Juni 2009 uitgerekend?

Hoi allemaal!
Ik ben eigenlijk aan het werk maar moest hier even komen posten

Lees dat iedereen last heeft van vermoeidheid ... ik ook hoor. Ik ben zooo moe. Als ik de kleine s ochtends heb aangekleed ben ik al moe en dan moet ik nog de hele dag. Hoop dat het snel over zal gaan.
Ook ben ik nu vaak misselijk als mijn maag leeg begint te raken. Neem nu overal biscuitjes mee naar toe. s morgens begin ik met een broodje en een kopje thee op bed en dan red ik het wel.

Lyno, prachtig hé zo'n echo, ik moet nog even wachten tot de 28ste maar dat is al heel snel.

Kleintje nummer 2 verwacht: mijn kereltje zal bij de geboorte ongeveer 19 maanden zijn, iets ouder dus. In een ander bericht heb ik ook al om advies gevraagd wat betreft kinderwagens enzo. Heb het nu maar even naast me neer gelegd want ik weet nog niet hoe ik het allemaal moet gaan doen ... wacht met smart op reacties

Ik ga weer snel aan het werk!

Doei!

vergeet helemaal te reageren:

gaby1984: balen voor je, maar wat moet dat moet, beter dat ie er nu uit gaat dan dat je een ontsteking krijgt, dat is pas niet goed voor de kleine. Sterkte dinsdag!

hope74: mijn kereltje is woensdag 1 geworden. Wat gaat de tijd toch snel hé. Toen hij 6 maanden was waren we van plan om met 1,5 jaar weer te proberen zwanger te raken.   Eind zomer begon het toch echt te kriebelen en dachten dat het toch niet meteen raak zou zijn.... wel dus. Had al vrij snel last van mijn borsten maar geloofde het eerst niet.
We hebben dus echt gekozen voor het kleine leeftijdsverschil. Lijkt ons ontzettend leuk. De eerste tijd zal het wel zwaar zijn maar daar komen we ook wel weer overheen, toch!
Leuk om hier ervaringen/ideen uit te wisselen.

Gaan er nog meer naar de Jonge Gezinnen Beurs? Ik heb een boekje met aanbiedingen over. Ik zou gaan maar ik moet helaas werken. Laat maar even weten.

Ik ga nu echt weer aan het werk!

Groetjes

hoi
ik heb afgelopen dinsdag een test gedaan en hij was positief YES!!!!
als het goed is ben ik 4 juni uitgerekend maar weet het niet zeker,
omdat ik 3 x in augustus ongi ben geweest de eerste dag van de laatste menstruatie was 28 aug en toen zou ik 25 sept weer moeten zijn dus niet,
een test gedaan negatief een week later weer negatief 2 weken later positief met dubbele test snapt iemand hier iets van ik niet,
 maar allemaal gefeliciteerd !!!

xx miranda

Haha Nanda (Titatess), 21e kindje is wel erg veel. Van de week hoorde ik wel van een vrouw die zwanger was van haar 16e (of was het nou 17e) kindje. Ze was alleen gelukkig, wanneer ze zwanger was.
Ik heb wel gehoord dat hoe meer kinderen je krijgt, des te langer je gezond blijft! Dus op naar die 21. haha

Naam    
leeftijd  
kindje  
uitgerekend op  

sancarem

1e
 1 juni

Stephanie
 23            
 3e        
  2 juni  

melissa8584
 24
 1e
   2 juni

HcangelHc
 23
 1e
  3 juni

Romano06

4 juni?

_lyno_
 24
 1e
  6 juni

druifje1
 23
 1e
  6 juni

Leontine
32
1e
  6 juni

_Brinky_
28
1e
 7 juni

mmetjenana
23
3e
  9 juni

palmsprings
 23
 1e
10 juni

Nikita1234
21  
 1e
11 juni  

Nanda  (Titatess)      
31
2e
11 juni

motorbabe

2e
12 juni

Tymoon
 29
 2e
13 juni

Stuiter_balletje
 23
 1e
13 juni

Sunny07
 29
 2e
14 juni

N1979
 29
 2e
14 juni

mimmie81

2e
14 juni

sabje74
 34
 3e
14 juni

Weroda
34
2e
14 juni

Sibje
 25
 2e
15 juni

Jet 1972
 36
 3e
15 juni

Ginni
27
1e
15 juni

Jenifer
29
2e
15 juni

Lilala
 26
 3e
17 juni

Lief2

2e
17 juni

Loveme1981
26
1e
18 juni

alexmama
 27
 2e
18 juni

Texaslce
32
1e
18 juni

Miss Happy
25
1e
18 juni

Hope74
34
2e
19 juni

first mum                      
25
2e
20 juni

happe me
26
1e
20 juni

Judith25
28
2e
21 juni

Kleintje nr2 verwacht

2e
21 juni

Ilona27

2e
22 juni

mikmuk
26
1e
22 juni

maris1977  
31
3e
22 juni

Rietjeh
25
1e
24 juni

Eva B
25

24 juni

Gaby1984
24
2e
24 juni

Kain 27
27
1e
24 juni

sajo

4e

ramona1
25
1e

siem26
30
1e
30 juni
@_lyno_, mooi is dat hè. Dan lijkt het gelijk ook allemaal wat echter. Ik moet nog wachten tot 17 nov. pfff, lijkt nog zo ver weg.
Had jij een uitwendige of een inwendige echo?

