Juni 2008 stoppers!!!

Hallo Allemaal

Ik ga inderdaad over een paar dagen nog een test doen. Nu twee keer positief (met sensitest) en 2 keer negatief met predictor. We zullen wel zien.Ik hoorde ook dat als je richting je eisprong gaat je ook positief kan testen door de zelfde hormonen? Ik had hier verder nog nooit eerder van gehoord misschien jullie? Wellke testen halen jullie altijd?

@Salsa wat goed dat je zo snel al bent geweest. Wel naar zo'n infectie ik heb er ooit 1 gead en dat vond ik geen pretje. Maar zo vaak lijkt me echt verschrikkelijk.

@bionda wat spannend zeg voor je. Volgens mij dus inderdaad op tijd.

nou snel nog even boodachappen doen en dan vasnmiddag en vanavond lekker een feestje!

xx

Hoi hoi!!

Even kort, want moet heel veel voor m'n scriptie doen!

@Rianne, jeetje wat spannend zeg!! En zo raar ook! Een streep is iig een streep, hoe licht ook. En die streep komt er niet zonder het HCG hormoon in je lichaam. En dat hormoon kan er alleen maar zitten als je zwanger bent (geweest).  Dus naar mijn weten niet ten tijde van een naderende eisprong!! Ik duim echt heel erg hard voor je meis! Waarschijnlijk is het hormoon nog niet sterk genoeg voor de testen van predictor??? Maar aan de andere kant is je NOD al een tijdje terug geweest, toch? Hoe voel je je verder? Ik weet dat het bij Jannie ook een tijdje duurde voordat de testen positief aangaven. En die bloeding kan natuurlijk een innestelingsbloeding geweest zijn!!! Dat je cyclus gewoon langer duurde dan de vorige keer. Spannend!!! Hou ons op de hoogte he?!

@Salsa, wat goed dat je naar de dokter geweest bent joh! Als ik het goed heb, is het dus de bedoeling dat je geen blaasontstekingen meer krijgt, zodat je geen antibiotica hoeft te slikken en dus geen infecties krijgt. Heeft de ha nog tips gegeven m.b.t. die blaasontstekingen? Ik heb wel eens gehoord dat cranberrysap drinken erg helpt tegen blaasontstekingen!! Wat leuk trouwens dat jullie gaan verhuizen! Probeer er idd lekker van te genieten en maak je niet te druk. Ik mag idd alleen maar paracetamol slikken als ik hoofdpijn heb. Maar op de momenten dat ik zeker weet dat het niet raak is (bijv. als ik ongi ben of net de paar dagen erna) zou ik wel zo'n migraine pilletje mogen nemen. Op de andere momenten zou het een te groot risico zijn voor het geval het raak is. Ach, we kijken wel hoe het loopt.

@Bion, spannend!! Ik hoop dat jullie nog op tijd waren en dat het raak is. Als het raak is, weet je iig wel wanneer er raak geschoten is, haha!!!

@Liss, mijn vriend en ik gaan vanavond lekker met z'n tweetjes bbq'en. En jullie? Morgen hebben we een buurtreunie van zijn vroegere buurt (waar zijn ouders nog steeds wonen). Dat krijg je met die dorpen he? Haha!! Jammer dat het weer na het weekend weer minder wordt...

Nou meiden, ik ga aan de studie. Het is wat, op zaterdag!!

Fijne dag allemaal!!

Kus, ikke

Hoi Meiden

Hoe is het? Ook allemaal lekker aan het genieten van het weer? Heerlijk! Jammer alleen dat het na morgen weer voorbij is... tja.
Hier alles goed. Heb van de week sinds lange tijd weer gesport en nu spierpijn in mijn buik....  Het was te lang geleden!

@rianne: he naamgenoot... spannend! In principe zou je denken een streep is een streep... en misschien is je hcg nog te laag voor de predictor. Ik weet niet welke je van sensitest gebruikt? Ik had namelijk van die dipsticks... en daar zie je wel het lijntje in komen omdat er natuurlijk wel inkt voorgedrukt zit. Ik wil je uiteraard niet ontmoedigen... Ik zou als ik jou was over een paar dagen nog een keer een test doen, met ochtendurine. Spannend! Ik duim voor je!

