Juni 2008 stoppers!!!

ik heb trouwens mijn NOD aangepast, kwam erachter dat niet dinsdag maar morgen al mijn NOD is. verwacht mijn RDtjes wel elk moment. pfff afwachten afwachten afwachten........

NOD :

Christy, 25 jaar, 18 augustus, 2e ronde, 1e kindje
Sylvia, 33 jaar,  19 augustus, 2e ronde, 2e kindje

Janien, 22 jaar, 20 augustus, 2e ronde, 1e kindje

Zonnestraal,29 jaar,22 augustus,2e ronde.2e kindje

Liss, 23 jaar,   5  september  3e ronde, 1e kindje

LuxX, 27 jaar, 6 september 3e ronde , 1e kindje

Esther, 26 jaar, 7 september, 3e ronde, 1e kindje

Biondaatje, 21jaar, 10 september, 3e ronde, 1e kindje

Hopje, 28 jaar,  11 september, 2e ronde, 1e kindje

Bionda, 21jaar, 12 september, 3e ronde, 1e kindje,

Ryanne, 25 jaar, 16 september, 2e ronde, 1e kindje

MissX, 24 jaar, 22 september, 1e ronde, 1e kindje

Op het wachtbankje :

Sabien, 27 jaar, 7 juli,  1e ronde, 1e kindje
Nicole, 31 jaar, 6 augustus, 1e ronde, 1e kindje
Ramona, 23 jaar, 10 augustus, 3e ronde, 1e kindje
Puk,  28 jaar, 13 augustus, 2e ronde, 1e kindje
Damien 23 jaar,14 augustus,1e ronde, 1e kindje

Zwanger:
Desiree, 23 jaar, 1e ronde, 1e kindje, uitgeteld op 30 maart 2009
Jannie, 29 jaar, 1e ronde na miskraam, 1e kindje, uitgeteld 5 april 2009
Judith, 28jaar, 1e ronde,   2e kindje, uitgeteld 22 april 2009

Echo's:
Jannie, 29 jaar, 1e ronde na mk, 3e echo: donderdag 21 augustus 9.30uur

Goedemorgen!

Ook bij mij een negatieve testuitslag  en nog geen RD'tjes. Afwachten dus maar wat er gebeurt. M'n mannetje wilde eerst nog wachten met testen. Hij wilde nog even aan het idee wennen. Hij had zoiets van: van het ene op het andere moment kan je leven veranderen. Maar hij was het toch ook wel met me eens dat in het weekend testen wel het meest praktische is. Dus vanmorgen heb ik hem wakker gemaakt met de boodschap 'over 5 minuten weten we het'. Dacht hij dat ik een grapje maakte. Nou ja, hebben we het in ieder geval een keer gedaan en heeft hij nog wat tijd om aan het idee te wennen.
En nu maar weer wachten en verder klussen....

Liefs Puk

Hoi dames!!

Weer terug van weg geweest!! nou ja, ik was eigenlijk vrijdag al terug... en ik had dus ook een heel verhaal getypt voor jullie, maar dat is dus niet geplaatst!!  beetje jammer haha
Ga het opnieuw proberen, maar ik weet niet meer wat iedereen geschreven heeft, was ook zoveel leesvoer!!! haha veel gebeurd de laatste dagen, maar dat is natuurlijk alleen maar mooi!!

Judith natuurlijk gefeliciteerd!! Geniet ervan!!

@ Ramona; ik weet niet of dat bij jou van toepassing kan zijn hoor, maar ik hoor nu van verschillende kanten dat als je heel lang aan de pil bent geweest het goed kan zijn dat er toch minder regelmaat in zit als je natuurlijke cyclus weer op gang komt. Met de pil kon ik de klok er ook haast op gelijk zetten, rond middaguur op maandag was het standaard zo, en dat was met mijn natuurlijke cyclus in het begin ook zo, maar afgelopen keer dus ook niet, zou maandag dus verwachten, maar kwam pas donderdag. Weet niet of je hier iets mee kunt, maar alles kan en ik hoop voor je dat het uitblijft omdat je zwanger bent natuurlijk!!

