Juni 2008 stoppers!!!

Sorry hoor, maar ik heb weer een vraag.

Als mijn eisprong gister is geweest, kan in de  aankomende week dus een  eventuele innesteling plaatsvinden, toch? Nu ga ik zondag naar de Efteling en vraag mij dus af of het  wel verstandig is om dan bijvoorbeeld in de pyton of vogelrok  te gaan?  

X hopje

Hello,

Voor wat betreft het voelen van je eisprong: ik heb gelezen in de boekjes en sites dat het een uurtje duurt dat je je eisprong voelt, maar sommigen hebben er wel een halve dag last van. Ik heb het ook wel een paar uur gevoeld, maar langer is het niet voor zover ik weet. Anders moet je eisprong + voelen maar eens googlen, komt er veel info naar voren.
Hopje: je kunt gewoon in de attracties gaan hoor, volgens mij kan dat geen kwaad. Je mag zelfs vliegen tot en met de 6e maand!
Veel plezier in de Efteling, das niet ver bij mij vandaan. ;-)

Groetjes Jannie

Hoi Jannie,

Bedankt weer voor je snelle reactie! Ik ga meteen even googlen.

Hoe gaat het met je? (Nog) geen last van ochtendmisselijkheid? Of andere kwaaltjes?

X hopje

Ha lieve meiden,

Dank jullie wel voor jullie reacties en steunbetuigingen.... Voorlopig verlaat ik dit forum want ik voel me hier niet meer thuis. Misschien als de onderzoeken ineens uitwijzen dat het toch wel op de "normale" manier kan kom ik nog terug maar dat zie ik niet zo 123 gebeuren... Dank jullie wel voor alle lieve woorden en ik hoop echt dat jullie zorgenloos zwanger raken.... Het is niet vanzelfsprekend helaas.

Meiden, allemaal heel veel succes! Ik wens jullie echt het allerbeste! Hier het nieuwe NOD lijstje, heb mezelf er uit gehaald.

NOD :
Zonnestraal,29 jaar,22 augustus,2e ronde.2e kindje
Liss, 23 jaar,    3  september  3e ronde, 1e kindje
LuxX, 27 jaar, 6 september 3e ronde , 1e kindje
Biondaatje, 21jaar, 10 september, 3e ronde, 1e kindje
Hopje, 28 jaar,  11 september, 2e ronde, 1e kindje  
Sylvia, 33 jaar,  15 september, 3e ronde, 2e kindje
Christy, 25 jaar, 15 september, 3e ronde, 1e kindje
Ryanne, 25 jaar, 16 september, 2e ronde, 1e kindje
Puk,  28 jaar, 16 september, 3e ronde, 1e kindje
Janien, 22 jaar, 16 september, 3e ronde, 1e kindje
MissX, 24 jaar, 22 september, 1e ronde, 1e kindje  

Op het wachtbankje :
Sabien, 27 jaar, 7 juli,  1e ronde, 1e kindje
Nicole, 31 jaar, 6 augustus, 1e ronde, 1e kindje
Damien 23 jaar,14 augustus,1e ronde, 1e kindje

Zwanger:
Desiree, 23 jaar, 1e ronde, 1e kindje, uitgeteld op 30 maart 2009
Jannie, 29 jaar, 1e ronde na miskraam, 1e kindje, uitgeteld 30 maart 2009
Judith, 28jaar, 1e ronde,   2e kindje, uitgeteld 22 april 2009

Echo's:
Jannie, 29 jaar, 1e ronde na mk, 4e echo: donderdag 18 september (12 weken echo)

Alle liefs en groetjes, Esther

Lieve Esther,

Ik begrijp je volkomen en wens jou en je man heel veel succes met alles!
Hopelijk kunnen we je hier toch ooit weer begroeten.

X hopje

Hoi Essie,

Begrijpelijk. Jeetje man wat enorm KL*** voor jullie.... Veel sterkte en hopelijk komt er voor jullie snel zonneschijn na deze enorme, donkere wolk! Misschien dat er op een ander forum lotgenoten te vinden zijn?

Hopje: ja hoor heb genoeg kwaaltjes. Ik ben echt mega-moe. Is lastig als je 50 uur per week werkt en net moet doen alsof... En vanavond een feestje, zie er enorm tegenop. Liefst ga ik om 22uur naar bed namelijk. Gister vrijwel hele dag beroerd geweest, niet echt de ochtendmisselijkheid maar wel de hele dag. Borsten / tepels jeuken enorm, groeien en doen pijn. Ik ruik alles, ik ben snel verdrietig of boos en kan zin in gekke dingen hebben. Maar: ik ben blij met de kwaaltjes hoor, elk kwaaltje is voor mij een teken dat er iets gebeurt! Tis zo bijzonder, maar soms zijn de kwaaltjes niet zo handig. Ik haaaaat liegen! Maar over 3 weken en 6 dagen mag het nieuws de wereld in, gelukkig maar!

Groetjes Jannie

Hey meiden

Vandaag lekker uitgeslapen! Niet dat ik pas net wakker ben hoor. Heb al boodschappen gedaan. Ik ga vanavond eens lekker koken voor m'n mannetje.

@Jannie: Wat fijn dat het goed gaat met het wondertje in je buik! Ik kan me voorstellen dat je het moeilijk vindt om het geheim te houden.

@Hopje: Ik heb mijn eisprong volgens mij nooit echt gevoeld. Wel gedacht dat ik 'm voelde, maar dat klopte niet met mijn cyclus. Ik zou nog maar even door gaan met klussen als ik jou was.
Ik ga ook binnenkort naar de Efteling en zat er ook mee of ik wel in dingen moest gaan waar zo'n plaatje met een zwangere vrouw met een kruis erdoor staat. Maar nu ik ongi ben geworden en ik voor m'n verwachte eisprong ga, maakt het niet uit. Als ik Jannie mag geloven, is er voor jou ook geen probleem aanwezig. Veel plezier!

@Chris: De vorige ronde was ik ook minder heftig ongi, maar duurde het wel 6 dagen. Nu zit ik op dag 3 en heb weer minder bloed en buikpijn, dus dat is wel fijn. Al vraag ik me af of het nog op gang moet komen, aangezien ik voordat ik aan de pil begon altijd heel erg beroerd werd. Of kan zoiets in de loop van de tijd veranderen?

@Esther: Ik snap dat je dit forum verlaat. Ik wens jullie nogmaals veel sterkte toe en hoop dat we elkaar in zwangere toestand nog eens tegenkomen. Eerder mag natuurlijk ook. Je blijft hier welkom.

Liefs Puk

Hey dames,

Hopje ik denk dat het verder geen kwaad kan om in die attracties te gaan.
Denk dat het meer is voor  vrouwen  die  echt weten dat ze al zwanger zijn of die in een verder stadium van hun zwangerschap zitten.
Als je er geen goed gevoel bij hebt dan moet je het gewoon niet doen.

Zonnestraal.... Heb je al een test gedaan?? We zijn nieuwschierig!!

Vanaaf komn mn ouders even gezellig langs, kop koffie halen. Morgenavond krijgen we vrienden op bezoek, dus weer genoeg te doen van het weekend.

Jannie: Nog even volhouden en dan kan je het geweldige nieuws de wereld in brengen.
Lijkt me wel moeilijk zeg om het zo lang voor je te houden. Helemaal omdat je nu zoveel werkt..pff knap hoor.

liefs Janien

Terug
Bovenaan