A
Anoniem
Guest
Goedenavond meiden!!
Oh, het is nog zo lekker weer nu! Denk echt dat dit de laatste mooie avond van dit jaar is, dus zo nog even lekker genieten buiten...
@Sabien, EINDELIJK!! Meid, wat fijn zeg. Pfff, wat heeft dat lang geduurd!! Nu dus lekker aan de klus, want je weet maar nooit! Ga iig heel hard voor je duimen. Heb het lijstje al aangepast.
@Liss, weet niet of je dit nog leest, maar wil je een hele fijne vakantie wensen!! Ik hoop zo dat jullie met z'n 3en thuis komen!!! Heel veel plezier en lekker genieten he!!
@Shanna, ook lekker aan de klus nu! Hoe lang duurt jouw cyclus eigenlijk? Ik zie dat jouw NOD 5 dagen eerder is dan die van mij en dat je ongi net over is. Mijn ongi is ook net pas over. Of was dit je ongi die nog bij de pil hoort laten we maar zeggen? Sorry, ben het even vergeten!! Ik ga iig voor je duimen!!
@Luxx, je NOD komt dichtbij! Dat je niets voelt, zegt niet hoor! We houden goede moed! En gefeliciteerd met je nieuwe functie!
@Janien, wat ben je toch allemaal aan het doen in die tuin? Haha! Wel lekker hoor! Heerlijk als alles straks weer mooi is. Helpt je mannetje ook nog een beetje?
@Chris, wat fijn dat het een mooie dag was! Klinkt helemaal geweldig! Ik heb niet echt goede tips over plekjes in Nederland. Weet wel dat dat kuuroord de Zwaluwhoeve erg mooi is en in een erg mooie omgeving ligt (Veluwe). Of Valkenburg? Weet niet zo goed wat jullie willen... Ik vind Groningen ook een erg leuke stad, net als Almere... Maar goed, ik kom uit een dorpje, haha!
Slaap lekker allemaal en tot morgen!!
Liefs, ikke
NOD :
Liss, 23 jaar, 3 september 3e ronde, 1e kindje (op vakantie vanaf 1 sep t/m 14 sept)
LuxX, 27 jaar, 6 september 3e ronde , 1e kindje
Biondaatje, 21jaar, 10 september, 3e ronde, 1e kindje
Hopje, 28 jaar, 11 september, 2e ronde, 1e kindje
Sylvia, 33 jaar, 15 september, 3e ronde, 2e kindje
Christy, 25 jaar, 15 september, 3e ronde, 1e kindje
Ryanne, 26 jaar, 16 september, 2e ronde, 1e kindje
Puk, 28 jaar, 16 september, 3e ronde, 1e kindje
Janien, 22 jaar, 16 september, 3e ronde, 1e kindje
Shanna, 27 jaar, 18 september, 2e ronde, 1e kindje
Rianne31, 27 jaar 19 september, 2e ronde, 1e kindje
MissX, 24 jaar, 22 september, 1e ronde, 1e kindje
Salsa, 28 jaar 28 september, 4e ronde,1e kindje
Sabien, 27 jaar, .... september? 2e ronde, 1e kindje
Zwanger:
Jannie, 29 jaar, 1e ronde na mk, 1e kindje, uitgeteld 30 maart 2009,
Judith, 28jaar, 1e ronde, 2e kindje, uitgeteld 22 april 2009
Zonnestraal, 29 jaar,2e ronde, uitgeteld eind april 2009
Echo's :
Jannie, donderdag 18 september, 4e echo (12 weken!)
Oh, het is nog zo lekker weer nu! Denk echt dat dit de laatste mooie avond van dit jaar is, dus zo nog even lekker genieten buiten...
@Sabien, EINDELIJK!! Meid, wat fijn zeg. Pfff, wat heeft dat lang geduurd!! Nu dus lekker aan de klus, want je weet maar nooit! Ga iig heel hard voor je duimen. Heb het lijstje al aangepast.
@Liss, weet niet of je dit nog leest, maar wil je een hele fijne vakantie wensen!! Ik hoop zo dat jullie met z'n 3en thuis komen!!! Heel veel plezier en lekker genieten he!!
@Shanna, ook lekker aan de klus nu! Hoe lang duurt jouw cyclus eigenlijk? Ik zie dat jouw NOD 5 dagen eerder is dan die van mij en dat je ongi net over is. Mijn ongi is ook net pas over. Of was dit je ongi die nog bij de pil hoort laten we maar zeggen? Sorry, ben het even vergeten!! Ik ga iig voor je duimen!!
@Luxx, je NOD komt dichtbij! Dat je niets voelt, zegt niet hoor! We houden goede moed! En gefeliciteerd met je nieuwe functie!
@Janien, wat ben je toch allemaal aan het doen in die tuin? Haha! Wel lekker hoor! Heerlijk als alles straks weer mooi is. Helpt je mannetje ook nog een beetje?
@Chris, wat fijn dat het een mooie dag was! Klinkt helemaal geweldig! Ik heb niet echt goede tips over plekjes in Nederland. Weet wel dat dat kuuroord de Zwaluwhoeve erg mooi is en in een erg mooie omgeving ligt (Veluwe). Of Valkenburg? Weet niet zo goed wat jullie willen... Ik vind Groningen ook een erg leuke stad, net als Almere... Maar goed, ik kom uit een dorpje, haha!
Slaap lekker allemaal en tot morgen!!
Liefs, ikke
NOD :
Liss, 23 jaar, 3 september 3e ronde, 1e kindje (op vakantie vanaf 1 sep t/m 14 sept)
LuxX, 27 jaar, 6 september 3e ronde , 1e kindje
Biondaatje, 21jaar, 10 september, 3e ronde, 1e kindje
Hopje, 28 jaar, 11 september, 2e ronde, 1e kindje
Sylvia, 33 jaar, 15 september, 3e ronde, 2e kindje
Christy, 25 jaar, 15 september, 3e ronde, 1e kindje
Ryanne, 26 jaar, 16 september, 2e ronde, 1e kindje
Puk, 28 jaar, 16 september, 3e ronde, 1e kindje
Janien, 22 jaar, 16 september, 3e ronde, 1e kindje
Shanna, 27 jaar, 18 september, 2e ronde, 1e kindje
Rianne31, 27 jaar 19 september, 2e ronde, 1e kindje
MissX, 24 jaar, 22 september, 1e ronde, 1e kindje
Salsa, 28 jaar 28 september, 4e ronde,1e kindje
Sabien, 27 jaar, .... september? 2e ronde, 1e kindje
Zwanger:
Jannie, 29 jaar, 1e ronde na mk, 1e kindje, uitgeteld 30 maart 2009,
Judith, 28jaar, 1e ronde, 2e kindje, uitgeteld 22 april 2009
Zonnestraal, 29 jaar,2e ronde, uitgeteld eind april 2009
Echo's :
Jannie, donderdag 18 september, 4e echo (12 weken!)