Juni 2008 stoppers!!!

Hey Meiden,

Weer eens een berichtje van mij, ik moet het even kwijt.  Eindelijk ongesteld geworden! Ik was al helemaal ongerust, want negatieve testen en gewoon 8 weken niet ongesteld.  Ik had het al aan de huisarts gevraagd, maar het antwoord wist ik eigenlijk al: gewoon blijven wachten.
Gelukkig kunnen we nu weer verder met de tweede ronde. Ik hoop dat het raak is komende maand, lekker klussen!

Liefs Shanna

Hey Shanna,

Dan is je geduld behoorlijk op de proef gesteld joh! Fijn dat je nu weer naar de volgende ronde kunt en er weer helemaal voor kunt gaan. Wanneer is je NOD? Dan zet ik je even in ons lijstje.

Succes met klussen!

X hopje

Hoi hoi,

Even snel vanaf het werk.

@Essie: Meid, heel veel sterkte en succes de komende tijd. Kan me voorstellen dat je je even niet op je plek voelt. Doe het rustig aan en hopenlijk komt er snel een oplossing of iets!! En misschien komen we je nog een keer tegen!

Nou, gisteravond klein mijn verjaardag gevierd, mijn moeder en haar man(is mijn stiefvader, maar dat vindt ik zo'n raar woord), mijn broer en vriendin en de zus van mijn vriend waren er even.. Was gezellig. Mijn mannetje is begin oktober jarig, dus we vieren het uitgebreid op 14 september. Lekker er tussen in.

Na je eisprong kun je toch ook nog klussen? Er is toch iets, dat je de meest kans hebt om zwanger te worden in de 6 uur na je eisprong??? Ik dacht dat ik ergens zoiets gelezen heb.....

Nou, mijn bloedverlies is eindelijk bijna over... Nu nog heel af en toe een klein beetje bruinig iets.... Gelukkig. Na ruim 2 weken met tampons en maandverband te lopen slepen had ik er ook echt genoeg van.
We gaan niet persee eerst weer een ongi afwachten om zwanger te worden, maar misschien loopt het ook wel anders. We klussen gewoon lekker wanneer we zin hebben. En met het idee van een baby heb je gewoon vaker zin .

Nou, ik ga weer verder werken, tot snel!

Liefs xxx
Ry

Hey Janien,

Las net op een ander forum dat Zonnestraal zwanger is.

X hopje

Hoi meiden,

Ik wil je allemaal een heel fijn weekend wensen en ik lees jullie maandag weer!

X hopje

NOD :

Liss, 23 jaar,    3  september  3e ronde, 1e kindje

LuxX, 27 jaar, 6 september 3e ronde , 1e kindje

Biondaatje, 21jaar, 10 september, 3e ronde, 1e kindje

Hopje, 28 jaar,  11 september, 2e ronde, 1e kindje  

Sylvia, 33 jaar,  15 september, 3e ronde, 2e kindje

Christy, 25 jaar, 15 september, 3e ronde, 1e kindje

Ryanne, 25 jaar, 16 september, 2e ronde, 1e kindje

Puk,  28 jaar, 16 september, 3e ronde, 1e kindje
Janien, 22 jaar, 16 september, 3e ronde, 1e kindje

MissX, 24 jaar, 22 september, 1e ronde, 1e kindje  

Op het wachtbankje
:

Sabien, 27 jaar, 7 juli,  1e ronde, 1e kindje
Nicole, 31 jaar, 6 augustus, 1e ronde, 1e kindje

Damien 23 jaar,14 augustus,1e ronde, 1e kindje

Zwanger:

Desiree, 23 jaar, 1e ronde, 1e kindje, uitgeteld op 30 maart 2009
Jannie, 29 jaar, 1e ronde na miskraam, 1e kindje, uitgeteld 30 maart 2009
Judith, 28jaar, 1e ronde,   2e kindje, uitgeteld 22 april 2009
Zonnestraal,29 jaar,,2e ronde.uitgeteld op,...............2009

@ zonnestraal, GEFELICITEERD!!!!!! met je zwangerschap!!!!

@ essie, nogmaals heel veel succes en sterkte de komende tijd!!!!

@ shanna, leuk dat je weer even komt kletsen wat is je nieuwe nod?? dan zetten we je weer in het lijstje.

Hoe gaat het met: Desiree,Damien,Nicole en sabien????

veel liefs

liss

Hey meiden!!

Daar ben  ik weer! Heb vanmiddag m'n zus weer naar Schiphol gebracht. Was een erg gezellige week, maar heb jullie heel erg gemist. Ga nu eerst maar eens even alles bijlezen, haha!

..... Pfff, half uur later, haha! :

@Biondaa, ik heb eerlijk gezegd geen idee of je van foliumzuur last van maagzuur kunt krijgen. Ik heb het heel af en toe, maar niet meer nu ik aan het foliumzuur ben.

