Juni 2008 stoppers!!!

nod
:

Liss, 23 jaar,    3  september  3e ronde, 1e kindje (op vakantie vanaf 1 sep t/m 14 sept)
LuxX, 27 jaar, 6 september 3e ronde , 1e kindje
Biondaatje, 21jaar, 10 september, 3e ronde, 1e kindje
Hopje, 28 jaar,  11 september, 2e ronde, 1e kindje  
Sylvia, 33 jaar,  15 september, 3e ronde, 2e kindje
Christy, 25 jaar, 15 september, 3e ronde, 1e kindje
Ryanne, 26 jaar, 16 september, 2e ronde, 1e kindje
Puk,  28 jaar, 16 september, 3e ronde, 1e kindje
Janien, 22 jaar, 16 september, 3e ronde, 1e kindje
Shanna, 27 jaar, 18 september, 2e ronde, 1e kindje
Rianne31, 27 jaar 19 september, 2e ronde,  1e kindje
MissX, 24 jaar, 22 september, 1e ronde, 1e kindje  

Op het wachtbankje :
Sabien, 27 jaar, 7 juli,  1e ronde, 1e kindje
Nicole, 31 jaar, 6 augustus, 1e ronde, 1e kindje
Damien 23 jaar,14 augustus,1e ronde, 1e kindje

Zwanger:
Jannie, 29 jaar, 1e ronde na miskraam, 1e kindje, uitgeteld 30 maart 2009
Judith, 28jaar, 1e ronde,   2e kindje, uitgeteld 22 april 2009
Zonnestraal,29 jaar,,2e ronde.uitgeteld op,...............2009

hallo allemaal,

iedereen een goed weekend gahad???
ik wel, niet zo heel veel gedaan eigenlijk. lekker rustig. nog even onze rust gepakt zo vlak voor ons trouwen.

@Bionda, niet leuk he dat je mannetje weg gaat.... zal voor je duimen dat je of net je ei hebt gehad of dat ie nog een weekje blijft zitten.

hoe is het verder met alle meiden hier??? nog spannende verhalen?

ga nu lekker eten, mijn mannetje heeft gekookt. tot snel weer en nog een fijne avond allemaal.
liefs Christy

Hey allemaal!!

Hier nog geen rd'tjes. Wilde nog nooit zo graag ongi worden, haha! De vorige keer begon het op zondagavond en zette het op maandag door. Hoop nu ook, maar we zullen zien!

Vandaag mocht ik een dag de Porsche van m'n baas lenen, zo gaaf! Nog een cadeautje voor m'n verjaardag van meer dan een half jaar terug, hihi! We hebben 350 kilometer gereden, vooral veel in Duitsland. Heb zelf 226 km/h gereden, oei oei!! Heb wel met m'n vriend afgesproken dat we zoiets nooit meer doen als we eenmaal kinderen hebben. Maar wel gaaf om een keer mee te maken.

@Chris, volgende week al trouwen, leuk!! Welke dag?? En ben je er al helemaal klaar voor? Hoop echt dat het voor jullie de (tot nu toe ) mooiste dag van jullie leven gaat worden!

@Liss, wat heerlijk dat jullie daar Turkije gaan! Ik ben vorig jaar in Kusadasi geweest, was geweldig! Handig dat je de datum even in het lijstje hebt gezet!

@Biondaatje, wat vervelend dat je je mannetje nu moet missen! Hoop heel erg voor je dat je je ei al gehad hebt van de week en dat het raak is meis!

@Rianne, wat fijn joh dat je zo'n regelmatige cyclus hebt! Ik had de vorige keer (eerste keer na het stoppen met de pil) 28 dagen. Vandaag zit ik op dag 27. De vorige keer begon het eigenlijk al 's avonds op de 27e dag. Dus ben  nu heel hard aan het hopen dat het eraan komt! Wij gaan er na deze ongi voor. De eerste ronde. Vind het wel heel erg spannend allemaal joh!

