Juni 2008 stoppers!!!

Hey meiden!

Wat een rotweer! M'n vakantiegevoel is gelijk weg. Daarnet heel lang in de file gestaan na m'n werk, bah, bah, bah.  
Nog geen RD'tjes hier. Gisteren waren m'n man en ik uiteten en toen dacht ik echt dat ik ongi geworden was, maar nee dus. Vandaag weer de hele tijd een ongigevoel, maar nog steeds niks. Afwachten dus...

@Christy: Ik heb ook wel eens gelezen dat problemen met je tandvlees kunnen komen door het gebruik van foliumzuur. Dat je als je dat langdurig slikt het best naar een mondhygieniste kunt gaan. Nu doe ik dat al 2 keer per jaar. Maar goed, misschien iets om nog eens te proberen. Die zijn meestal ook wat minder ruw dan de tandarts zelf tijdens het reinigen.

@Liss: Ik ben benieuwd of het werkt met de ovulatietesten! Houd ons op de hoogte.

@Ry: Fijn dat je mannetje weer thuis is. Ik zal morgen aan jullie denken hoor!

@Hopje: Lief dat je blijft duimen! Hopelijk helpt het.

@Janien: Spannend! Je hebt wel de juiste kwaaltjes.
Wat is dat toch met die mannen dat ze willen wachten met testen?

@Sylvia: Balen dat je ongi geworden bent!  Op naar  de volgende ronde.

X Puk

@ cris,heerlijk bijna vakantie,ik moet ook nog deze week nog en dan vakantie tot 23 september echt een heerlijk vooruitzicht!!!

Meiden vanavond weer een ovu testje gedaan weer een dikke streep....kreeg ik toch net een uur geleden rechts onderin krampen zou bijna denken dat dat me eisprong is geweest  wie weet....... doe morgen de laatste van de reeks.
 fijne avond!!!

NOD :

Janien, 22 jaar, 20 augustus, 2e ronde, 1e kindje
Zonnestraal,29 jaar,22 augustus,2e ronde.2e kindje
Liss, 23 jaar,   5  september  3e ronde, 1e kindje
LuxX, 27 jaar, 6 september 3e ronde , 1e kindje
Esther, 26 jaar, 7 september, 3e ronde, 1e kindje
Biondaatje, 21jaar, 10 september, 3e ronde, 1e kindje
Hopje, 28 jaar,  11 september, 2e ronde, 1e kindje  
Sylvia, 33 jaar,  15 september, 3e ronde, 2e kindje
Christy, 25 jaar, 15 augustus, 3e ronde, 1e kindje
Ryanne, 25 jaar, 16 september, 2e ronde, 1e kindje
MissX, 24 jaar, 22 september, 1e ronde, 1e kindje

Op het wachtbankje :
Sabien, 27 jaar, 7 juli,  1e ronde, 1e kindje
Nicole, 31 jaar, 6 augustus, 1e ronde, 1e kindje
Puk,  28 jaar, 13 augustus, 2e ronde, 1e kindje
Damien 23 jaar,14 augustus,1e ronde, 1e kindje

Zwanger:
Desiree, 23 jaar, 1e ronde, 1e kindje, uitgeteld op 30 maart 2009
Jannie, 1e ronde na miskraam, 1e kindje, uitgeteld 5 april 2009
Judith, 28jaar, 1e ronde,   2e kindje, uitgeteld 22 april 2009

Echo's:
Jannie, 29 jaar, 1e ronde na mk, 3e echo: donderdag 21 augustus 9.30uur

Hey lieverds!

Ik ben er even kort, m'n zus ligt in bad, hihi! Ik heb alleen geen tijd om op iedereen persoonlijk te reageren. Wel lees ik dat een aantal meiden toch ongi is geworden, that sucks!!! Ik baal met jullie mee...

Verder ook nog spannend voor een paar anderen. Ik zal voor jullie duimen!! Ik hoop zondag ongi te worden en dan kunnen we eindelijk gaan klussen!!

Nou meiden, ik ben weer weg, veel te bang om gesnapt te worden, haha!

Morgenavond gaan we naar de musical van Ciske de rat, leuk leuk!!

Liefs en knuf, ikke

hey meiden, nog even gauw.....

puk, bedankt voor je tip voor mijn tanden. zal het zeker onthouden. ik slik nu 2 maanden foliumzuur dus op zich zou er een verband kunnen zijn. moet over 3 maanden weer terug om te kijken hoe het dan met mijn gebit staat.

verder ben ik nu echt zwaar ongi maar goed zoals ik al zei, wel een nette cyclus van 28 dagen en dat is me ook wat waard.

Sylvia, hoe is het met jou? al over de schrik heen??? gaan we gezellig samen naar de volgende ronde. maar balen is het natuurlijk wel.

vind het knap van jullie meiden dat jullie nog kunnen wachten met testen. ik had hem denk ik al lang gedaan. ik blijf voor jullie duimen. en voor de rest ook natuurlijk

slaap lekker allemaal.
liefs Christy

puk, bedankt voor je tip voor mijn tanden. zal het zeker onthouden. ik slik nu 2 maanden foliumzuur dus op zich zou er een verband kunnen zijn. moet over 3 maanden weer terug om te kijken hoe het dan met mijn gebit staat.

verder ben ik nu echt zwaar ongi maar goed zoals ik al zei, wel een nette cyclus van 28 dagen en dat is me ook wat waard.

Sylvia, hoe is het met jou? al over de schrik heen??? gaan we gezellig samen naar de volgende ronde. maar balen is het natuurlijk wel.

vind het knap van jullie meiden dat jullie nog kunnen wachten met testen. ik had hem denk ik al lang gedaan. ik blijf voor jullie duimen. en voor de rest ook natuurlijk

slaap lekker allemaal.
liefs Christy

slaap lekker allemaal.
liefs Christy

Goedemorgen dames!

ff snel, want moet zo m'n zoontje naar school brengen.....

Ja, wel weer over de schrik heen, maar het blijft toch balen....we hadden zooo gehoopt op die Disney baby, maar goed.... het is niet anders.

Gisteren heb ik een Persona gekocht (cyclus-computer). Eigenlijk bedoelt als anti-conceptie, maar werkt natuurlijk ook omgekeerd. Als het goed is, rekent dat dingetje precies voor me uit hoe of wat. De eerste maand 16 testen doen, en daarna steeds 8.
Ben benieuwd! Voordeel vond ik dat je 'm ook gewoon na de zwangerschap weer kunt gebruiken in plaats van de pil.

We shall see!

Ik ga nog ff haartjes stylen, en kijken of mijn knulletje zijn broodje inmiddels op heeft.

tot later!

Groetjes
Sylvia

Terug
Bovenaan