Juni 2008 stoppers!!!

Hoi Meiden,

Sorry dat ik al zolang niks van me heb laten horen, maar ik was jullie even kwijt.
Via een andere topic kwam ik door een tip van hopje (bedankt hopje) weer hier terecht.
Heb zoveel mogelijk alles doorgelezen, maar er is zoveel bijgekomen.

Lief van diegene die me al heeft toegevoegd aan het lijstje met zwangere.
We zijn er heel erg blij mee.
Wil iemand nog voor mij invullen dat ik eind april ben uitgerekent, weet niet hoe het moet.

Essie: Wat een verschrikkelijk verhaal lees ik van jullie. Wat moet dat een domper zijn.
Ik duim voor jullie dat het toch nog goed komt. Hoop wel dat we via deze topic kunnen blijven kletsen. Sterkte meid!

Miss X: Jij vroeg een poosje geleden naar mijn zwangerschapskwaaltjes.
Toen ik zwanger was van mijn eerste dochter weet ik van de eerste paar weken niet echt meer hoe ik me voelde. Nu wist ik het al voor dat ik de test deed.
Bij mijn dochter heb ik van week 6 tot week 14 elke ochtend gespuugd. Nu begint de misselijkheid wel toe te nemen.
Het streepje op de test wordt ook steeds donkerder, dus meer hormonen.
Heb het er graag voor over.
Heb vandaag de huisarts gebeld om het door te geven en nu voelt het wel heel echt.
Jij succes, duurt nog even, maar ik ga voor je duimen meid!

liefs zonnestraaltje

Hey meiden,

Goedemorgen! Wat hebben jullie toch weer lekker veel gekletst!

Ik heb nog niets te melden. Ik ben gister naar de Efteling geweest en ben toch maar niet in de achtbanen gegaan.  We waren met vrienden en hun kleine mannetje  van 2,5 jaar. Nou je beleeft de Efteling met zo'n kleintje dan echt wel anders. Maar wel ontzettend leuk! Ik heb mijn mannetje voor het eerst achter een buggy zien wandelen. Ooohh ik kreeg er de kriebels van! Wat is dat een mooi gezicht!

@MissX; gefeliciteerd met je nichtje!!! Wat fijn dat het allemaal zo goed is gegaan.
En wat spannend dat je het al voor het echie gedaan hebt! Bijzonder hè. Ben je al ongi?

@Christy,  wat een spannende week meid! Misschien je eisprong deze week en dan ga je ook nog trouwen! Ik ben in mei getrouwd en oohh wat is zo'n dag bijzonder! Geniet er van! En het wordt ook nog eens geweldig mooi weer! Veel plezier met de laatste dingetjes...

@Rianne: welkom hier, leuk dat  je meekletst!

@Liss: heerlijk vakantie nu! Geniet ervan! Nog geen "vage" kwaaltjes?

Fijne dag allemaal!

X hopje

Hey Zonnestraaltje!

Leuk dat je weer meekletst! En natuurlijk GEFELICITEERD!!! Geniet van je zwangerschap! Hoeveel weken ben je nu? En waaraan voelde je dat je zwanger was? Al voor de test zelfs!!

X hopje

Goedemorgen allemaal,

Lekker weekend gehad?
Ik wel, zaterdagochtend nog gewerkt, zaterdagmiddag heerlijk gewinkelt. Kreeg van mijn 'mannetje' nog wat leuks voor mijn verjaardag! Zaterdagavond lekker met vrienden ouderwets geyathzeet :) en gisteren heerlijk een dagje in en om het huis!

Zonnestraaltje: gefeliciteerd! Geniet ervan. Jammer dat je misselijk erbij bent... maar dat heb je er vast wel voor over!

Christy: bijna zover! Spannend. Hopen dat het weer donderdag een beetje mee zit! Echt leuk!

Nou, hier verder alles rustig... heb niks spannends te vertellen!

Doe het rustig aan!

Liefs
Ry

Goedemorgen allemaal!!

Nou, hier nog geen rd'tjes te bespeuren. Zit nu op dag 28, niks aan de hand dus. Maar hoop wel dat ze heel gauw komen. Hoe eerder we voor het echie kunnen!!