@Bionda: lekker dat je mannetje weer terug is! Hopen dat het klussen nog op tijd was! Dan weet je iig inderdaad wanneer het was!

Nou, ik ga weer lekker buiten zitten. Ik weet trouwens zo even niet mee wie het was, maar bedankt voor de tip over die foldertjes voor trouwen enzo!

Liefs en een dikke kus
Ry

hoi meiden!!

@ rietje,oei die spierpijn in je buik kan best gevoelig zijn!! ken het gevoel...
      had toen 6 maanden niet meer gesport.....

@ misX,gezellie die bbq met zen 2tjes!!!! wij gaan ff lekker chinezen((lopend bufet)
      Heel veel plezier morgen met de buurtreonie!!
      is je ongi trouwens alweer voorbij?

jeetje wat een heerlijke zomerdag vandaag!!! en morgen weer
kunnen we een beetje voorbruinen voor a.s maandag nou ik dan,me mannetje is na 1 dag al zwart......die is al lichtbruin van zichzelf.

fijne avond allemaal!!!

Hallo

@rietje ja leuk he een naam genoot? Ik heb die gebruikt sensi extrat geovelig , gewone test als je het mij vraagt. Even cru gezegd waar je gewoon over heen moet plassen. Had jij die ook? Maar ja vaag is het wel hoor. Vooral omdat ik vorige week   ongesteld ben geweest. Al is het maar 2 dagen. Ik ga er van uit dat ik niet zwanger ben, en dan heb ik volgens mijn cyclus volgende week mijn eisprong dus deze week weer klussen en dan zullen we het wel zien.

Nou het is alweer te laat om achter de computer te zitten ga nog even lekker op de bank en dan naar bed. Kom morgen nog wel even kijken hier! Geniet allemaal van het mooie weer en slaap lekker!

xx

goedemorgen meiden!!!

lekker geslapen allemaal??

Wij gaan vandaag nog even lekker een dagje naar de plassen....
ik weet niet of ik het morgen ga redden om hier nog even te komen.Of anders probeer ik vanavond nog even.

Ik zag ook dat ik   tijdens mijn vak een paar NOD''s ga missen

LuxX,Bionda en Hopje: HEEL VEEL SUCCES!!!!!

Hopelijk als ik terug ben,dat jullie in het zwanger kopje staan!!!!!!!!

Ryanne ook heel veel su6 met testen over een paar dagen!!

En de andere vooral heel veel plezier met klussen en hopen dat het goed gaat komen deze maand!!!!

Onze koffers zijn als goed is bijna helemaal ingepakt,pfff neem zo als gewoonlijk
altijd weer teveel mee.
Verder hier nog geen ''vage" klachten.

Meiden hele fijne dag allemaal
geniet van het weer!!!

-X-

Goedemorgen!

wat een lekker weer, nu al! Lekker genieten iedereen! Ongi is voorbij, gelukkig en nu goed aan het klussen. Gisteren hoorde ik dat een vriendin zwanger is, gewoon direct de eerste keer na de pil! Wel heel erg leuk voor ze, haar man is ook superenthousiast.

Fijne dag allemaal,

liefs Shanna

Rianne: wow wat spannend! Die van sensitest (extra gevoelig) zijn waarschijnlijk wel iets  gevoeliger dan die van Predictor... En in het begin kun je altijd t beste met ochtendurine (de eerste urine dus) testen, daar zit het meeste concentraat HCG in,... Kan dus zijn dat als je later op de dag een andere test doet, deze negatief uitpakt omdat daar minder HCG hormoon in wordt gevonden. Bloeding kan idd heel goed een innestelingsbloeding zijn, hoor je vaak hoor!!

Hoe dan ook: ik zou heel snel een test bij de huisarts gaan doen, of zelf nog een keer testen met ochtendurine!!!!!! ;-))

Believe me, I am an expert on pregnancy tests... ;-)

Let us know!

groetjes Jannie

Terug
Bovenaan