Hoi meiden!
Alles goed met jullie?
Ik heb gelukkig nog steeds weinig last van zwangerschapskwaaltjes. Ben alleen nog steeds erg moe en duizelig als ik snel van de bank opsta maar met de verjaardag van mijn zoontje ook erg druk. Gisteren had ik een harde buik. Voor de gene die de eerste keer zwanger zijn zal dit nieuw zijn, maar dit krijg je volgens mij pas later in je zwangerschap en niet nu al. Weet iemand dat? Vond het al erg groot voelen. Toch voor de zekerheid de verloskundige maar bellen, ik vind het maar niks.
Ik lees dat veel mensen mk hebben gehad of dat het een tijd geduurd heeft voor ze zwanger raakten. Ik duim voor iedereen dat het goed blijft gaan en realiseer me steeds wat een geluk ik heb gehad.
@ Brinky: wat een verhaal zeg, ben blij dat je je bij ons kan voegen , zal nog erg onwerkelijk voor je zijn, ik hoop dat je snel van je zwangerschap kan genieten.
Bij de eerste wilden we niet weten of het een jongen of meisje werd. Nu in eerste instantie ook niet maar het zou wel makkelijk wezen. Eerst maar de 12 weken echo afwachten, dan daar over nadenken.
Bij ons weet nog niemand dat ik zwanger ben. Als mijn buik het toelaat wil ik wachten tot sinterklaas, zal wel moeilijk worden. Ik ga eind oktober naar de Jonge Gezinnen Beurs met mijn schoonouders dus zal dan ook veel moeite hebben om niks ze zeggen. Heb dan als het goed is mijn 1e echo al gehad. Oh ja, mijn verstandskiezen moesten getrokken worden ... maar als je zwanger bent doen ze dat liever niet, dus de tandarts weet het ook . Ik denk dat niemand het bij ons verwacht omdat we een zoontje van net 12 maanden hebben. Maak me wel lichtelijk zorgen hoe ik dat allemaal moet doen straks, dubbele wagen, zo'n zitje achter de huidige wagen, borstdrager/rugdrager. Ach... dat zijn zorgen voor later hahahaha, dat zal wel goed komen. Maar ideeen zijn welkom hoor!!
Ik ben al druk aan het bedenken wat ik met de babykamer ga doen. Iedereen moet namelijk een kamer opschuiven. Onze babykamer is net gedaan omdat we net verhuist zijn dus wil ik alleen wat details veranderen. Wel leuk hoor.
@Maris1977: Ik heb ook al zin in positiekleding. Heb wat boekjes gehaald en er zitten leuke dingen bij. Hoop dat ik deze zwangerschap iets minder aan ga komen dan bij de eerste, toen was ik echt een bolletje.
Waar komen jullie trouwens vandaan? Ik woon in Zaandam, ligt naast Amsterdam.
Groetjes en tot snel!