Juni 2009 uitgerekend?

ik heb vandaag de verlos gesproken heb 17nov. eerste echo spannend ben dan rond de 9 weken geloof ik maar ik ga ook niet aankomend weekend weekend erna naarj ongegezinnen beurs mischien dat ik daar al echo laat doen dan ben ik ong. 7 weken wanneer kunnen ze eigenlijk kloppend hartje zien.

sancarem zeker spannend allemaal wanneer heb jij miskraam gehad??? ik 5 augustus

hoi meiden

Met mij gaat het belabberd voel mij niet lekker moe en heb hele erge keelpijn en verkouden geworden. niet fijn maar zag het wel\aankomen   wat kris mijn zoontje is al 1,5 week heel erg verkouden en hoesten.

Nu ikke ook maar weet niet wat ik kan gebruiken zou je strepsels voor keelpijn mogen ga straks even bij kruidvat kijken. drink nu elke keer thee met honing en zoutoplossing gemaakt voor neus bah.

nou dat was het weer.

groetjes Jenny

Sinds gister toch maar een positiebroek gekocht, kon een gewone echt niet meer aan hebben. heerlijk zit zo'n broek. morgen mijn eerste echo! spannend!

hallo allemaal,
voelen jullie je ook zo onzeker..... ik ben zo bang dat het mis gaat...
heb wel gevoeligen borsten, maar naar mijn idee minder dan een week geleden,ook ben ik minder moe dan een week geleden en heb nu steken in mijn lies. kan dit betekenen dat het mis is?
heb al een miskraam gehad en ben er als de dood voor....
grts

ou dames,
na paar dagen bloedverlies ben ik naar de vk gegaan.
alles was goed zagen hartje kloppen wel appart hoor. hoe gaat het bij de rest van jullie met de echo`s en de kwaaltjes??xxx

Hoi dames,

ik zal eerst even het lijstje bijwerken. Welkom, nieuwe zwangeren en gefeliciteerd! Geniet van je zwangerschap het is zo weer voorbij.

Naam    
leeftijd  
kindje  
uitgerekend op  

sancarem

1e
 1 juni

Stephanie
 23            
 3e        
  2 juni  

melissa8584
 24
 1e
   2 juni

HcangelHc
 23
 1e
  3 juni

_lyno_
 24
 1e
  6 juni

druifje1
 23
 1e
  6 juni

Leontine
32
1e
  6 juni

_Brinky_
28
1e
 7 juni

mmetjenana
23
3e
  9 juni

palmsprings
 23
 1e
10 juni

Nikita1234
21  
 1e
11 juni  

motorbabe

2e
12 juni

Tymoon
 29
 2e
13 juni

Stuiter_balletje
 23
 1e
13 juni

Sunny07
 29
 2e
14 juni

N1979
 29
 2e
14 juni

mimmie81

2e
14 juni

sabje74
 34
 3e
14 juni

Weroda
34
2e
14 juni

Sibje
 25
 2e
15 juni

Jet 1972
 36
 3e
15 juni

Jenifer
29
2e
15 juni

Lilala
 26
 3e
17 juni

Lief2

2e
17 juni

Loveme1981
26
1e
18 juni

alexmama
 27
 2e
18 juni

Texaslce
32
1e
18 juni

Miss Happy
25
1e
18 juni

first mum                      
25
2e
20 juni

happe me
26
1e
20 juni

Judith25
28
2e
21 juni

Ilona27

2e
22 juni

mikmuk
26
1e
22 juni

maris1977  
31
3e
22 juni

Rietjeh
25
1e
24 juni

Eva B
25

24 juni

Gaby1984
24
2e
24 juni

Kain 27
27
1e
24 juni

sajo

4e

ramona1
25
1e
@sancarem, sorry voor de fout. Het is zeker spannend dan nu? Ben je erg onzeker? Of voelt het allemaal beter aan dan eerst? Vervelend zeg dat je je zo beroerd voel, als ik jou zo hoor mag ik niet klagen.
Dat van jou is geen zeuren hoor, je wilt gewoon even je ei kwijt. En daarvoor zijn we hier. Sterkte meid. Ik heb trouwens gister gelezen dat je tegen die misselijkheid ook accupunctuur kunt doen. Heb al goed nieuws hierover gehoord. Misschien het proberen waard?

