Juni 2008 stoppers!!!

Hey ladies!

Hebben we al iets gehoord van Damien? Vandaag is haar NOD.
Hoe gaat het met je? Al RD-tjes gezien?

Spannend hoor!

Nog 5 dagen voor mij!

Liefs,
Sylvia

Hey!

Het is rustig vandaag! Ben wel weer helemaal bijgelezen. Vandaag nog een dagje vrij gehad. Lekker de stad in geweest. Een hoop zwangere vrouwen gezien. Tijdens het avondeten samen met m'n man bedacht waar de box, kinderstoel enz. komt te staan....hahaha Zijn we in ieder geval voorbereid.
Nog steeds geen RD'tjes, wel afscheiding en buik- en rugpijn.

X Puk

He meiden,

Jeetje wat heb ik veel gemist zeg, ik heb gisteren tot laat gewerkt en na mij werk was ik blij dat ik mijn kusen zag hihi... ik heb echt een hoop bij te lezen,

maar ik heb wel gezien dat judith op een roze wolkje zit, geweldig, van harte gefeliciteerd meissie... geniet er lekker van!!!

Vandaag mijn NOD maar nog geen rd'tjes, hopelijk blijven ze weg,
ik vind het erg spannend, ik voel me nog steeds hetzelfde als afgelopen week,
eigenlijk weet ik niet zo goed wanneer ik het beste kan testen, wat denken jullie?
Wachten tot na het weekend misschien? dan heb ik geen nagels meer op mijn vingertoppen denk ik haha.....

Wie heeft nu ook zijn NOD of wacht op de rd'tjes?
(sorry dat ik dit vraag..... ik denk als ik alles gelezen heb straks dat ik het antwoord wel weet maar ja....ik ben nog wel even aan't lezen...en ben nu erg benieuwd)

liefs  Dami

Op het wachtbankje
:

Sabien, 27 jaar, 7 juli,  1e ronde, 1e kindje
Nicole, 31 jaar, 6 augustus, 1e ronde, 1e kindje
Ramona, 23 jaar, 10 augustus, 3e ronde, 1e kindje
Puk,  28 jaar, 13 augustus, 2e ronde, 1e kindje
Damien 23 jaar,14 augustus,1e ronde, 1e kindje

@ damien, kon het niet zo snel terug vinden,was jij nou ook gestopt in juni en eerst een ongi afgewacht?? wat waren je cyclussen afgelopen 2 maanden??
Lijkt mij super stressend dat wachten voordat je kan testen........
Anders zou ik het over een dag of 2 doen ofzo.....

Wat een hoop meiden op het bankje!!!!  

@ sabien, Ben zo benieuwd hoe het met jou is???

Fijne avond meiden ga even lekker bank hangen met me mannetje

X

Hey meiden!

@Judith, gefeliciteerd meis!! Wat een geweldig nieuws, en zo snel raak!!! Geniet er lekker van joh! Besef je het allemaal al een beetje? Wat een leuke naam heeft jullie zoontje zeg!

@Puk, ik ga straks maar gewoon overal open sollicitaties naartoe sturen. Heb nog geen enkele vacature gezien. Hoop echt dat ik snel leuk werk kan vinden! Als het niet meteen als psychoog is, neem ik echt wel genoegen met wat anders in die richting. Als ik maar lekker aan het werk kan!

@Shanna, geeft niet dat je niet elke dag langs komt hoor. Er wordt hier zoveel geschreven! Best lastig om het bij te houden. Je bent al zo lang bezig met bijlezen telkens, haha! Ben wel heel erg blij dat ik hier m'n ei kwijt kan.

@Sylvia, morgen lekker een dagje weg, heerlijk! Geniet ervan meis! En wat gaaf, een chique bruiloft in Engeland!

@Biondaa, shit dat je ongi geworden bent, en zo vroeg!! Op naar de volgende ronde meis, nieuwe kansen!

@Ramona, nog geen rd'tjes? Spannend meis! Ik duim voor je! Laat je het meteen weten als je getest hebt?

@Ryanne, nog steeds een positieve test, wat leuk!! Ik duim heel hard dat ie nog 8 maanden positief blijft, haha!!

@Puk, ook nog niet ongi, spannend!!! Rug en buikpijn hoeft natuurlijk niet te betekenen dat je ongi wordt! Leuk he dat fantaseren over waar alles komt te staan! Ik heb ons huis ook al 100 x ingericht (in gedachten), haha!!

@Dami, goh wat spannend he. Hoop zo dat de rd'tjes wegblijven!! Tja, wanneer testen? Ik zou zelf denk ik testen de dag na m'n NOD als de rd'tjes er dan nog niet zijn. Dit omdat ik altijd erg regelmatig ben, maar vooral omdat ik denk ik geen geduld zou hebben, haha! Je moet gewoon doen wat je gevoel je ingeeft!