@ Ryanne; Meid wat een gedoe en spanning!! maar gelukkig komt je mannetje vandaag weer terug en sta je er in ieder geval niet meer zo 'alleen' voor!! Ik hoop dat het dinsdag heel positief voor je uitpakt en duim hard voor jullie!!!

@ Essie; geen ervaring met die testen... wat balen van twee negatieve testen zeg... benieuwd wat de ha zegt! maar wie weet zijn die testen helemaal niet betrouwbaar... nogmaals ik heb er geen ervaring mee, dus ik kan het je helaas ook niet vertellen. Ik zou inderdaad na twee rondjes ook nog niet gelijk aan zo'n test denken, maar als je hem er toch hebt liggen zou ik het uit nieuwsgierigheid misschien ook wel geprobeerd hebben. Mocht er echt iets zijn dan is het ook zo en kan je er misschien nu al aan werken. Maar ga daar nog maar niet teveel van uit!! Leef wel met je mee hoor... bah al die onzekerheden!!

Merk aan mezelf ook wel dat nu we er zo bewust mee bezig zijn het ook wel hard gaat, dan ben je er ook gelijk wel heel erg mee bezig... maar het is natuurlijk ook een hele stap die je wil gaan maken met z'n tweetjes en als het lukt een groot wonder dus het is ook niet niks natuurlijk!!

Oh onze witlof was vorige week trouwens best een succes!! haha vond er nooit zo veel aan, maar mijn mannetje wilde het graag en stiekem vond ik het dus ook best lekker
Onze mini-vakantie was trouwens super!! Het weer zat niet altijd evenveel mee, vooral woensdagochtend niet, maar donderdag hadden we lekker zon en was het super op het water (zijn wezen varen)

Ergens is het inderdaad heel raar om details hierop te zetten, stel dat een bekende iets leest, ik lees dat van meerdere mensen.  
Maar van de andere kant, een bekende zou hier dan ook niet zomaar zitten denk ik dan!! ik zit ook op dit forum met een reden!!

Nou meiden, fijne zondag!! ik ga even broodje eten met m'n mannetje!!

Liefs Luxx

Hey Puk,

Wat balen, een negatieve test!! maar zolang de RD-tjes uitblijven kan het natuurlijk nog he..!

Liefs Luxx

hoi meiden!!!

@ cris,apart dat de tandarts dat zei een voorteken mischien!!!

@ puk, zolang de R.Dtjes wegblijven..... wie weet

@ luxX,hey! gezellig dat je weer terug bent.
      Zit jij nu ook niet in de week van je eisprong??

@ janien: jou NOD schiet ook al op he,al klachten??

Meiden fijne zondag allemaal

X

@ desiree, volgens de vakantielijst kom je vandaag terug....
       hoe is het met je en hoe was de vakntie??

Hey meiden!

Even kort, want moeten zo weg. We gaan vandaag bij kennissen gourmetten, gezellig! Ben gisteren echt lang brak geweest, maar vanmorgen lekker uitgeslapen! Ik heb nu al vanaf vorige week vrijdag geen hoofdpijn gehad. Je wilt niet weten wat dat voor een fijn gevoel is. 9 dagen is voor de afgelopen tijd echt een record zeg. Hopen dat het nog maar even wegblijft.

Morgen komt mijn zus (die in het buitenland woont) een midweek hier logeren. Zij is nergens van op de hoogte, dus het zal voor mij erg lastig worden om hier langs te komen en op jullie te reageren.  Ik breng haar vrijdag weer naar Schiphol, dan ben ik er dus pas weer. Mocht de kans zich ondertussen voordoen, dan horen jullie natuurlijk van me.

Denk wel dat ik jullie ga missen. Sinds onze plannen ben ik nog geen dag afwezig geweest volgens mij. Vergeten jullie me niet? En niet uit het lijstje halen he?

