Juni 2008 stoppers!!!

Hey Hopje,

Het heeft geen "zin" om na de eisprong te klussen, maar als ik jou was zou ik nog even doorklussen. Mocht het deze ronde namelijk niet raak zijn, maar je wordt wel 14 dagen na je ei ongesteld dan weet je voor de volgende keer goed wanneer je eisprong is. Je weet maar nooit!

Ik heb mn ei dus gevoeld op 7 juli, had n opgeblazen gevoel en rechtsonderin steken in mijn zij. Als ik rechtop stond na een tijdje zitten, dan deed dat zeer.
Vandaag vertelde de echoscopiste trouwens ook dat ze kon zien dat mijn ei ui de rechter eileider was gekomen, erg leuk want dat voelde ik dus ook.

Succes met klussen!

groetjes Jannie

Hey ladies,

Zo ik ben der weer. Helemaal happy.
Idd wel even lekker mn hart luchten hier.
Thanx voor jullie reacties. Voelt goed dat er mensen zijn die weten wat je voelt..

Jannie wat geweldig te horen dat alles goed is met de kleine. 2 centimeter...
Ongelooflijk dat je dan al zoveel kan zien. Bijzonder gevoel lijkt me dat.
Idd wel mooi dat je nu vaker een echo krijgt. Heb je meer momenten om naar toe te leven, gaat de tijd ook sneller.
Heb je het al aan mensen in je omgeving verteld dan?

Liefs Janien

Hey Hopje,

Had over je vraag heen gelezen, maar ik heb eigenlijk hetzelfde gevoel zoals Jannie het omschrijft.
De eerste ronde voelde ik het wel beter dan de vorige ronde.
De eerste keer ook aan de linker kant en de laatste keer aan de rechter kant.

Je kan als je denkt dat je het je eisprong was beter nog even 1 of 2 dagen klussen want stel je voor dat je het bij het verkeerde eind had. Zou zonde zijn.

kus

hey meiden
hoe is het met iedereen,

jeetje wat een verhalen allemaal weer zeg.

@Jannie wat goed om te lezen dat alles goed is, super gefeliciteerd meis. ga er lekker van genieten.

@Esther, voor jou dan het tegenovergestelde jeetje. ik denk aan je en hoop heel hard dat het allemaal wel meevalt. sterkte meis.

alle andere dames hoe is het ermee???
met mij gaat het goed. ben wel minder heftig ongi dan de vorige keer. met de pil was ik toch zeker 6 dagen en nu na 4 dagen al bijna klaar. komt dit door het stoppen met de pil???? iemand enig idee?
verder gaan we na deze week weer volop aan de klus. we wachten het af. komende week trouwen dus druk druk druk.
tot snel weer meiden.
liefs Christy

hoi dames

@jannie lekker hoor dat alles goed is toppie!!!!!!!

@hopje de eerste eisprong na het stoppen van de pil had ik heel er rechts zelfde plek als je blindedarm wel 4dagen en de 2e dag was het ergst kon amper lopen dreunde helemaal door..
de tweede eisprong had ik links op zondag en maandag ochtend ook nog en ineens voelde ik een soort plop in me buik en weg was de pijn maar werd dus al anderhalve week daarna ongesteld..
tis een zeurderige pijn en als je er op drukt doet het nog meer pijn..

nou er staat dus ook niks over bijwerkingen van foliumzuur maar ga nu proberen 's avonds foliumzuur in te nemen doe het altijd 's ochtends na me boterham maar misschien ligt het daaraan..

x bion

Goedemorgen meiden!

Bedankt voor jullie reacties. Ik denk echt dat het mij eisproong was gister. Al was de pijn de vorige keer veel heviger.

Gister continu rechts onderin mijn buik en zij een  zeurderig gevoel. Gisteravond nog even lekker geklust en vanmorgen was die "pijn" weg. Dus nu maar afwachten wat er over 14 dagen gaat gebeuren. Al dacht ik de vorige keer ook heel erg goed mijn ei gevoeld te hebben en werd ik toen pas 25 dagen na mijn ei ongi.

Kan ik mijn NOD nu het beste aanpassen naar 4 september of wat denken jullie?

Fijne dag allemaal!

X hopje

hoi hoi!!

Even snel een berichtje vanaf mijn werk.

@ zonnestraal, SPANNEND!!! vandaag je nod. Laat je wat van je horen???

@ hopje,afgelopen 2 maanden heb ik mijn eisprong ook niet gevoeld dit omdat ik best veel buikpijn heb(zo om de dag) noou heb ik op doktersadvies mijn eetproon veranderd
en deze maand was ik toch begonnen met die ovulatie testen,toen ik eenmaal mijn LH piek had had ik de volgende avond vreselijke steken rechts onderin mijn buik.
de druk was echt heftig dat ik gewoon moest liggen(het duurde ong een uurtje)
toen ik de dag erna ook weer een ovu test deed had ik geen LH piek meer
(dus weet bijna 100% dat dat mijn eisprong is geweest.

Nou meiden een hele fijne dag allemaal!!!

-XXX-

Terug
Bovenaan