Juni 2008 stoppers!!!

hey meiden was ik weer even,

@zonnestraal gefeliciteerd meis. hoe is het met je?????

@Miss X spannend allemaal he? nog even en dan mag je voor het echie leuk leuk leuk.

@Ryanne, welkom hier. leuk weer een nieuw iemand. je kunt hier alles delen en lekker van je afschrijven.

met mij gaat het goed. heb mijn ongi weer achter de rug en nu afwachten of ik mijn eisprong zal gaan voelen volgende week. we gaan ook trouwen volgende week dus misschien een huwelijksbaby hahaha zal wel leuk zijn. we wachten het lekker af.

fijne avond allemaal meiden en tot snel.
liefs Christy

hoi meiden,

was er ook weer even
voor diegene die het vroegen wij gaan 1 sept lekker 2 weekjes naar turkije
heb er zoooo zin in!!!
en heeel stiekum hoop ik dat we met zen 3tjes gaan wie weet,zal jullie dus in spanning moeten houden want mijn nod is 3 sept.
Is het een idee dat ik mijn datum achter mijn naam zet in de nod lijst??? dan kunnen jullie weer zien wanneer ik weer terug ben.

Hoe is het met de dames op het wachtbankje????

fijne avond iedereen!!

nod

:

Liss, 23 jaar,    3  september  3e ronde, 1e kindje (op vakantie vanaf 1 sep t/m 14 sept)

LuxX, 27 jaar, 6 september 3e ronde , 1e kindje

Biondaatje, 21jaar, 10 september, 3e ronde, 1e kindje

Hopje, 28 jaar,  11 september, 2e ronde, 1e kindje  

Sylvia, 33 jaar,  15 september, 3e ronde, 2e kindje

Christy, 25 jaar, 15 september, 3e ronde, 1e kindje

Ryanne, 26 jaar, 16 september, 2e ronde, 1e kindje

Puk,  28 jaar, 16 september, 3e ronde, 1e kindje
Janien, 22 jaar, 16 september, 3e ronde, 1e kindje

Shanna, 27 jaar, 18 september, 2e ronde, 1e kindje

Rianne31, 27 jaar 19 september, 2e ronde, ... kindje

MissX, 24 jaar, 22 september, 1e ronde, 1e kindje  

Op het wachtbankje :

Sabien, 27 jaar, 7 juli,  1e ronde, 1e kindje
Nicole, 31 jaar, 6 augustus, 1e ronde, 1e kindje
Damien 23 jaar,14 augustus,1e ronde, 1e kindje

Zwanger:
Jannie, 29 jaar, 1e ronde na miskraam, 1e kindje, uitgeteld 30 maart 2009
Judith, 28jaar, 1e ronde,   2e kindje, uitgeteld 22 april 2009
Zonnestraal,29 jaar,,2e ronde.uitgeteld op,...............2009

Hey meiden!

Lekker weekend aan het houden? Ik wel hoor!

@MissX: M'n kookkunsten waren goed gekeurd hoor! Je staat nog steeds onderaan de lijst, maar je doet in ieder geval mee in september! Leuk als het lijstje weer in gaat.

@Christy: Veel plezier tijdens de laatste voorbereidingen en als ik je niet meer spreek natuurlijk ook een fantastische bruiloft toegewenst! Geniet ervan, want het gebeurt als het goed is maar 1 keer in je leven. Een huwelijksbaby zou inderdaad leuk zijn. Fijn dat je niet ongi bent op de grote dag.

@Liss: Fijne vakantie! Hopelijk kom je terug met een mooi souvenir. Heb je de testen al ingepakt?

Liefs, Puk

hoi meiden!!

lekker me laatste dag vandaag op me werk.....Heerlijk vanaf half 4 vakantie!!

@ puk, haha komende week rustig onze koffers inpakken maar de testen gaan als eerste erin  neem 2 testen mee van de kruidvat.

meiden hele fijne zondag!!!

veel liefs

goede middag dames

@zonnestraal gefeliciteerd meid echt super!! geniet ervan..

@liss lekker hoor 2weken turkije en ik duim voor je mee dat jullie met zijn drietje gaan..

nou meiden ik had lekker weekend gehouden en even geen tijd gehad om op het forum te komen me mannetje en ik hebben even geklust want ik moet hem straks naar de kazerne brengen voor een week oefening
ik had vrijdag heel even het gevoel of ik een eisprong was maar aan de ene kant dacht ik ook weer van niet   ik hoop maar dat ie dus niet komt als me mannetje van de week weg is maarja daar kunnen we niks van zeggen we wachten af..

meiden nog een fijne zondag en ik ben er vanavond wel weer even..

xbion

hoi hoi

@ bionda, meis jeetje een week je mannetje weer missen....
      hoop dat je eitje rustig blijft zitten hihi en pas na een weekje weer komt!

@ sabien,ben zo benieuwd hoe het met je is??

X

Hallo Allemaal

Ik zie bij het NOD lijstje dat ik nog puntjes heb staan maar ik heb nog geen kinderen.
Ziet er allemaal gezellig uit hier. Ik hoop dat er veel meiden zwanger gaan worden deze maand. Zelf vind ik het ook allemaal erg spannend. Heb een redelijk regelmatige cyclus. Heb er nu twee keer 30 dagen gehad en deze maand 28.Denk dat ik nu redelijk kan voelen wanneer ik mijn eisprong heb. De afgelopen maanden in ieder geval rond die tijd veel steken gehad in mijn linker zij. En als ik jullie verhalen dan les zou dat goed kunnen.
Fijne zondag nog en tot snel

Terug
Bovenaan