Hoi dames,
ik zal eerst even het lijstje bijwerken. Welkom, nieuwe zwangeren en gefeliciteerd! Geniet van je zwangerschap het is zo weer voorbij.
Naam
leeftijd
kindje
uitgerekend op
sancarem
1e
1 juni
Stephanie
23
3e
2 juni
melissa8584
24
1e
2 juni
HcangelHc
23
1e
3 juni
_lyno_
24
1e
6 juni
druifje1
23
1e
6 juni
Leontine
32
1e
6 juni
_Brinky_
28
1e
7 juni
mmetjenana
23
3e
9 juni
palmsprings
23
1e
10 juni
Nikita1234
21
1e
11 juni
motorbabe
2e
12 juni
Tymoon
29
2e
13 juni
Stuiter_balletje
23
1e
13 juni
Sunny07
29
2e
14 juni
N1979
29
2e
14 juni
mimmie81
2e
14 juni
sabje74
34
3e
14 juni
Weroda
34
2e
14 juni
Sibje
25
2e
15 juni
Jet 1972
36
3e
15 juni
Jenifer
29
2e
15 juni
Lilala
26
3e
17 juni
Lief2
2e
17 juni
Loveme1981
26
1e
18 juni
alexmama
27
2e
18 juni
Texaslce
32
1e
18 juni
Miss Happy
25
1e
18 juni
first mum
25
2e
20 juni
happe me
26
1e
20 juni
Judith25
28
2e
21 juni
Ilona27
2e
22 juni
mikmuk
26
1e
22 juni
maris1977
31
3e
22 juni
Rietjeh
25
1e
24 juni
Eva B
25
24 juni
Gaby1984
24
2e
24 juni
Kain 27
27
1e
24 juni
sajo
4e
ramona1
25
1e
@sancarem, sorry voor de fout. Het is zeker spannend dan nu? Ben je erg onzeker? Of voelt het allemaal beter aan dan eerst? Vervelend zeg dat je je zo beroerd voel, als ik jou zo hoor mag ik niet klagen.
Dat van jou is geen zeuren hoor, je wilt gewoon even je ei kwijt. En daarvoor zijn we hier. Sterkte meid. Ik heb trouwens gister gelezen dat je tegen die misselijkheid ook accupunctuur kunt doen. Heb al goed nieuws hierover gehoord. Misschien het proberen waard?
@maris, ik heb nog geen zwangerschapskleding gekocht, ookal zitten mijn broeken wel wat strakker, ik doe 's avonds in ieder geval de knoop los, want dan sta ik op springen. En ik heb al mijn positiekleding van de vorige keer nog bewaard.
Het kamertje blijft waarschijnlijk hetzelfde, daar slaapt ons zoontje nu in. Hij krijgt een andere kamer, dus die ga ik wel helemaal omtoveren tot een stoere jongenskamer, maar dat moet nog even wachten. Er zijn nog wat kleine klusjes in huis, die ik eerst wil doen. Ik heb ook wel meer drive nu ik graag aan dat kamertje wil beginnen, maar eerst al het andere. Ben alleen deze week niet echt vooruit te branden. Hopelijk is dat maar van tijdelijke aard.
@_Brinky_, wat een verhaal zeg, ik snap het dat je er helemaal doorheen zat het is ook niet niks. Maar gelukkig dat het toch zelf is gelukt. Dan blijkt toch wel dat het zo toch wel gaat! Geniet van je zwangerschap!
@Eva B, het is dat ik het aan iemand kwijt wilde, dus heb ik het aan mijn beste vriendin verteld. Verder nog aan niemand, wil wachten met vertellen totdat we sinterklaas gaan vieren. Dan ben ik 12 weken.
Van het weekend waren we op kraam bezoek bij mijn nieuwe neefje en toen kwam natuurlijk te vraag en jullie nu een tweede. Toen heb ik maar gezegd dat we nog zo genieten van onze eerste. Mijn man en ik hebben er nog erg om gelachen. Ik dacht dat ik het niet voor me kon houden als iemand er naar zou vragen.
@Sunny, ik kom uit de provincie gelderland. Woon bij Tiel.
Toen ik van de eerste zwanger was moest bij mij ook een verstandkies eruit gesneden worden, ze wisten dat ik zwanger was, mocht geen rontgenfoto laten maken, maar de verdoving kon gen kwaad. Weet alleen niet meer precies hoe ver ik toen was.
@ Jenifer, een paar weken terug waren mijn zoontje en ik ook erg verkouden. Ik heb toen nisykind van vsm voor hem gehaald en voor mij zelf nisyleen. Binnen een week was het over. Mag tijdens je zwangerschap gebruiken en verstrekt je immuunsysteem! Ik beveel het jullie aan!
@weroda, ik denk dat iedereen dat wel heeft, bang dat het mis gaat. Je kunt het toch niet zeggen van te voren en is maar wachten en je niet gek laten maken. Ook ik vraag me weleens af of alles goed mag gaan. Mijn borsten zoelen ook niet meer zo gespannen als eerst, maar dat komt natuurlijk omdat je huid er nu aan gewend is. En die steken kunnen best gewoon bandenpijn zijn, dat komt door het groter worden van je baarmoeder. Ik hoop dat ik je een beetje gerustgesteld heb.
@palmsprings, dat was wel schrikken zeker dat bloedverlies, gelukkig is alles ok.
zozo ben volgens mij weer aardig bij. Ga maar eens wat doen anders doe ik helemaal niks vandaag.
Liefs,