@Ryanne, nog gefeliciteerd meis!!! Beetje laat, maar goed. Hoop dat je een hele leuke dag hebt gehad! Hoop ook dat het na omstandigheden een beetje goed met je gaat.

@Zonnestraal, GEFELCICTEERD!! Ik denk niet dat je hier nog komt, maar wil je een hele fijne zwangerschap wensen en heel veel plezier met jullie kleine! Geniet ervan!

@Hopje, gisteren waarschijnlijk je eisprong gevoeld, dat is fijn! Heb je goed geklust?  Hoop heel hard dat het raak is deze ronde meis! Ik dacht vorige week woensdag m'n eisprong gevoeld te hebben. Ik had erge (plotselinge) steken rechts onderin m'n buik. Dat duurt dan een paar seconden en trekt dan langzaam weer weg. Dat heb ik gedurende een aantal uur best vaak gehad. Denk dat dat het was?? Wel beetje vreemd want als ik uitga van weer een cyclus van 27 dagen, net als de vorige keer, dan zou ik zondagavond  a.s. weer ongi moeten worden. Dat zou 11 dagen na die woensdag zijn dat ik m'n ei voelde. Kan dat? Of het duurt deze keer gewoon langer, dat kan kantuurlijk ook he...

@Puk, vanavond lekker koken voor je mannetje! Wat ga je maken?

@Liss, wat fijn dat die ovulatietesten zo goed werken!! Ben echt blij voor je! Ik duim dat het raak is deze ronde!!!

@Jannie, joehoe!! Alles was dus goed op de echo, wat super!! En al zo ver! Nu hoef je nog minder lang te wachten tot je de kleine in je armen mag houden!!

@Janien, gelukkig voel je je weer wat beter meis! Vervelend he, die emotionele achtbaan? Ik weet precies wat je bedoelt!

@Chris, wat fijn dat je minder heftig ongi bent! Ik had de vorige ongi (eerste echte na het stoppen) ook korter maar wel heftiger bloedverlies (sorry!) dan anders. Ben benieuwd hoe dat deze keer wordt! Succes met klussen aankomende week meis! Ik zal voor je duimen dat het raak is!

@Esther, meis toch, ik vind het zo vervelend voor jullie! Kan het me ook helemaal voorstellen dat je geen behoefte hebt aan hier! Ik wens je heel veel sterkte en ook heel veel succes! Hoop echt voor jullie dat het voor jullie allemaal goed komt. Als je de behoefte weer hebt, kom je hier dan nog een keer buurten?!

@Shanna, wat fijn dat je eindelijk ongi bent geworden!!! Ik ga heel hard voor je duimen dat het deze maand raak is meis! En dat je maar niet weer zo'n lange cyclus hebt!

Nou, ik denk dat ik bijna iedereen wel gehad heb. Mocht ik nog iemand vergeten zijn, sorry!! Hoop dat het met iedereen goed gaat.

Ik heb vanavond een afstudeerfeestje, dus ben er niet...

Oja!!! Ik vergeet helemaal iets heel belangrijks te vertellen!! M'n schoonzus is gisteren bevallen. Een meisje en helemaal gezond! Ik noem maar geen naam, maar het is echt een schatje joh. Morgen zou ze 37 weken zwanger zijn. Afgelopen maandag nog een echo gehad en toen dachten ze dat het kindje 2200 gram zou zijn en 4 weken achter lag. Maar ze weegt 2700 gram en qua ontwikkeling eerder voor dan achter. Gelukkig is alles dus toch nog goed gekomen. En een spontane bevalling, fijn he?! Wij gaan nu naar het ziekenhuis. Morgen mogen ze al naar huis, de kleine hoeft niet in de couveuse .

Toen mijn vriend en ik die kleine gisteren zagen waren we helemaal zeker van onze zaak. WIJ WILLEN EEN BABY!!!

Nou, doeii!!!

Ryanne, ik heb even je leeftijd aangepast. Je bent nu toch 26??
En Sabien, hoe is het met jou? Zijn de rd'tjes al gekomen? Ik hoop het voor je meis!

NOD :

Liss, 23 jaar,    3  september  3e ronde, 1e kindje

LuxX, 27 jaar, 6 september 3e ronde , 1e kindje

Biondaatje, 21jaar, 10 september, 3e ronde, 1e kindje

Hopje, 28 jaar,  11 september, 2e ronde, 1e kindje  

Sylvia, 33 jaar,  15 september, 3e ronde, 2e kindje

Christy, 25 jaar, 15 september, 3e ronde, 1e kindje

Ryanne, 26 jaar, 16 september, 2e ronde, 1e kindje

Puk,  28 jaar, 16 september, 3e ronde, 1e kindje
Janien, 22 jaar, 16 september, 3e ronde, 1e kindje

MissX, 24 jaar, 22 september, 1e ronde, 1e kindje  

Op het wachtbankje :