@Chris, fijn om te horen dat ik niet de enige ben die over al die klusjes nadenkt, haha!! Moet zeggen dat ik me er ook al meer bij heb neergelegd. We laten het allemaal lekker op ons afkomen. We doen wat we kunnen, en dingen die nog niet af zijn, komen later wel!

@Biondaatje, 3 x 5 maanden zonder je mannetje is niet niks!!! Is er een kans dat hij straks weer zo lang weg moet als jullie een kleine hebben?

@Zonnestraaltje, leuk dat je er weer bent! En fijn dat alles goed gaat zeg! Hoop voor je dat je niet weer zo misselijk wordt als bij de eerste zwangerschap zeg!! Dat was echt lang!

@Hopje, lekker naar de  Efteling geweest! Wat leuk is dat he, om je mannetje te zien met kinderen! Krijg dan ook altijd helemaal de kriebels!

@Ryanne, hoe is het verder met je meis? Zijn jullie al aan het klussen voor de volgende ronde? Of toch nog maar even rustig aan?

Liefs, ikke

hoi hoi meiden!!!

Allemaal fijn weekend gehad??
@ zonnestraal, leuk dat je weer even kwam meekletsen! heb de datum in de lijst aangepast.

@ missX, Je bent zeker niet de enige die er zo mee bezig is,leuke site trouwens!

@ sabien,nicole en damien hoe is het meiden???
nod :

Liss, 23 jaar,    3  september  3e ronde, 1e kindje (op vakantie vanaf 1 sep t/m 14 sept)
LuxX, 27 jaar, 6 september 3e ronde , 1e kindje
Biondaatje, 21jaar, 10 september, 3e ronde, 1e kindje
Hopje, 28 jaar,  11 september, 2e ronde, 1e kindje  
Sylvia, 33 jaar,  15 september, 3e ronde, 2e kindje
Christy, 25 jaar, 15 september, 3e ronde, 1e kindje
Ryanne, 26 jaar, 16 september, 2e ronde, 1e kindje
Puk,  28 jaar, 16 september, 3e ronde, 1e kindje
Janien, 22 jaar, 16 september, 3e ronde, 1e kindje
Shanna, 27 jaar, 18 september, 2e ronde, 1e kindje
Rianne31, 27 jaar 19 september, 2e ronde,  1e kindje
MissX, 24 jaar, 22 september, 1e ronde, 1e kindje  

Op het wachtbankje :
Sabien, 27 jaar, 7 juli,  1e ronde, 1e kindje
Nicole, 31 jaar, 6 augustus, 1e ronde, 1e kindje
Damien 23 jaar,14 augustus,1e ronde, 1e kindje

Zwanger:
Jannie, 29 jaar, 1e ronde na miskraam, 1e kindje, uitgeteld 30 maart 2009
Judith, 28jaar, 1e ronde,   2e kindje, uitgeteld 22 april 2009
Zonnestraal,29 jaar,,2e ronde.uitgeteld op, eind april .2009

goede morgen

@missx nee dit is zijn laatste oefening hij gaat per 1oktober dienst uit hij heeft altijd gezegd als ik aan kinderen begin wil ik ervoor ze zijn en ga ik dienst uit dus vandaar dat ie per 1oktober met een andere baan begint en is die gewoon altijd thuis...

nou meiden ik moet zo werken..

hele fijne dag..

xxbion

Goeie middag allemaal,

hier gaat alles prima, druk bezig met de laatste voorbereidingen voor de grote dag. Verder beginnen de zenuwen nu wel een beetje te komen.

@Bionda, wel fijn dat je mannetje per oktober een andere baan krijgt. wat lief van hem dat hij zo mee denkt over het krijgen van kids.

@MissX, de kleine zal echt niet meekrijgen dat sommige klusjes in huis niet af zijn hoor. Liefde en warm gezin zijn de dingen die dan echt belangrijk zijn, maar denk dat dat wel goed zit bij jullie.

@Rianne, hoe is het nu met jou dan? heb je het al een beetje een plekje kunnen geven?? wat heb je voor leuks gekregen voor je verjaardag van je mannetje? ben niet nieuwsgierig hoor haha.

@Zonnestraaltje, gefeliciteerd meis. Geniet er lekker van.

Allemaal een fijne dag gewenst.
liefs Christy

Terug
Bovenaan