A
Anoniem
Guest
Goedemorgen meiden,
Goed weekend gehad allemaal?
@Ryanne: Ooh wat spannend meid. Maar fijn dat je vriend weer veilig thuis is. Ik wens jullie heel veel succes voor morgen bij de vk. En duim hard voor jullie!
@Sylvia: morgen NOD, spannend!! Heb je al kwaaltjes en wanneer ga je testen?
@Janien: heb je al getest meid? Laat wat van je horen!
@MissX: veel plezier deze week! We vergeten je niet hoor!
@Puk: balen van je negatieve test, maar ja zolang er geen RD'tjes zijn blijf ik voor je duimen!
@Chris en Dami: nog geen RD'tjes? Ik duim ook voor jullie!
@Judith: Besef je al een beetje dat je zwanger bent? Geniet ervan meid! Wanneer krijg je je eerste echo?
@Jannie: is je hoofdpijn weer gezakt? En hoe gaat het verder met je? Leuke banner trouwens! En al weer bijna een echo! Spannend hoor!
@Bion: dan zitten onze NOD's bij elkaar! Maar duurt nog lang hè.
@Nicole: Heb je inmiddels getest? Laat wat van je horen!!
@Ramona: heb je nog een test gedaan in het weekend?
@alle andere meiden: hoe gaat het met jullie?
Bij mij geen nieuws. Verwacht deze keer weer een lange cyclus. Bij 28 dagen had ik gister namelijk mijn eisprong moeten hebben, maar heb niks gevoeld. Dus we klussen lekker door en dan zien we het vanzelf wel. Probeer er relaxter mee om te gaan deze ronde.
Fijne dag allemaal!
X hopje
Goed weekend gehad allemaal?
@Ryanne: Ooh wat spannend meid. Maar fijn dat je vriend weer veilig thuis is. Ik wens jullie heel veel succes voor morgen bij de vk. En duim hard voor jullie!
@Sylvia: morgen NOD, spannend!! Heb je al kwaaltjes en wanneer ga je testen?
@Janien: heb je al getest meid? Laat wat van je horen!
@MissX: veel plezier deze week! We vergeten je niet hoor!
@Puk: balen van je negatieve test, maar ja zolang er geen RD'tjes zijn blijf ik voor je duimen!
@Chris en Dami: nog geen RD'tjes? Ik duim ook voor jullie!
@Judith: Besef je al een beetje dat je zwanger bent? Geniet ervan meid! Wanneer krijg je je eerste echo?
@Jannie: is je hoofdpijn weer gezakt? En hoe gaat het verder met je? Leuke banner trouwens! En al weer bijna een echo! Spannend hoor!
@Bion: dan zitten onze NOD's bij elkaar! Maar duurt nog lang hè.
@Nicole: Heb je inmiddels getest? Laat wat van je horen!!
@Ramona: heb je nog een test gedaan in het weekend?
@alle andere meiden: hoe gaat het met jullie?
Bij mij geen nieuws. Verwacht deze keer weer een lange cyclus. Bij 28 dagen had ik gister namelijk mijn eisprong moeten hebben, maar heb niks gevoeld. Dus we klussen lekker door en dan zien we het vanzelf wel. Probeer er relaxter mee om te gaan deze ronde.
Fijne dag allemaal!
X hopje