Ik heb van de week best een beetje met mezelf in de knoop gezeten.  Ben de afgelopen weken zo bezig geweest met het mogelijke moederschap, kon gewoon aan niets anders meer denken! Ik raakte best een beetje in paniek, omdat we nog aardig wat dingetjes in/aan het huis moeten/willen doen. Zo willen we de zolder nog een keer isoleren en aftimmeren. Er moeten twee kleine dakramen in. Als het ware 'kamerklaar' maken voor als dat ooit nodig is. Op de eerste verdieping hebben wij de badkamer en twee slaapkamers. Een voor onszelf en dus een toekomstige babykamer. Een tweede kindje zou dus op zolder komen. Ook moeten we de dakkapel aan de buitenkant nog schilderen, beneden de houten vloer helemaal opnieuw schuren en lakken en willen we beneden de muren opnieuw sauzen en sommige stukken bijwerken. Daarnaast nog alle gewone klusjes zoals een trapleuning, de schuur, blablabla. Pff, als ik me dan bedenk dat het heel misschien meteen raak is en we dat allemaal nog moeten doen! Ik ben zo'n type die helemaal voorbereid wil zijn en alles klaar wil hebben voor de komt. Maar dat kan helemaal niet in 9 maandeN. Oh, ik vergeet de babykamer ook nog! haha! m'n schoonouders zijn nu zelf aan het verbouwen en mijn vriend is daar veel aan het helpen. Zij hebben ons ook heel veel en lang geholpen met de verbouwing hier toendertijd. Ik ging dus op een gegeven moment echt twijfelen of we niet beter zouden kunnen wachten. Maar na een goed gesprek met m'n mannetje besloten van niet. Onze wens is zo groot! En in principe zou de kleine nu zelfs geboren kunnen worden. Er is niets dat echt klaar zou moeten, het zijn allemaal dingetjes die wij graag willen, maar die niet noodzakelijk zijn. Ik ben alleen soms bang dat het er allemaal niet meer van komt als er eenmaal een kleine is. Maar goed, ook nu komt er vaak van alles tussen en blijven dingen liggen. De belangrijkste dingen zijn gewoon klaar. We hebben afgesproken dat we iig de babykamer helemaal leuk willen hebben voor er een kleine geboren wordt en dat we de vloer benenden klaar willen hebben. De rest zien we wel. Of het gebeurt ervoor, of maar niet. Voor hetzelfde geld duurt het ook allemaal hartstikke lang voor het raak is.

Jeetje, heel verhaal. Herkennen jullie dit een beetje? Kan mezelf de kop soms zo gek maken! Ineens besefte ik: waar maak ik me toch druk om? We willen heel graag een kindje, dus daar gaan we voor! De rest zien we vanzelf wel! Eigenlijk hetzelfde als met het vinden van werk. Ik kijk straks wel hoe het loopt. Ga gewoon heel erg m'n best doen.

Nou meiden, fijne avond en misschien tot straks!

Kus, ikke

Oja!!

Gisteravond hebben m'n vriend en ik voor het eerst na het stoppen met de pil onveilig gevreeen. Vond het zo spannend!! Ik ga er namelijk vanuit dat ik vandaag of morgen ongi word, net als de vorige keer 27/28 dagen. We hadden zo schoon genoeg van die condooms dat we echt zoiets hadden van: what the f#ck! Hihi! We hebben dus besloten het maar gewoon zonder te doen. De kans dat m'n cyclus nu ineens heel lang duurt is natuurlijk wel aanwezig, maar ik ga er niet vanuit dat het nu nog raak kan zijn. We hebben dus het risico maar genomen. Dan maar twee weken eerder. Vond het echt super spannend! Maar we waren helemaal niet bezig met 'het kan nu wel eens raak zijn'.
Liefs, ikke

Oja: heeeeeeeeeeele leuke site voor geboortekaartjes:

www.hipdesign.nl

Verschillende vrienden van ons hebben daar hun kaartjes al vandaan. Staan echt zulke leuke op!! Hihi, dat ik daar toch al mee bezig ben, schandalig!!

Kusss

hoi meiden

@missx/liss en chris ja mis me mannetje nu al en hij heeft ook echt geen zin smste die net maarja tis maar een weekje..
ja hoop ook zo dat het rak is ik hoop het zo maar denk het niet maar we wachten gewoon af.. anders naar ronde 4..

nou ik heb net bij vrienden van me ouders gegeten was gezellig verder ga ik zo lekker douche en me lege eenzame bedje in haha maar goed meiden hele fijne avond en tot morgen..

xxxbion

hoi hoi,

@missX, ik begrijp je volkomen. toen wij besloten voor een kindje te gaan spookte er van alles door mijn kop en soms nog wel eens.
we willen misschien binnekort gaan verhuizen maar wat dan als ik zwanger ben? wil geen stress met een dikke buik.... en hoe moet dat dan als er een kindje komt en ik een dag minder zou willen werken???
ik kan me altijd zo'n zorgen maken om dingen die er nog helemaal niet zijn. we gaan eerts maar eens trouwen donderdag, verder zien we het wel weer. probeer alles maar per moment te bekijken, maar begrijp echt heel goed je onrust.

probeer het een beetje van je af te zetten anders gaat straks alles alleen nog maar daarom en stress is niet echt bevordelijk om zwanger te raken......

alles komt vanzelf op z'n pootjes terecht. goh wat klinkt dat wijs hahaha.

@Bionda, ik hoop dat deze week voor jou snel om is. voor mezelf niet haha want dan is onze trouwdag ook alweer voorbij haha. maar het lijkt mij ook niets dat je mannetje nu weg is. gelukkig is het maar voor een weekje. is zo om joh

slaap lekker allemaal. liefs Christy

@CHRIS ja dat snap ik jou trouwdag moet uren duren haha geniet er lekker van meis..
ja idd een week is zo om heb zelfs 3x 5mnd alleen gezeten dan is dit weekje niks haha

nou weltrusten meiden

Terug
Bovenaan