Juni 2008 stoppers!!!

Goedemorgen meiden,

Goed weekend gehad allemaal?

@Ryanne: Ooh wat spannend meid. Maar fijn dat je vriend weer veilig thuis is. Ik wens jullie heel veel succes voor morgen bij de vk. En duim hard voor jullie!

@Sylvia: morgen NOD, spannend!! Heb je al kwaaltjes en wanneer ga je testen?

@Janien: heb je al getest meid? Laat wat van je horen!

@MissX: veel plezier deze week! We vergeten je niet hoor!

@Puk: balen van je negatieve test, maar ja zolang er geen RD'tjes zijn blijf ik voor je duimen!

@Chris en Dami: nog geen RD'tjes? Ik duim ook voor jullie!

@Judith: Besef je al een beetje dat je zwanger bent? Geniet ervan meid! Wanneer krijg je je eerste echo?

@Jannie: is je hoofdpijn weer gezakt? En hoe gaat het verder met je? Leuke banner trouwens! En al weer bijna een echo! Spannend hoor!

@Bion: dan zitten onze NOD's bij elkaar! Maar duurt nog lang hè.

@Nicole: Heb je inmiddels getest? Laat wat van je horen!!

@Ramona: heb je nog een test gedaan in het weekend?

@alle andere meiden: hoe gaat het met jullie?

Bij mij geen nieuws. Verwacht deze keer weer een lange cyclus. Bij 28 dagen had ik gister namelijk mijn eisprong moeten hebben, maar heb niks gevoeld. Dus we klussen lekker  door en dan zien we het vanzelf wel. Probeer er  relaxter mee om te gaan deze ronde.  

Fijne dag allemaal!

X hopje

Hoi Hopje,

Ja, het besef komt er al steeds meer. Maar toch blijft het zo onwerkelijk totdat je het gezien hebt met een echo. Ik heb nog niet gebeld met de verloskundigepraktijk om een afspraak te maken. De vorige keer was ik 10 weken toen ik daar voor het eerst naar toe ging. Dus ik heb nog even.

Verder voel ik me steeds meer moe worden en de pijn in mijn bovenrug komt ook weer terug, net als bij de eerste. Gek eigenlijk, want je draagt nu eigenlijk nog niks aan gewicht extra mee.

Puk en Dami,  nog niks nieuws?

Liefs,
Judith

Goedemorgen dames!

ff snel, want ik zit op mijn werk. Een heerlijk weekend gehad! Vrijdag naar de sauna en zaterdag lekker geshopt in Amsterdam.
Eerlijk gezegd had ik eigenlijk de hele maand wel zo'n gevoel van: het zou wel eens raak kunnen zijn, we hebben ons immer wezenloos geklust....hahahaha...

Maar vannacht werd ik al wakker van krampen in mijn onderbuik en die heb ik eigenlijk nog steeds. Echt zo'n ongi-gevoel dus. Ik ben dus bang dat het er toch gewoon van gaat komen   helaas!
Het had zo leuk geweest, een echt Disney-baby (ik had mijn eisprong toen we drie dagen  in Disney waren met de kids), maar ik ben toch bang dat dat er niet in zit helaas.......

Maar goed, dan maar weer met goede moed op naar ronde nummer 3 en dan toch ook maar eens van die ovulatietesten kopen. Gebruiken jullie Sensitest?

Als ik ff wat meer tijd heb ga ik ff rustig lezen en reageren!

Liefs,
Sylvia

He Dames,

Hier nog steeds geen Rd'tjes..... blijft wel spannend zo,
heb net op een ander forum gelezen dat er een vrouwtje is die pas na 40 dagen overtijd te zijn na 10 testen negatief getest te hebben pas positief testte, das toch echt vreemd he??

Chris, Puk en Janine hoe zit het bij jullie? Hebben jullie een ongi gevoel,
ik wel af en toe heel even....

Ben nu op het werk, en elke pauze kijk ik weer op het forum,
gezellig....

tot snel
Dami

Hey dames,

Heb nog niet getest: Reden, mn man wil liever nog even wachten.
Dus gaan we donderdag testen als ik woensdag niet ongesteld ben geworden.
Mss ook wel woensdagavond, maar is het echt beter om het 's ochtends te  doen?
Weet namelijk niet of ik het woensdagavond vol kan houden tot donderdag ochtend.

Heb nog niet echt een ongesteldheidsgevoel.
Maar mn borsten doen nu echt de hele dag door pijn. Vooral aan de zijkant.
Sinds vanochtend is niet de tepel zelf, maar dat rozige wat erom heen zit, opgezet.
??
Dat misselijkheidsgevoel heb ik ook nog steeds. Weet ook niet wat het allemaal betekend. Wel vind ik het reuze spannend.

Hoe gaat het met de andere meiden die ook rond hun NOD zitten?

Liefs Janien

Hi hi,

Janien: spannend! Zou dan toch  donderdagochtend testen, je ochtendurine is namelijk geconcentreerder dan avondurine en het HCG-hormoon is dan beter te meten. Vooral in het begin kan het wel wat uitmaken...

Heb je ook bultjes op je tepelhof? Tja jhe hebt allemaal wel tekentjes maar soms lijken ze op voortekenen van een ongi, dus maak jezelf niet gek.

Succes met afwachten!

groetjes Jannie

Hey Jannie,

Ja ik ga der ook niet vanuit hoor dat ik zwanger ben.  
Hoop het wel maar denk het niet.

Nee heb niet echt bultjes, wel zijn mijn aders aan de zijkant meer zichtbaar.
Weet alleen niet of dat echt een zwangerschapskwaaltje is of dat het komt omdat je borsten meer op spanning staan.

kus

Helaas idd net ongi geworden ......toch wel balen.
Maar goed, we gaan op naar ronde nummer drie..... mijn volgende NOD is 15 september.

Overigens voor 11 september een afspraak gemaakt bij de gyn. Wilde het toch even hebben over het lidteken van mijn keizersnede, of dit nu extra risicovol is enzo, en even een check-up van binnen of alles nog ok is.

We houden de moed erin!

Terug
Bovenaan