valt waarschijnlijk allemaal wel mee. Positief blijven hè!!

@de andere meiden: hoe gaat het met jullie?

@de zwangere meiden: hoe gaat het met jullie?

Fijne dag allemaal!

X hopje

Goedemorgen!

@Judith: is het nieuws al n beetje geland? leuk man...

@Ryanne: klinkt niet best als ik eerlijk mag zijn. Vreselijk hoor die onzekerheid. Hoop natuurlijk dat je bloedverlies onschuldig is maar aangezien ik zelf een miskraam heb gehad en eea heb gehoord en gelezen over miskramen van lotgenoten  (slijm, veel bloed, buikpijn, rugpijn,  propjes etc)... En je bent alleen, wat vreselijk. Hoe is je vriend eronder? Kan ie beetje "genieten" van beijng of wil ie liever terug naar huis? Pff lastig man!    Hoop voor je dat het snel dinsdag is.
En maak je aub niet gek met die testen want mocht het foute boel zijn dan blijft die test voorlopig nog aangeven dat je zwanger bent. Een + test nu is geen garantie dat het goed is, het is ook logisch dat deze nog steeds + is.  Na een miskraam / curettage kan het namelijk nog max 8 weken duren voordat het HCG uit je lijf is en je een negatieve test. Tot die test kan je dus een positieve test krijgen.
Maar nogmaals: ik hoop dat jouw bloedingen loos alarm zijn....

@Ramona: jammer van de test maar houd die hoop he, kan even duren voordat je + test! Spannend. Dagen duren dan lang vind je niet?!

@Puk: spannend! Wanneer wilde je gaan testen?

@Damienne: ik zou gewoon testen en als ie negatief is na een paar dagen weer, dan heb je misschien eerder zekerheid. Ik zou in ieder geval wel testen als je samen bent, eerste keer moest manlief meteen gaan hockeyen na de test en ik bleef verdwaasd achter. Leuker als je samen ff kan beseffen wat er gaat gebeuren.

@Essie: ik hoop dat die test echt verkeerd beeld heeft gegeven, maar zoals je al eerder zei: beter om nu iets te weten dan later. Sterkte ermee! Lijkt me lastig, ook voor n man. Succes joh!

@Sabien: balen man dat die ongi niet op gang komt!!!!

@Judith: kom je trouwens ook naar t april 2009 forum? Of wacht je nog even? ik heb wel eventjes gewacht maar op n gegeven moment voelde het goed. Tis al best druk daar!

Ladies: fijne dag en speciaal voor Ryanne: hou je taai!
Groetjes Jannie

Terug
Bovenaan