Juni 2009 uitgerekend?

hallo
was vergeten te vertellen dat ik 34jaar ben,
de 31 ste moet ik naar de gynacoloog, hij weet het nog niet, had  al een afspraak staan om de uitslag van de chromosomentest te bespreken, loop al een half jaar bij hem i.v.m. het niet zwanger worden, hij zal wel verbaasd zijn...leuk toch!!!
grts

Hoi meiden

Hier gaat het goed. voelme nog wel erg onzeker en bang dat het fout gaat maarheb 2,5 jaar geleden en miskraam gehad. En ik kan het nog steeds niet geloven na zolang toch weer zwanger.
Mijn zoontje was half jaar zijn we weer begonnen om zwanger te worden hij was twee en ik zwanger maar ging mis en nu wordt hij in feb. 5 en ben zwanger na tweede keer ivf kan het nog steeds niet geloven. heb al paar berichtjes geplaatst maar blijft zo raar.

Voel mij ene keer goed en andere keer voel ik weer pijnlijke borsten en misselijk en moet heel veel plassen en heb hele erge jeuk overal dacht dat dat pas later in de zwangerschap was.
Maar toch allemaal goed teken. hoort er bij.

vind het erg leuk om jullie verhalen te lezen dat er meer zijn die zo onzeker zijn. en we allemaal eigenlijk net zwanger zijn.

Bij ons weet iedereen het mag iedereen het weten al. we zijn blij. en iedereen weet wist op een gegeven moment dat we bezig waren met ivf.

groetjes jenny

Hoi meiden!

Alles goed met jullie?
Ik heb gelukkig nog steeds weinig last van zwangerschapskwaaltjes. Ben alleen nog steeds erg moe en duizelig als ik snel van de bank opsta maar met de verjaardag van mijn zoontje ook erg druk. Gisteren had ik een harde buik. Voor de gene die de eerste keer zwanger zijn zal dit nieuw zijn, maar dit krijg je volgens mij pas later in je zwangerschap en niet nu al. Weet iemand dat? Vond  het al erg groot voelen.  Toch voor de zekerheid de verloskundige maar bellen, ik vind het maar niks.

Ik lees dat veel mensen mk hebben gehad of dat het een tijd geduurd heeft voor ze zwanger raakten. Ik duim voor iedereen dat het goed blijft gaan en realiseer me steeds wat een geluk ik heb gehad.

@ Brinky: wat een verhaal zeg, ben blij dat je je bij ons kan voegen  , zal nog erg onwerkelijk voor je zijn, ik hoop dat je snel van je zwangerschap kan genieten.

Bij de eerste wilden we niet weten of het een jongen of meisje werd. Nu in eerste instantie ook niet maar het zou wel makkelijk wezen. Eerst maar de 12 weken echo afwachten, dan daar over nadenken.

Bij ons weet nog niemand dat ik zwanger ben. Als mijn buik het toelaat wil ik wachten tot sinterklaas, zal wel moeilijk worden. Ik ga eind oktober naar de Jonge Gezinnen Beurs met mijn schoonouders dus zal dan ook veel moeite hebben om niks ze zeggen. Heb dan als het goed is mijn 1e echo al gehad. Oh ja, mijn verstandskiezen moesten getrokken worden ... maar als je zwanger bent doen ze dat liever niet, dus de tandarts weet het ook . Ik denk dat niemand het bij ons verwacht omdat we een zoontje van net 12 maanden hebben. Maak me wel lichtelijk zorgen hoe ik dat allemaal moet doen straks, dubbele wagen, zo'n zitje achter de huidige wagen, borstdrager/rugdrager. Ach... dat zijn zorgen voor later hahahaha, dat zal wel goed komen. Maar ideeen zijn welkom hoor!!

Ik ben al druk aan het bedenken wat ik met de babykamer ga doen. Iedereen moet namelijk een kamer opschuiven. Onze babykamer is net gedaan omdat we net verhuist zijn dus wil ik alleen wat details veranderen. Wel leuk hoor.

@Maris1977: Ik heb ook al zin in positiekleding. Heb wat boekjes gehaald en er zitten leuke dingen bij. Hoop dat ik deze zwangerschap iets minder aan ga komen dan bij de eerste, toen was ik echt een bolletje.