@romano06, gefeliciteerd. Dat is wel raar hoor, maar misschgien had je nog niet genoeg hcg in je bloed, zodat die test dat kon bepalen? Of misschien had je een late eisprong? Wanneer ga je naar de vk? Die kan beter zeggen, wanneer je uitgerekend bent.

Fijn weekend allemaal. Ik ga zo al onder de wol. Hopelijk kan ik dan een lange nacht maken. Ben zo moe.

Liefs,

jee wat wordt het lijst(je) lang zeg!  gezellie!

hoe staat het met de kwaaltjes? ik mag eigenlijk niet klagen want op een zere voorgevel en extreme moeheid na, gaat het prima!

ik ben nog maar 5 wkjes zwanger maar het is (bloot ) al wel te zien, herkennen jullie dat? ik ben wel klein van stuk en best smal misschien heeft dat ermee te maken...als de baby maar niet te groot wordt!

geniet allemaal van van het prille geluk (tussen de kwaaltjes door)

greetz

Hej Meiden!

Dacht laten we weer een berichtje achterlaten op het forum!
Hebben van de week toch alvast mijn schoonouders verteld dat we zwanger zijn! Wat leuk is het dan om die gezichten te zien! Konden toch niet wachten....
We hadden ze 2 slabbertjes gegeven met de teksten; "mijn grootste sponsor is opa" en "I love oma", de hint kwam meteen aan!

Ik ben nu 6 weekjes en 2 dagen zwanger......maandag moet ik al naar de verloskundige om mijn termijn beter te bepalen......spannend!

Heb nu enkel last van vermoeidheid, veeeeel plassen en wat gevoelige (.)(.).......dus valt me nog aardig mee!

Hoe staat het met jullie? Bekruipt jullie soms ook de angst of het allemaal wel goed blijft gaan? En wat ik voel is dat wel goed? Pfff het ratelt maar door daarboven in t koppie!

Groetjes Miss Happy!

hoi allemaal.

Nou gister werd ik opeens heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel beroerd heb 1x in de wasbak overgegegeven en bleef toen beroerd na 1,5 uur dacht ik mischien beetje eten nou ik had een kruimel op en ja hoor weer een heeeeeeeeele lading en ik redde niet de wc noch de wasbak dus over de grond over me kleding heen die er lag haha. Maar daarna voelde ik me wel wat beter.

Liefs
Gaby

Daar was ik weer! En vandaag weer een volle week verder! 9 weken!!! Als ik terug kijk gaat het best snel maar de dagen duren wel lang met alle spanning. Aanstaande woensdag 's ochtends de eerste echo..... Lees veel 'eerdere' echo's trouwens.... hmmm

Inmiddels iets minder moe, niet dat dat op het geheel echt helpt maar toch. Misselijk wordt ook beter. Nog steeds geen gram aangekomen maar geen broek meer dicht te krijgen op de 'reguliere' manier. Als alles loopt zoals het moet deze week maar es kijken naar iets stretchigers (duimduimduimduimduim)

MvM vorige week woensdag geweest en maakt het allemaal weer een stap meer realiteit. Braaf aan het flessen vullen.

Merk wel dat ik me ook een beetje moet vinden in mn nieuwe 'rol'. In plaats van altijd overal, altijd en al dan niet luidruchtig aanwezig zit ik nu een paar weken thuis en heb ik helemaal niet zoveel behoefte aan mensen om me heen. Heb ergens het idee dat ik bang ben me te moeten verantwoorden omdat ik 'anders dan anders' ben. Niet dat ik het niet wil vertellen maar aan de andere kant wil ik het ook niet vertellen omdat ik als de dood ben dat ik moet gaan vertellen dat het niet goed is gegaan. Wow, das ff analyseren....

@Gaby1984;  mijn mk op 1 juli dit  jaar, 2 rondes aangekeken wat mn lijft zou doen maar die zat direct weer in het oude ritme. Gewoon weer geprobeerd en 1e ronde was het (weer trouwens) direct raak! Uit de 'gein' de eerste keer tegen elkaar gezegd  dat we in ieder geval weten dat we het kunnen maar details nog verder uit moeten werken, en we hebben gelijk gekregen en de details lijken nu beter te gaan! Met jou verder ook alles goed???????

@first mum; Inderdaad erg spannend allemaal. Voelt wel anders dan de vorige keer maar ik let overal op. Ieder pijntje, krampje, borreltje merk ik op. Naar de wc gaan had voor mij wel even een paar weken afgeschaft mogen worden, draai volop mee in de finale van het WK wc-papier-ontleden....  Met het misselijk zijn gaat het gelukkig beter, blijft wel de hele dag komen en gaan van 'golven' maar ik weet het binnen te houden. Misschien dat we nu eindelijk een beetje gaan groeien in gewicht, kunnen we het buikje ook gaan verantwoorden :)

Anyways, nog drie nachten slapen en dan (gelukkig om half negen) de eerste echo op 9 weken en 2 dagen.... Als jullie me daarna zoeken.... Ik sta dan op het dak om van de daken te schreeuwen (positief blijven) :)

Terug
Bovenaan