Juni 2008 stoppers!!!

hey Rianne,

meis, weet je al wat meer. ik duim echt voor je dat het allemaal meevalt.

sterkte. liefs Christy

He meiden,

Bedankt voor jullie steun en voor het duimen... maar helaas het heeft niet geholpen.

Ik heb een uitwendige en een inwendige echo gehad. Op de uitwendige kon ze niks vinden en bij de inwendige konden we geen vruchtje of vruchtzakje meer zien. Wel was de wand van mijn baarmoeder goed zichtbaar, er zat nog wat bloed.

Maar verder zag het er goed uit. Zolang ik geen rare klachten krijg (koorts, hevige  buikpijn of extreem bloedverlies) is het allemaal goed en kunnen we er gewoon weer voor gaan. Nu staat mijn hoofd er nog niet naar. We hebben afgesproken om voorlopig gewoon te klussen wanneer we zin hebben en niet persee op de klok. Gewoon relaxed.

Ik voel me niet heel erg verdrietig. Waarschijnlijk omdat ik al wist dat het niet goed zat. Dan werkt je 'moederinstinct' toch al goed.

Nu alleen hopen dat mijn rugpijn ook snel weggaat!!

Tot snel.

Liefs
Ry

he ryanne

jeetje he meis wat kl*te he krijg gewoon kippenvel...
doe lekker rustig aan en idd klus lekker wanneer je zin hebt..

ik denk aan jullie..

liefs bion

he ryanne

jeetje he meis wat kl*te he krijg gewoon kippenvel...
doe lekker rustig aan en idd klus lekker wanneer je zin hebt..

ik denk aan jullie..

liefs bion

hey Ryanne,

wat ontzettend vervelend allemaal. hoop dat je het snel een plaatsje kunt geven.

sterkte en ik denk aan jullie.

liefs Christy

goede morgen meiden..

ik ben er overdag niet moet werken met een collega en die mag naturlijk van niks weten..
vanavond ben ik er denk ik wel weer even..

fijne dag meiden

liefs bion

Ryanne: Hè wat  S.H.I.T. meid.... Wat een domper, maar zoals je zelf al zei je gevoel had je al gewaarschuwd. neem wel ff de tijd om dit een plekkie te geven, tis niet niks.
Misschien een schrale troost maar na een miskraam heb je een extra hoge kans om zwanger te raken, maar eerst maar even dit verwerken en laten bezinken.
Veel sterkte!

Hoe is het met de andere meiden? Al ongi's in zicht? Hoop van niet!

Hier alles ok, hoofdpijn is gelukkig weggebleven en ben best zenuwachtig voor morgen, de echo.

Groetjes Jannie

Terug
Bovenaan