A
Anoniem
Guest
Hoi Meiden,
Sorry dat ik al zolang niks van me heb laten horen, maar ik was jullie even kwijt.
Via een andere topic kwam ik door een tip van hopje (bedankt hopje) weer hier terecht.
Heb zoveel mogelijk alles doorgelezen, maar er is zoveel bijgekomen.
Lief van diegene die me al heeft toegevoegd aan het lijstje met zwangere.
We zijn er heel erg blij mee.
Wil iemand nog voor mij invullen dat ik eind april ben uitgerekent, weet niet hoe het moet.
Essie: Wat een verschrikkelijk verhaal lees ik van jullie. Wat moet dat een domper zijn.
Ik duim voor jullie dat het toch nog goed komt. Hoop wel dat we via deze topic kunnen blijven kletsen. Sterkte meid!
Miss X: Jij vroeg een poosje geleden naar mijn zwangerschapskwaaltjes.
Toen ik zwanger was van mijn eerste dochter weet ik van de eerste paar weken niet echt meer hoe ik me voelde. Nu wist ik het al voor dat ik de test deed.
Bij mijn dochter heb ik van week 6 tot week 14 elke ochtend gespuugd. Nu begint de misselijkheid wel toe te nemen.
Het streepje op de test wordt ook steeds donkerder, dus meer hormonen.
Heb het er graag voor over.
Heb vandaag de huisarts gebeld om het door te geven en nu voelt het wel heel echt.
Jij succes, duurt nog even, maar ik ga voor je duimen meid!
liefs zonnestraaltje
Sorry dat ik al zolang niks van me heb laten horen, maar ik was jullie even kwijt.
Via een andere topic kwam ik door een tip van hopje (bedankt hopje) weer hier terecht.
Heb zoveel mogelijk alles doorgelezen, maar er is zoveel bijgekomen.
Lief van diegene die me al heeft toegevoegd aan het lijstje met zwangere.
We zijn er heel erg blij mee.
Wil iemand nog voor mij invullen dat ik eind april ben uitgerekent, weet niet hoe het moet.
Essie: Wat een verschrikkelijk verhaal lees ik van jullie. Wat moet dat een domper zijn.
Ik duim voor jullie dat het toch nog goed komt. Hoop wel dat we via deze topic kunnen blijven kletsen. Sterkte meid!
Miss X: Jij vroeg een poosje geleden naar mijn zwangerschapskwaaltjes.
Toen ik zwanger was van mijn eerste dochter weet ik van de eerste paar weken niet echt meer hoe ik me voelde. Nu wist ik het al voor dat ik de test deed.
Bij mijn dochter heb ik van week 6 tot week 14 elke ochtend gespuugd. Nu begint de misselijkheid wel toe te nemen.
Het streepje op de test wordt ook steeds donkerder, dus meer hormonen.
Heb het er graag voor over.
Heb vandaag de huisarts gebeld om het door te geven en nu voelt het wel heel echt.
Jij succes, duurt nog even, maar ik ga voor je duimen meid!
liefs zonnestraaltje