@maris, ik heb nog geen zwangerschapskleding gekocht, ookal zitten mijn broeken wel wat strakker, ik doe 's avonds in ieder geval de knoop los, want dan sta ik op springen. En ik heb al mijn positiekleding van de vorige keer nog bewaard.
Het kamertje blijft waarschijnlijk hetzelfde, daar slaapt ons zoontje nu in. Hij krijgt een andere kamer, dus die ga ik wel helemaal omtoveren tot een stoere jongenskamer, maar dat moet nog even wachten. Er zijn nog wat kleine klusjes in huis, die ik eerst wil doen.  Ik heb  ook wel meer drive nu ik graag aan dat kamertje wil beginnen, maar eerst al het andere. Ben alleen deze week niet echt vooruit te branden. Hopelijk is dat maar van tijdelijke aard.

@_Brinky_, wat een verhaal zeg, ik snap het dat je er helemaal doorheen zat het is ook niet niks. Maar gelukkig dat het toch zelf is gelukt. Dan blijkt toch wel dat het zo toch wel gaat! Geniet van je zwangerschap!

@Eva B, het is dat ik het aan iemand kwijt wilde, dus heb ik het aan mijn beste vriendin verteld. Verder nog aan niemand, wil wachten met vertellen totdat we sinterklaas gaan vieren. Dan ben ik 12 weken.
Van het weekend waren we op kraam bezoek bij mijn nieuwe neefje en toen kwam natuurlijk te vraag en jullie nu een tweede. Toen heb ik maar gezegd dat we nog zo genieten van onze eerste. Mijn man en ik hebben er nog erg om gelachen. Ik dacht dat ik het niet voor me kon houden als iemand er naar zou vragen.

@Sunny, ik kom uit de provincie gelderland. Woon bij Tiel.
Toen ik van de eerste zwanger was moest bij mij ook een verstandkies eruit gesneden worden, ze wisten dat ik zwanger was, mocht geen rontgenfoto laten maken, maar de verdoving kon gen kwaad. Weet alleen niet meer precies hoe ver ik toen was.

@ Jenifer, een paar weken terug waren mijn zoontje en ik ook erg verkouden. Ik heb toen nisykind van vsm voor hem gehaald en voor mij zelf nisyleen. Binnen een week was het over. Mag tijdens je zwangerschap gebruiken en verstrekt je immuunsysteem! Ik beveel het jullie aan!

@weroda, ik denk dat iedereen dat wel heeft, bang dat het mis gaat. Je kunt het toch niet zeggen van te voren en is maar wachten en je niet gek laten maken. Ook ik vraag me weleens af of alles goed mag gaan. Mijn borsten zoelen ook niet meer zo gespannen als eerst, maar dat komt natuurlijk omdat je huid er nu aan gewend is. En die steken kunnen best gewoon bandenpijn zijn, dat komt door het groter worden van je baarmoeder. Ik hoop dat ik   je een beetje gerustgesteld heb.

@palmsprings, dat was wel schrikken zeker dat bloedverlies, gelukkig is alles ok.

zozo ben volgens mij weer aardig bij. Ga maar eens wat doen anders doe ik helemaal niks vandaag.

Liefs,

Hallo allemaal!

Jeetje...de lijst wordt steeds langer, ha ha, gezellig hoor!
Moet ff kwijt dat ook ik deze week mijn energie kwijt ben....lig de hele dag een beetje te hangen en heb echt nergens puf voor....pffff....best vermoeiend met een kleine dreumes om mij heen die toch echt zijn aandacht ook nodig heeft...
Ben ook best misselijk af en toe. Dat ken ik van mijn 1e zwangerschap niet echt...hmmmm....misschien is het dit keer een meisje....of een tweeling, ha ha !
Ik weet nog niet wanneer wij het aan iedereen gaan vertellen. Waarschijnlijk zo rond de 8 weken of zo. Ik heb al wel een T-shirt besteld voor mijn zoontje met de tekst: Stoer! Ik word... (achterkant) grote broer!  
Heb de verloskundige nog niet gebeld, op hun site staat nl. dat je 7 a 8 weken nadat je menstruatie is uitgebleven contact kunt opnemen. Dat betekent toch dat je dan al ong. 12 weken bent??
Spreek jullie snel weer!

P.s. ik kom uit Nijverdal (overijssel)

Terug
Bovenaan