Vandaag een heerlijk dagje gehad. Met m'n vriend naar de stad geweest en nieuwe laarzen gekocht (heb nu echt geen zin meer om zomerkleding te kopen) en lekker uit eten geweest. We zijn net even bij vrienden langs geweest. Zij hebben een kindje gekregen dat met 29 weken geboren is i.v.m. zwangerschapsvergiftiging. De kleine uk is sinds twee weken thuis. Eigenlijk was aankomende zaterdag pas de uitgerekende datum moet je nagaan! Ze weegt nu bijna 2500 gram, zo klein! Wat een schatje joh! Dan begint het nog meer te kriebelen!

Nou, ik ga ook lekker bankhangen.

Liefs, ikke

Haha, ik blijf maar onderaan dat lijstje staan...

NOD :

Christy, 25 jaar, 19 augustus, 2e ronde, 1e kindje
Sylvia, 33 jaar,  19 augustus, 2e ronde, 2e kindje

Janien, 22 jaar, 20 augustus, 2e ronde, 1e kindje

Zonnestraal,29 jaar,22 augustus,2e ronde.2e kindje

Liss, 23 jaar,   5  september  3e ronde, 1e kindje

LuxX, 27 jaar, 6 september 3e ronde , 1e kindje

Esther, 26 jaar, 7 september, 3e ronde, 1e kindje
Biondaatje, 21jaar, 10 augustus, 3e ronde, 1e kindje

Hopje, 28 jaar,  11 september, 2e ronde, 1e kindje
Bionda, 21jaar, 12september, 3e ronde, 1e kindje,

Ryanne, 25 jaar, 16 september, 2e ronde, 1e kindje

MissX, 24 jaar, 22 september, 1e ronde, 1e kindje

Op het wachtbankje :

Sabien, 27 jaar, 7 juli,  1e ronde, 1e kindje
Nicole, 31 jaar, 6 augustus, 1e ronde, 1e kindje
Ramona, 23 jaar, 10 augustus, 3e ronde, 1e kindje
Puk,  28 jaar, 13 augustus, 2e ronde, 1e kindje
Damien 23 jaar,14 augustus,1e ronde, 1e kindje

Zwanger:
Desiree, 23 jaar, 1e ronde, 1e kindje, uitgeteld op 30 maart 2009
Jannie, 1e ronde na miskraam, 1e kindje, uitgeteld 5 april 2009
Judith, 28jaar, 1e ronde,   2e kindje, uitgeteld 22 april 2009

Echo's:
Jannie, 29 jaar, 1e ronde na mk, 3e echo: donderdag 21 augustus 9.30uur

Zo zeg wat is het druk hier, leuk, en gezellig! En wat een vol wachtbankje!!!! Spannend meiden, ik duim echt heeeel erg voor jullie hoor!!!

Jannie, toch fijn dat je niet meer de enige bent he! Ik hoop zo dat ik je ook kan bijstaan in het zwanger zijn. Maar dat duurt nog ff, ghi ghi ghi.

We hebben de 2e spermatest gedaan... Weer negatief... Woensdag samen naar de huisarts, dan ben ik lekker vrij, heeft de huisarts de tijd en dan hoef ik op mijn werk ook niet uit te leggen waarom ik even weg moet. Ben heel benieuwd. We vinden het allebei toch ook wel enorm eng allemaal....   Naja, we zien wel wat er op ons pad komt! Het komt zoals het komt!

Sabien, we hebben al lang niks meer van je gehoord, ik hoop dat het goed met je gaat en dat je ongesteld bent geworden OF zwanger natuurlijk, hihi.

Meiden, ik ga lekker douchen en naar bed, morgen nog 1 dagje werken en dan lekker weeeeekend!

Ramona en (nog iemand maar wete nu even je naam niet) heeeeel veeel succes morgen met testen!!! Jullie snappen natuurlijk wel dat je directe meldplicht hebt hier he!!! Hahahah. Sterkte, succes en duimen maar!

Dikke kus en knuf,

Esther

Hoi Meiden!!!
Sorry dat ik even niets van me heb laten horen. Ik lees wel mee, maar eerlijk gezegd kon ik mezelf er even niet toe zetten om ook te antwoorden. Je begrijpt het al....vandaag dag 66 en nog steeds geen cyclus. Ik heb van de week ovultatietesten gehaald en er ook een gebruikt. Niets. Dat had ik ook niet verwacht, maar ik wil de komende drie weken even goed in de gaten houden wat er gebeurt. Daarna ga ik naar de huisarts, dus dan kan ik haar goed inlichten. Ik hoop wel dat ze met ideeën komt hoor! Dat afwachten bevalt heeeel slecht. Zelfs mijn mannetje is ervan onder de indruk.

Wat ontzettend leuk dat er weer zoveel meiden meekletsen! En alweer drie zwangeren! JUDITH GEFELICITEERD!

liefs
Sabien

Terug
Bovenaan