Juni 2008 stoppers!!!

hey meiden!!

even snel moet zo weer weg,kon het niet laten om toch even snel hier te komen kijken.

@ missX, Als ik een internetcafetje tegen kom,zal ik zeker wat van me laten horen!!
      ben ook benieuwd naar de meiden die na mij hun nod hebben....
      Dus wie weet en anders moet ik maar even geduld hebben tot de 14de....

@ jannie, hebben jullie eral over nagedacht of jullie willen weten wat het word??
      dat kan met 20 weken toch??

tot vanavond meiden!!

--X--

Hallo

Helllpppppppppp   ik ben de afgelopen dagen erg moe geweest, en verder steken in mijn buik. En aangezien ik maar twee dagen ongesteld geweest ben dacht ik ...... ik heb nog een test in huis en wat denk je een heel licht maar duidelijk zichtbaar streepje.
Maar dat kan toch niet. WAT MOET IK DOEN!!!!!!!!!!!!!!!!

Hoi hoi

gelijk op de fiets gesprongen en een predictor gekocht ipv de sensitest!
En daarop geen streepje. ff laten schrikken!
sorry

xx

Goede morgen meiden

nou eindelijk is me mannetje er weer heb hem gisteravond opgehaald en ja jullie raden het nooit ik moest giser tot 9uur werken en om ongeveer half 7 begon ik wat steken te voelen links onderin ik dacht nee dit zal wel komen doordat ik het hoop maar nee hoor hij kwam steeds duidelijker dus dit moet me ei geweest zijn ik heb flink geklusten nu voel ik hem  eigenlijk niet meer dus ik hoop dat het raak is maar me mannetje zegt ga er maar niet op hopen we zien het wel maar dat is niet al te gemakkelijk hahaha..

nou ik ga even de was doen bodschapjes doen en verder even relaxen vanavond namelijk verjaardag van me schoonvader..

maar hoe gaat het verder met jullie dames??

@jannie wel leuk dat je het geslacht wil weten ik zou denk ik ook erg nieuwschierig zijn maar weet het nog niet..

@missx en rietjuh ja ik ben zeker blij dat ie terug is en nu hoeft ie lekker niet meer...

xxx  bion

Hey Allemaal,
Goed, ik heb het de huisarts gevraagd, maar die denkt niet dat ik het van m’n mannetje heb maar dat het komt door de kuren die ik slik. Het is idd ook na ieder kuur raak. De antibiotica tast je zuurgraat aan. Dus vandaar…
Ik hoop alleen dat dit de laatste keer is en dat we de volgende maand wel gewoon lekker om de dag kunnen klussen(@ puk1980 bedankt voor de tip!). Ik ga ervoor duimen.

@Rianne31       Maar dat is toch vreemd…Als de eerste test wel een streepje laat zien. Ik weet dat mijn zusje ook zo iets had de testen gaven soms een vaag streepje en soms niet aan, pas na twee maanden over tijd was het duidelijk. Misschien moet je anders over een week of twee nog voor de zekerheid eens een test doen…?
Ik heb er geen verstand van maar wel eens gehoord dat het niet uit maakt hoe ligt het streepje is. Dat kan toch komen door de hormonen die nog niet vol aanwezig zijn in het begin?

@ Jannie79      Ik begrijp dat jij dus al zwanger bent. Want geweldig (ik ben nog niet helemaal wegwijs op het forum vandaar). Mag ik vragen hoe veel pogingen jullie hebben gedaan voor dat je zwanger was. Dat heb ik niet meegekregen. Ik ben ook zo benieuwd wat ongeveer het gemiddelde is want ik lees overal iets anders.

@Missx1983      Ik ga voor de zekerheid maar van m’n volgende NOD uit op 28 september (hoewel ik nu niets meer zeker weet). Ik besef me nu ineens dat ik de vorige keer de verkeerde dag heb doorgegeven. Dat was de dag dat ik ongi moest worden, maar het moet natuurlijke de dat erna zijn. Of niet?
Ik zal voor je duimen dat je migraine echt overgaat als je zwanger bent. Je mag er nu zeker niets voor gebruiken ivm je pogingen om zwanger te worden of heb ik dat verkeerd?

Nou verder ga ik m’n teleurstelling maar eens verwerken dat ik weer ongi ben geworden door me te storten op de verhuizing. Wij hebben een huis gekocht en gaan begin oktober naar een andere stad verhuizen. Helaas brengt dat voor mij ook weer de nodige stress met zich mee. Niet erg bevorderlijk voor het klussen….
Maar ook veel leuke dingen natuurlijk en daar ga ik me eerst maar eens op richten.
Nou morgen ben ik er wel weer.  
Groetjes

goedemorgen meiden!!!

@ ryanne,je zou toch zeggen een licht streepje is een streep toch! wat geeft het dan weer een onzekerheid als die andere test weer geen streepje aangeeft,ik zou idd over een paar dagen weer even een testje doen

@ salsa, goed dat je zo snel weer naar de ha bent geweest!!!,kunnen ze bij je partner er evt ook wat aan doen??
ik zal zo even je datum aanpassen in de lijst!

@ bionda, op tijd geklust dus!!!! ik

@ sylvia, was jij nu ook niet lekker vakantie aan het houden?

@ luxx, hoe is he meis? al beginnende ''vage" klachten

Meiden zo te horen word het super weer het weekend!!!
hebben jullie nog plannen??

--X--

@ salsa, las je verhaal verkeerd(sorry) over die kuren

NOD   :

Liss, 23 jaar,    3  september  3e ronde, 1e kindje (op vakantie vanaf 1 sep t/m 14 sept)
LuxX, 27 jaar, 6 september 3e ronde , 1e kindje
Biondaatje, 21jaar, 10 september, 3e ronde, 1e kindje
Hopje, 28 jaar,  11 september, 2e ronde, 1e kindje  
Sylvia, 33 jaar,  15 september, 3e ronde, 2e kindje
Christy, 25 jaar, 15 september, 3e ronde, 1e kindje
Ryanne, 26 jaar, 16 september, 2e ronde, 1e kindje
Puk,  28 jaar, 16 september, 3e ronde, 1e kindje
Janien, 22 jaar, 16 september, 3e ronde, 1e kindje
Shanna, 27 jaar, 18 september, 2e ronde, 1e kindje
Rianne31, 27 jaar 19 september, 2e ronde,  1e kindje
MissX, 24 jaar, 22 september, 1e ronde, 1e kindje  
Salsa, 28 jaar 28 september, 4e ronde,1e kindje

Op het wachtbankje :

Positief denken
Sabien, 27 jaar, 7 juli,  1e ronde, 1e kindje

Zwanger:
Jannie, 29 jaar, 1e ronde na mk, 1e kindje, uitgeteld 30 maart 2009,
Judith, 28jaar, 1e ronde,   2e kindje, uitgeteld 22 april 2009
Zonnestraal, 29 jaar,2e ronde, uitgeteld eind april 2009

Echo's :
Jannie, donderdag 18 september, 4e echo (12 weken!)

Terug
Bovenaan