Juni 2009 uitgerekend?

hoi allemaal,

super gefeliciteerd als eerste!!

mijn zwangerschap vind ik nogal onzeker en verwarrend.
Ten eerste wilde de test maar niet positief worden terwijl ik inmidels al bijna twee weken over tijd was, afspraak gemaakt bij de verloskundge en daar kwam eindelijk het vage streepje, met de echo gekeken en bleek volgens de verloskundge 6 weken zwanger te zijn.
6 dagen later buikkrampen en bloedverlies, terug naar de verloskundge, bleek ht niet gegroeit te zijn en kreeg ik een spoedecho in het ziekenhuis,
daar werd geconstateerd dat het niet leefde en dat het er twee zouden zijn geweest.
Ik voelde me heel verdrietig, omdat ik inmiddels met deze miskraam erbij al drie miskramen had gehad maakte deverloskundige een afspraak in het ziekenhuis vanwege vruchtbaarheidsproblemen, die afspraak is nu inmiddels anderhalve week geleden, maar in de tussentijd ben ik zo misselijk en de miskraam zet niet door, dit allemaal verteld aan de gynocoloog in het ziekenhuis die het allemaal niet vertrouwde en voor de zekerheid een echo maakt, en zegt dat ik gewoon nog steeds zwanger ben en twee!!! hartjes ziet kloppen, behoorijk verwarrend maar super blij..
in de tussetijd weer een beetje   bloed verloren, heb vrijdag een echo en gaan ze de zwangerschapstijd bepalen.hoop dat alles goed is . Voel me wel ontzettend zwanger, maarja wat wil je met twee kindjes, moet er wel nog steeds aan wennen.
hoop dat jullie zwangerschap wat minder zorgelijk gaat.
Vind het leuk om hier verhaal kwijt te kunnnen ,tenslotte zitten we in het hetzelfde schuitje..

gr joan.

Hoi hoi,

Er staat nog niemand in de lijst die uitgerekend is op 19 juni, dus laat ik die plek dan maar vullen...

Ik ben 34 jaar en zwanger van de tweede. De eerste is gisteren één geworden en heeft bijna drie en half jaar (ronde 40) op zich laten wachten. Na onderzoeken is ze uiteindelijk spontaan verwekt. Nu waren we nog helemaal niet bezig met # 2, maar ook niet echt om het te voorkomen, het zou zo'n vaart niet lopen, dachten we, maar plots testte ik positief. Vol ongeloof de volgende dag weer een test gedaan, negatief. Ze vermoeden dat er wel een bevruchting is geweest, maar dat de innesteling niet goed is verlopen. Het maakt bij ons wel wat wakker, dus besloten we voor het eggie voor # 2 te gaan. En je raadt het al, ronde 1 RAAK !!! Inmiddels over een week verspreid drie testen gedaan, en ze blijven positief, dus nu geloven we het eindelijk zelf ook.

Morgen komt MvM en kan ik bij de VK een afspraak maken, spannend allemaal weer hoor. Verder ben ik vandaag al de hele dag hondsberoerd, veel overgeven, maar vanochtend ook diaree, dus ik hoop dat het een buikgriepje is, want anders worden de toiletpot en ik wel erg dikke vrienden de komende weken...

Iedereen hier, van harte !! Geniet ervan !!

Hoi,

Kom jullie graag vergezellen...
En het kan nog net: ben 30 juni uitgerekend denk ik.
Heb vandaag positief getest, 2 dagen na nod.
Ben 29 en het wordt ons eerste kindje!
Wel wat klachtjes al, maar vooral errug blij, kan niet geloven dat t in ronde 2 al raak is!
Morgen gelijk afspraak met moeders voormoeders.
tot snel,
X Siem

meiden ik wil nog even kwijt bloedverlies is niet erg als het maar niet gepaard gaat met kramen en dat het helderrood bloed is. ik had bij me eerste zwangerschap bloedverlies tot week 16 rond de 12 weken zelfs stolsels gehad. Bij me miskraam had ik al meteen slecht gevoel en had ik ook hele tijd bruinbloedverlies. En momenteel bij deze zwangerschap ook steeds bruin bloedverlies bruinbloed is oud bloed dus kan niet kwaad licht roze kan oo kniet kwaad kan zijn dat er net een vaatje is geknapt je bent namelijk   beter doorbloed. Maar deze zwangerschap gaat super goed en geniet er volop van.

ik las dat iemand echt gewoon magisch zwanger is van een tweeling wat een gedoe zeg je zal wel bij het begin veel verdriet hebben gehad.

Hallo allemaal

Wat zijn er al veel zwanger.
Ik ben nu 5 weken en 3 dagen zwanger maar kan er niet echt van genieten. Het is de tweede en ik ben zo bang dat ik het zo moeilijk ga vinden twee kinderen. Ik kan het niet goed uitleggen.
Ik heb ook al twee dagen verschrikkellijke hoofdpijn? stress?
Ik weet het allemaal niet. Ben heus wel blij maar........ Klink misschien wel heel stom.......

Groetjes Judith

Hoi

@Tymoon:   Waar had je dat shirtje voor je oudste laten maken? Wij willen dat ook gaan doen. Heb al op verschillenda sites gekeken maar ik zit een beetje met de maat. Mijn zoontje heeft nu 92. En vaak is het 86/92. Er staan wel afmetingen bij maar die zijn smaller als zijn shirt van nu. Weet dus niet welke maat ik moet nemen.
98/104 word toch echt wel veel te groot.

Groetjes Judith

www.borduuratelier.eu

Dit is heel leuk om spulletjes te bestellen! je kan je eigen teksten erop verzinnen en ze hebben van alles! knuffels, kleren, vanalles

Ik ga zo een echo laten maken, spannend!ik houd jullie op de hoogte.

Groetjes Lyno

He Meiden,

Hoe is het? Vandaag 5 weken en 1 dag zwanger... het blijft nog een beetje onwerkelijk om te zeggen :)
Komende dinsdag de eerste echo. Ben erg benieuwd of het nu allemaal goed blijft gaan. MIjn gevoel is er wel beter over. Gelukkig.
Verder weinig last van klachtjes. Gelukkig. Wat pijnlijke borsten en dat is het eigenlijk. Hoop dat het zo blijft. En merk aan mezelf dat ik wat chagerijniger kan doen, haha.

Vraagje: wanneer begin je eigenlijk met smeren? Buikbalsem, borstencreme, etc? Of hoor je zulk soort dingen ook bij de verloskundige?

Dit is ons eerste kindje dus moet nog een boel leren. Hebben jullie nog goede boekentips? Ik heb zelf het boek zwanger, het nieuwe handboek over de wangerschap en bevalling. Ik wil graag nog een boek over het zwanger zijn, maar ook over na de bevalling, de eerste paar maanden enzo.

Wel een paar verschrikkelijke verhalen zitten hierbij zeg! Ik duim heel hard voor iedereen!

Liefs
Ry

Terug
Bovenaan