Juni 2008 stoppers!!!

Goedenavond meiden!!

Oh, het is nog zo lekker weer nu! Denk echt dat dit de laatste mooie avond van dit jaar is, dus zo nog even lekker genieten buiten...

@Sabien, EINDELIJK!! Meid, wat fijn zeg. Pfff, wat heeft dat lang geduurd!! Nu dus lekker aan de klus, want je weet maar nooit! Ga iig heel hard voor je duimen. Heb het lijstje al aangepast.

@Liss, weet niet of je dit nog leest, maar wil je een hele fijne vakantie wensen!! Ik hoop zo dat jullie met z'n 3en thuis komen!!! Heel veel plezier en lekker genieten he!!

@Shanna, ook lekker aan de klus nu! Hoe lang duurt jouw cyclus eigenlijk? Ik zie dat jouw NOD 5 dagen eerder is dan die van mij en dat je ongi net over is. Mijn ongi is ook net pas over. Of was dit je ongi die nog bij de pil hoort laten we maar zeggen? Sorry, ben het even vergeten!! Ik ga iig voor je duimen!!

@Luxx, je NOD komt dichtbij! Dat je niets voelt, zegt niet hoor! We houden goede moed! En gefeliciteerd met je nieuwe functie!

@Janien, wat ben je toch allemaal aan het doen in die tuin? Haha! Wel lekker hoor! Heerlijk als alles straks weer mooi is. Helpt je mannetje ook nog een beetje?

@Chris, wat fijn dat het een mooie dag was! Klinkt helemaal geweldig! Ik heb niet echt goede tips over plekjes in Nederland. Weet wel dat dat kuuroord de Zwaluwhoeve erg mooi is en in een erg mooie omgeving ligt (Veluwe). Of Valkenburg? Weet niet zo goed wat jullie willen... Ik vind Groningen ook een erg leuke stad, net als Almere... Maar goed, ik kom uit een dorpje, haha!

Slaap lekker allemaal en tot morgen!!

Liefs, ikke

NOD   :

Liss, 23 jaar,    3  september  3e ronde, 1e kindje (op vakantie vanaf 1 sep t/m 14 sept)
LuxX, 27 jaar, 6 september 3e ronde , 1e kindje
Biondaatje, 21jaar, 10 september, 3e ronde, 1e kindje
Hopje, 28 jaar,  11 september, 2e ronde, 1e kindje  
Sylvia, 33 jaar,  15 september, 3e ronde, 2e kindje
Christy, 25 jaar, 15 september, 3e ronde, 1e kindje
Ryanne, 26 jaar, 16 september, 2e ronde, 1e kindje
Puk,  28 jaar, 16 september, 3e ronde, 1e kindje
Janien, 22 jaar, 16 september, 3e ronde, 1e kindje
Shanna, 27 jaar, 18 september, 2e ronde, 1e kindje
Rianne31, 27 jaar 19 september, 2e ronde,  1e kindje
MissX, 24 jaar, 22 september, 1e ronde, 1e kindje  
Salsa, 28 jaar 28 september, 4e ronde,1e kindje
Sabien, 27 jaar, .... september? 2e ronde, 1e kindje

Zwanger:
Jannie, 29 jaar, 1e ronde na mk, 1e kindje, uitgeteld 30 maart 2009,
Judith, 28jaar, 1e ronde,   2e kindje, uitgeteld 22 april 2009
Zonnestraal, 29 jaar,2e ronde, uitgeteld eind april 2009

Echo's :
Jannie, donderdag 18 september, 4e echo (12 weken!)

He meiden,

Nou, het is mij ook overkomen.... heel stuk   getypt en weg is het!

Wat een weertje vandaag he, lekker genieten. Jammer dat het maar zo kort is, maar dat is nederland he? Hoe is het met iedereen? Met mij goed! we klussen netjes met regelmaat om de 2/3 dagen.. dacht dat ik afelopen donderdag mijn ei had, maar had nog ovulatietesten liggen en die was echt negatief.   Ik vond het het ook al erg snel na mijn mk.... dus we klussen gewoon lekker door en blijven hopen en duimen!

@sabien: eindelijk! gelukkig zeg. jeetje wat heeft dat lang geduurd. frusterend. en nu weet je ook niet wanneer je ei is, maar goed. je rd-tjes zijn er, kan je weer lekker klussen!

@chris: gefeliciteerd! Goed dat je een leuke en mooie dag hebt gehad, maar ik had ook niet anders verwacht! ideeen om weg te gaan.. tja, een 'grote' stad is altijd leuk! Misschien net iets over de grens, antwerpen of brussel. en anders het strand of 1 van de eilanden!

@liss: fijne vakantie!!! geniet ervan en klus ze!

@ de rest, tot morgen, slaap lekker en tot snel!

Liefs xxx
mij  

Goedemorgen,

Christa: fijn joh van je trouwdag! leuk gehad dus. Heerlijk he... Nederland heeft zulke mooie plekjes: ik vind Friesland, Zeeland en Limburg errug mooi!

Rianne: heb je nog getest met ochtendurine? ben benieuwd want een tweede streep komt er niet zomaar dame. Dan ben je meestal wel zwanger.. ;-)

Sabien: fijn dat je ein-de-lijk ongesteld bent geworden, wat moet dat een opluchting zijn! Is het erg heftig of valt het mee?

