Juni 2008 stoppers!!!

hey meiden

nou net visite geweest kreeg daar ontzettende ongipijn en dacht ja nu ben ik het maar nee stond gewoon verbaasd dat ik het  niet was heb wel wat afscheiding wittig en zat 1heel klein donker stipje in nog kleiner als knopspeldje dus weet niet of dat nou wat is of niet   ben wel misselijk en ook ongi pijn ohh word hier gek van ben zo bang dat het doorbreekt vannacht dat had ik dus vorige x ook maar mocht het niet zijn test ik morgenochtend en dan horen jullie direct jullie zijn echt lieve meiden allemaal..

slaap lekker voor zo

xbion

goede morgen dames

nou ik heb getest en een dikke negatieve streep dus de ongi zou vast vandaag komenerg jammer maar we wachtenaf wanneer de ongi doorbreekt heb niet veel buikpijn af en toe een licht ongipijn maar verder niet..

hoe is het met jullie??

xbion

en als je het over de duivel hebt  zijn mijn rd-tjes doorgebroken helaas had beter een uur kunnen wachten met testen maar helaas op naar de volgende ronde dan maar ik zal direct even het lijstje aanpassen hou me cyclus maar gewoon op 28dagen was nu 28half en vorige x 24..

xbion

NOD   :

Eva,  25 jaar,  11 september, 3e ronde, 1e kindje
Sylvia, 33 jaar,  15 september, 3e ronde, 2e kindje
Christy, 25 jaar, 15 september, 3e ronde, 1e kindje
Puk,  28 jaar, 16 september, 3e ronde, 1e kindje
Janien, 22 jaar, 16 september, 3e ronde, 1e kindje
Shanna, 27 jaar, 18 september, 2e ronde, 1e kindje
Mex, 29 jaar, 24 september, 3e ronde, 2e kindje
MissX, 24 jaar, 24 september, 1e ronde, 1e kindje  
Salsa, 28 jaar 28 september, 4e ronde,1e kindje
Liss, 23 jaar,  29  september,  4e ronde, 1e kindje (op vakantie vanaf 1 sep t/m 14 sept)
LuxX, 27 jaar,  29 september,  4e ronde , 1e kindje
Sabien, 27 jaar, .... september? 2e ronde, 1e kindje
Hopje, 28 jaar,  5 oktober, 3e ronde, 1e kindje  
Biondaatje,21jaar, 9oktober,4eronde, 1e kindje
Op het wachtbankje :
Rianne31, 27 jaar,  ... oktober, 1e ronde na mk,  1e kindje
Ryanne, 26 jaar, ...... september, 1e ronde na mk, 1e kindje

Zwanger:
Jannie, 29 jaar, 1e ronde na mk, 1e kindje, uitgeteld 30 maart 2009,
Judith, 28jaar, 1e ronde,   2e kindje, uitgeteld 22 april 2009
Zonnestraal, 29 jaar,2e ronde, uitgeteld eind april 2009

Echo's :
Jannie, donderdag 18 september, 4e echo (12 weken!)  

Hallo allemaal

Vanmorgen weer thuis aan de verslagen. Slecht he, dat ik begin met het forum!

@MissX: Het gaat nu inderdaad al weer opschieten. Al een paar dagen een ongi gevoel en af en toe misselijk, maar daar hecht ik maar niet te veel waarde aan. Heb ik eerder last van gehad en was ook loos alarm. Jij merkt dus ook al allemaal pijntjes. Je gaat echt vanalles voelen hoor! Wel heb ik veel last van puistjes op mijn gezicht en decollete. Ik ben 12 jaar geleden aan de pil gegaan vanwege acne, dus had dat wel verwacht. Maar de vorige rondes had ik er nog geen last van.
Deze week staat er trouwens in de Volkskrant Banen een artikel over jonge moeders, die gekozen hebben voor kinderen voordat ze zijn begonnen met werken. Ik moest gelijk aan jou denken.

@Janien: JS3: JuniStoppers3, we zijn er al bijna. Ik heb nog helemaal geen last gehad van mijn borsten. Volgens mij is het wel echt een zwangerschapskwaaltje, maar hoort inderdaad ook bij ongi worden.

@Christy: Gecondoleerd. Ik wens jullie allebei heel veel sterkte met dit verlies. Lief dat je voor ons blijft duimen.

@Bion: Balen! Maar weer goed aan de klus straks. Gelukkig is je mannetje de komende ronde helemaal beschikbaar.

Nou meiden, blijven duimen hoor! Er moeten nog 3e ronde baby's in het lijstje. Leuk dat er een hoop NODs aankomen.

Liefs Puk

Goedemorgen

Bionda... wat jammer zeg!
Rot niet om jezelf nu weer onderaan het lijstje te zien staan, vond ik de vorige ronde echt balen. Je hoopt er zo op....
Naja gewoon eventjes balen en dan weer met frisse moed er tegenaan toch?

Miss... als ik alles zo van je lees lijkt het een beetje alsof je jezelf aan het gek maken bent. Kan ik me wel voorstellen hoor, want je hebt alles gezien wat wij hebben geschreven de afgelopen paar ronden en voor jou is het de 1e ronde.
Balen dat je niet weet of je nou wel of niet je ei hebt gevoeld. Ik zou gewoon de dag aanhouden waarop je zelf denkt dat NOD is en wanneer je hebt uitgerekend wanneer je ei zou moeten zijn. Anders blijf je namelijk maar twijfelen.
Leuk van je nichtje trouwens! Alles nog zo fijn en klein... Mooi wonder niet?

Eva spannend!!! Hoe staat het ermee?

Sylvia succes bij de gyn.. maar mss stomme vraag maar hoezo moet je daar eigenlijk heen? In elk geval hopelijk krijg je goed bericht!

ik ga me even lekker douchen en dan een gezellig dagje met mn mams door brengen.

liefs

Hier nog geen menstruatie, denk dat ik vanmiddag maar even een test ga halen :) Ga nu echt elk uur naar de wc om even te kijken, maar steeds niks.

Hey meiden!!

Hier even snel een egoberichtje, moet zo de deur uit.

Heb met mezelf afgesproken dat ik ga proberen er niet meer zoveel aan te denken. Als ik wat voel, dan voel ik dat, maar ga er niet meer ta lang bij stil staan, want ben mezelf idd helemaal gek aan het maken.

Ik wacht ook gewoon die woensdag de 24e af, ook al ben ik uit gegaan van 29 dagen en zou het wel eens korter kunnen zijn. Geduld is een schone zaak, haha!

Hoe meer ik ermee bezig ben, des te groter is straks de teleurstelling mocht het niet raak zijn. Dus ik ga het proberen!!

Nou meiden, fijne dag allemaal. Kom vanmiddag nog wel even langs wippen.

Liefs, ikke

Terug
Bovenaan