Waar komen jullie trouwens vandaan? Ik woon in Zaandam, ligt naast Amsterdam.

Groetjes en tot snel!

sunny bij mij moeten me verstandskiezen er ook uit maar je kan het beter nu doen want nu mag je nog verdoving als je 6mnd ben dus niet meer. ik moet naar kaakchirurg hiervoor je mag gewoon verdoving want het is plaatselijke en komt niet bij het kindje heb ik opgezocht op internet wel mag je niet een ronrgon foto dat is wel schadelijk.

Ik zie dat heel veel meiden lang bezig zijn geweest voor zwanger te raken en in een hele molen hebben gezeten ik hoop dat het dit keer allemaal goed gaat voor jullie meiden.

Ook voor de meiden die mk hebben gehad ik duim ook voor jullie dat het dit keer allemaal goed gaat.

ik ben zo moe echt belachelijk moe. tussen 10 en 12 uur 's morgens gaat bij mij het lampje al uit. vandaag een probleem want ik kan niet slapen want ik moet oppassen tot 18.15. verder sinds 2 dagen misselijk de hele dag door.....bah bah bah ik had zo gehoopt dat het dit keer niet zo zou zijn........maar goed bij   vera werd ik ook rond de 6de week misselijk en nu dus weer.....
verder voel ik mij wel goed geloof ik. mijn buik veranderd al wel....mijn navel staat al anders in mijn buik dat word vast weer een deurbel.....
met mijn eerste zwangerschap kon ik tot en met week 19 mijn eigen broeken nog aan...ben benieuwd hoelang het nu lukt. ik heb alleen positiebroeken. t-shirts heb ik nooit gekocht ik kocht ik kocht gewoon een maatje groter want ik vind positiekleding best duur. en ik had niet een hele dikke buik dus dat kon makkelijk

ik hoop voor iedereen dat de zwangerschap goed mag gaan en straks met de echo mooi jullie ukkie mogen bewonderen. 10 november heb ik de echo en dan ben ik 9 weken zwanger. ben zo benieuwd ben de dagen echt aan het afstrepen.

oja bij ons weten al best een aantal mensen dat wij onze 2de verwachten. goede vrienden en familie. ze komen het ook wel te weten als het toch mis gaat....dit weekend gaan we op vakantie en dan vertellen wij het ook nog een aantal vrienden. ben zo benieuwd naar de reacties.

groetjes sibje

Dag meiden,

allemaal natuurlijk van harte gefeliciteerd!

we zijn er nu zeker van: we zijn zwanger !! na twee jaar hard oefenen is het eindelijk raak!
het wordt onze eerste, beetje eng

ik ben rond 24 juni uitgerekend dus nu in week 5.

op naar week 12!

groetjes karin

ps ik ben 27

Zo, weer eens even kijken.... Nog niet alles gelezen maar dat gaan we straks nog even doen. Inmiddels dus 8 weken en 2 dagen onderweg, bijna 1,5 kilo afgevallen, toch broeken nu al niet meer dicht te krijgen (elastiekie en de riem er weer los overheen), hele dag spugen en weer eten, puisten zoals ik ze nooit heb gehad, pijn in mn borsten (zou ze het liefst de hele dag vasthouden zodat het niks hobbelt), rond 14.30 zo moe dat ik soms van voor niet meer weet waar ik van achter mee bezig was, liver nog om 19.00 naar bed maar ik red het nog tot 20.30 EN NOG GEEN IDEE OF HET GOED GAAT DEZE KEER. Wat een frustratie zeg.... 29 oktober 8.30 uur echo op 9 wkn en 3 dgn.... Wachten duurt zo lang :-( Hmmm, dat is niet helemaal eerlijk natuurlijk, ik sta wel als nummer 1 op de lijst met mn 1 juni als uitgerekende datum. Ik hou al op met zeuren. Over zeuren gesproken, staat die al bij mijn opsomming hier boven ;-)

Zag trouwens in schema staan dat het 2e kindje is, dit is niet zo. Heb het een beetje ongelukkig geformuleerd. Is eerste kindje, 2e zwangerschap. 1e helaas miskraam. SPANNEND!

Terug
Bovenaan