Juni 2009 uitgerekend?

Hallo meiden!

Zie dat er weer nieuwe bij zijn gekomen. Welkom. Hoop dat we nog lang kunnen kletsen hier.

Hier alles goed, verjaardag van de kleine voorbij.... eindelijk wat rust. Ik ben zo moe, niet normaal meer, kleine is door al de feestjes ook helemaal van slag en komt extra vaak s nachts. Hoop dat we weer snel wat rust in de tent hebben.
Misselijkheid begint nu ook te komen. Moet echt meteen een broodje eten als ik wakker word, dan gaat het wel weer.

@Lyno: wat spannend dé echo. ik ben benieuwd, ik mag de 28ste.
@First mum, Gaby 1984: jullie hebben helemaal gelijk wat betreft het trekken van de verstandskiezen, kan gewoon gedaan worden tijdens de zwangerschap. Bij mij willen ze wachten tot na de zwangerschap omdat het prefentief is. Ik heb geen onstekingen en kan dus rustig even blijven zitten. Dan kan mn lichaam werken aan de groei van de kleine en hoeft dan niet onnodig de gaten in mijn  kaak te genezen. Wel ga ik extra naar de mondhygenieste, die houdt het in de gaten.

Heeft iemand trouwens ervaring met de expander belt? Hiermee kan je je normale broeken vergroten tot positiebroek. Leek me wel handig maar twijfel nog een beetje.
Van het weekend ga ik maar de zolder op om mn oude positiekleding te pakken. De broeken zitten nu wel erg strak, vooral al ik zit.

Iedereen veel sterkte met de kwaaltjes!

quote: Judith25 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('22-10-2008 20:22:58'));

Hoi Judith,

Ik heb mijn shirtje bij Kidsers laten maken. Mijn zoontje heeft maat 86 en ik heb dus maat 86/92 besteld, maar hij is mijn zoontje nog veel te groot. Als jouw zoontje nu maat 92 heeft dan past het makkelijk. Ik vind het nl. eerder 92/98. Mijn neefje heeft maat 92/98 en ik weet zeker dat hij er nog in past...
Oftewel: ze vallen groot uit en zijn ontzettend mooi, ben er echt blij mee! Ik heb de voor- en achterkant laten bedrukken en moest 20,90 euro betalen. Je hebt het shirtje binnen enkele dagen in huis, echt goede service....(wat een reclame, of niet dan, ha ha)
Suc6 ermee!

Groetjes Simone

Hoi

@Tymoon:   Waar had je dat shirtje voor je oudste laten maken? Wij willen dat ook gaan doen. Heb al op verschillenda sites gekeken maar ik zit een beetje met de maat. Mijn zoontje heeft nu 92. En vaak is het 86/92. Er staan wel afmetingen bij maar die zijn smaller als zijn shirt van nu. Weet dus niet welke maat ik moet nemen.
98/104 word toch echt wel veel te groot.

Groetjes Judith

Hoi dames,

hoe gaat het hier?

@tymoon, dat heb ik precies het zelfde, bij de eerst in het begin helemaal geen wzangerschapskwaaltjes gehad (dat ik me kan herinneren) En nu moe, zere borsten, misselijk. Jammer dat het niet zo makkelijk was als bij de eerste. Ach je moet alles een keer meegemaakt hebben.

@hetzijnertwee, gefeliciteerd. Wat een apart verhaal. Gelukkig maar dat het allemaal toch goed gaat.

@hope74, gefeliciteerd. En wat fijn dat het natuurlijk is gegaan. Is toch ookwel een fijn gevoel hè? Ik zal je vanmiddag in het lijstje zetten. Ga zo eerst eten.

@Siem, welkom en jij ook gefeliciteerd! Je komt ook op het lijstje, hoor!

@judith, ik ken dat gevoel ook hoor. Ik heb hier een mannetje van anderhalf rondlopen. En zelfs voor de zwangerschap vroeg ik mezelf al hoe ik dat in *** voor me kaar ga krijgen. Het was een geruststelling dat we toch niet de enige zijn, het komt gewoon goed! Maak je daar maar geen zorgen over.

@rietjeh, ik ben gaan smeren, zodra ik wat dikker werd, zo help je huid toch een handje. En het is natuurlijk nooit te vroeg.

Liefs,

Hoi

@tymoon: Ja daar had ik ook wel gekeken. Maar zijn die shirtjes niet een beetje smal? Mijn zoon heeft nl een flinke buik. hahaha. Het mag wel iets strak zitten maar ook niet weer te strak. Hoe groot is jou zoontje? Kas is bijna 90 cm.Is het shirtje vaan 100% katoen of zit er nog een beetje rek in? Wat een vragen he?

Gelukkig ben ik dus niet de enigste die me zo voelt. Heb ook zo'n idee dat het niet goed gaat. Stom hoor want daar is tot nu toe geen rede voor. Voor mijn zoontje heb ik wel een miskraam gehad. Dus het blijft wel door je hoofd spelen.
Het zal ook allemaal wel goed komen, je groeit er natuurlijk vanzelf ook wel in zo met twee kinderen.
We zien het wel.

Groetjes Judith

Hallo,

daar was ik alweer...pfff lijkt wel of ik niets beter te doen heb, ha ha

@judith: mijn zoontje in 86 cm en heeft dus maat 86. Ik heb zijn buikomvang gemeten (ja, wat ik allemaal niet over heb voor het forum, hi hi): 50 cm. De breedte van het T-shirt is 30 cm, dus een buikomvang van ong. 60 cm moet er toch wel inpassen.
Het shirtje is 100 procent katoen, maar rekt wel iets mee.

Ga mezelf nu maar even nuttig maken en een paar boodschapjes doen!

Tot later!

@Sunny... wat grappig, ik lees dat je net de verjaardag van je zoontje achter de rug hebt. Wanneer was hij jarig? Mijn kleine meid is dinsdag 1 geworden, en nu dus zwanger van nummer twee. Ik zag dat bij jou ook meteen in ronde 1 raak was. Nou, hier dus ook. Alleen ons verhaal van de eerste is "iets" anders...

Wat vind je ervan, zo kort op elkaar?

p.s. @Firstmum, bedankt dat je me gaat toevoegen.

Ik heb trouwens net een afspraak met de VK gemaakt, 10 november, intake en dan maakt ze meteen ook een echo, omdat die test van vorige maand zo raar was. Ben alleen vergeten of het handig is om mijn dochter ergens anders te laten of dat die mee kan. Normaal zal ik d'r wel meenemen, maar met zo'n eerste intake...

En dan hier het nieuwe lijstje, uhh zeg maar gerust lijst. haha

Naam    
leeftijd  
kindje  
uitgerekend op  

sancarem

1e
 1 juni

Stephanie
 23            
 3e        
  2 juni