Hier alles bueno, vandaag 10 weken. Schiet best op maar liefst slaap ik de hele dag, pfffff.... Nog 2 weken en 3 dagen en dan: echo!

Groetjes Jannie

Hey meiden!

Daar ben ik ook weer. Lekker lang weekend gehad. Maar nu weer een dagtaak aan het teruglezen! Haha.

Met mij gaat het goed. Heb helaas geen kwaaltjes meer. Maar ik houd de moed er gewoon in! We zien het wel volgende week!

@Sabien: Jeeh meid, eindelijk ongi! Wat geweldig!!! Krijg er gewoon kippenvel van!

@Liss: Fijne vakantie!

@Christy: dus je had een op en top trouwdag? Is alles naar wens verlopen?

@MissX: lekker aan de klus? Geweldig hè om nu voor het echie te gaan.

@alle andere meiden: hoe gaat het met jullie?

Fijne dag allemaal!

X hopje

goede morgen dames

hoe is het met jullie lekker geslapen??

nou gister heerlijk bij me schoonouders gegeten alweer haha en verder lekker van het mooie weer genoten..

verder heb ik niet veel meegemaakt zou willen dat het eind volgende week is en hopen dat ik een positieve test krijg haha..

nou ik ga zo werken hele fijne dag meiden..

@chris nou zo te horen heb je een onvergetelijke dag gehad en limburg schijnt ook een hele mooie plek te zijn om op vakantie te gaan..

liefs bion

Hoi meiden!!

Pff, ben goed bezig vandaag! Ben met het stuk van de scriptie bezig wat de meeste tijd vergt. Het coderen en analyseren van de onderzoeksgegevens. Fijn alles invoeren in de computer, blegh! Als dit klaar is  de methoden sectie nog afmaken en  dan alleen de resultaten en discussie/conclusie nog. Ben zo benieuwd hoe lang ik daar nog voor nodig heb. Volgens mij is dat namelijk niet het meeste werk meer. Moet toch te doen zijn in een maand/anderhalve maand?

Hoe is het verder met iedereen? Het is de laatste dagen rustig hier! Liss zal al wel heerlijk in Turkije zitten, of in het vliegtuig?? Ik = jaloers!!!

@Ryanne, nog geen ei dus, balen. Blijf maar goed klussen meis! Kan elk moment gebeuren!

@Jannie, 10 weken alweer, vind het snel gaan! Een kwart zit er gewoon al op! Jij doet toch ook mee aan Moeders voor Moeders? Heb laatst bij de ha er een folder over meegenomen. Kost het je veel tijd? En hoe doe je dat als je een hele dag van huis bent? Komen ze het bij jou ook ophalen of breng je het zelf wel? Sorry voor de vele vragen, haha, maar ben even benieuwd. Wil dat zelf ook wel doen als ik zwanger zou zijn.

@Hopje, de 11e komt steeds dichterbij!! Had jij nu ook je ei gevoeld of niet?

@Bion, fijn dat je zo'n goed contact hebt met je schoonouders! Tenminste, dat maak ik eruit op.. Ik kan ook erg goed met die van mij, zijn echt een beetje m'n tweede ouders. En ach, ergerpunten zijn er altijd wel. Dat zullen mensen ook vast bij mij hebben.

Het dochtertje van m'n schoonzus (die met dat hele verhaal een paar weken terug) is gisteren opgenomen in het ziekenhuis. Ze is nu 12 dagen oud en nog steeds onder het geboortegewicht. Ze willen het nu even goed in de gaten houden. Verder doet ze het erg goed hoor, het is een schatje!!! (kriebel kriebel in m'n buik als ik haar zie!)

Ik ga weer verder... Doeiii!!

Kus, ikke

@missx ja ik kan wel goed met me schoonvader is ook idd net me 2e vader helaas kan ik niet met mijn schoonmoeder me mannetje ziet zijn moeder ook niet meer zijn zus ziet haar ook niet meer en zijn broertje af en toe maar dat is een heel verhaal zo gaat dat al 11jaar bij hun maar me schoonvader die heeft al  8jaar een hele lieve vriendin en ik beschouw haar ook als mijn eigen schoonmoeder..heb het wel 4maanden geprobeerd met mijn eigen schoonmoeder en dat ging op het begin prima maar helaas ging dat dus ook fout me mannetje had me al gewaarschuwd.. maar goed op deze manier zijn we ook een happy family haha..

maar het gaat dus wel de goede kant op met je sciptie??
ff volhouden meis..

liefs bion

Hey MissX,

Ja ik denk dat ik mijn eisprong op 20 en 21 augustus al gevoeld heb. Dus normaal gesproken zou ik dus woensdag of donderdag al mijn NOD hebben. Maar de vorige keer werd ik ook niet 14 dagen na mijn ei ongi maar 25 dagen erna pas! Dus voor deze keer houdt ik ook gewoon een cyclus van 38 dagen aan. Daarmee kom ik dus uit op 11 september.

Ik ben erg benieuwd, ook al zegt mijn gevoel dat het niet raak is deze maand.
Maar goed we zullen wel zien. Ik wil er deze keer relaxter mee omgaan en tot nu toe lukt dat aardig. Hopelijk volgende week ook nog.

En wanneer zou jij je eisprong moeten voelen ongeveer?

Succes met je scriptie!

X hopje

Terug
Bovenaan