@Puk, shit, een negatieve uitslag. Maar gelukkig ook nog geen rd'tjes! Ik zal voor je duimen meis! Wat lijkt me dat een spannend moment zeg, het testen. Heb het een keer gedaan, maar toen hoopte ik juist heel hard dat het niet raak zou zijn. Zo vreemd dat de volgende keer als ik test, ik juist hoop van wel!!
Leuk werk heb je! Ik ga meer de kant op van kinderen met gedragsproblemen. Maar vaak gaan leerproblemen en gedragsproblemen samen... Ik heb nog niet echt een voorkeur voor kinderen of jongeren. Ben tijdens m'n stage met beide doelgroepen in aaraking geweest en vond het allebei bere interessant! Wel heb ik de voorkeur voor de ambulante hulpverlening.

@Dami, heb je vandaag nog een test gedaan? Zoalng er nog geen rd'tjes zijn is er nog hoop meis! Jannie is ons grote voorbeeld wat da betreft!

@Ryanne, vandaag komt je mannetje weer thuis! Wat heerlijk voor je meis. Hoef je dit iig niet meer 'alleen' te handelen. Hoe gaat het met je? Trek je de onzekerheid nog een beetje? Ik denk aan je meid.

@Chris, gelukkig geen kiezen hoeven trekken, haha! En wat apart zeg dat je tandarts dat zegt! Wie weet is het idd een teken... Helpen het spoelwater en de tandpasta? Zijn de rd'tjes er al? hoop van niet!

@Luxx, fijn dat je weer terug bent! Ik heb dat ook een beetje wat je zegt over prive dingen plaatsen. Als mensen het lezen, tja. Zij zitten hier idd ook niet voor niks. Het is ook wel erg fijn om zo dingen met 'onbekenden' te kunnen delen.

Nou meiden, ik denk dat dit voor even m'n laatste berichtje was. SNIK!

Tot snel! En dat er in die 5 dagen maar heel veel positiefs mag gebeuren! Ryanne, ik zal dinsdag aan je denken!

Liefs, ikke

NOD :

Christy, 25 jaar, 19 augustus, 2e ronde, 1e kindje
Sylvia, 33 jaar,  19 augustus, 2e ronde, 2e kindje

Janien, 22 jaar, 20 augustus, 2e ronde, 1e kindje

Zonnestraal,29 jaar,22 augustus,2e ronde.2e kindje

Liss, 23 jaar,   5  september  3e ronde, 1e kindje

LuxX, 27 jaar, 6 september 3e ronde , 1e kindje

Esther, 26 jaar, 7 september, 3e ronde, 1e kindje

Biondaatje, 21jaar, 10 september, 3e ronde, 1e kindje

Hopje, 28 jaar,  11 september, 2e ronde, 1e kindje

Bionda, 21jaar, 12 september, 3e ronde, 1e kindje,

Ryanne, 25 jaar, 16 september, 2e ronde, 1e kindje

MissX, 24 jaar, 22 september, 1e ronde, 1e kindje

Op het wachtbankje :

Sabien, 27 jaar, 7 juli,  1e ronde, 1e kindje
Nicole, 31 jaar, 6 augustus, 1e ronde, 1e kindje
Ramona, 23 jaar, 10 augustus, 3e ronde, 1e kindje
Puk,  28 jaar, 13 augustus, 2e ronde, 1e kindje
Damien 23 jaar,14 augustus,1e ronde, 1e kindje

Zwanger:
Desiree, 23 jaar, 1e ronde, 1e kindje, uitgeteld op 30 maart 2009
Jannie, 1e ronde na miskraam, 1e kindje, uitgeteld 5 april 2009
Judith, 28jaar, 1e ronde,   2e kindje, uitgeteld 22 april 2009

Echo's:
Jannie, 29 jaar, 1e ronde na mk, 3e echo: donderdag 21 augustus 9.30uur

Hoe gaat het met alle dames op het wachtbankje??? Al nieuws te melden??

@ Liss; mijn verwachting is vrijdag... houden er wel rekening mee uiteraard, proberen om de dag, maar het moet wel leuk blijven zeg maar... en hebben beetje raar en waarschijnlijk zwaar weekend voor de boeg dus of  het er van komt?? maar het is voor een belangrijk doel natuurlijk!! En jij?? benieuwd hoe het je gaat met die testen! Misschien dat ik dat ook wel ga doen als het nu niet lukt, maar hopen op deze ronde !!

Liefs Luxx

Terug
Bovenaan