Juni 2009 uitgerekend?

Dag allemaal!

Hier weer een berichtje van de vermoeide ik....pffff....helemaal op zo'n regenachtige dag als gister ben ik niet vooruit te branden. Gelukkig schijnt vandaag het zonnetje en heb ik iets meer energie. De misselijkheid komt met vlagen, als ik iets eet gaat het beter. Koffie smaakt me niet meer, moet het alleen soms verplicht nog wel drinken anders verraad ik mezelf, ha ha ha...
@Anita: ook bij ons maken ze pas met 12 wkn de 1e echo en dus moet ik ook nog ff geduld hebben. Wachten duurt zooooo lang!
@Jenifer: ik snap dat je je ontzettend rot voelt en dat je bang bent dat het mis gaat. Ik denk dat iedereen nog wel een soort angst heeft of alles wel goed zal gaan en echt onbezorgd genieten lukt ook mij nog niet (terwijl ik echt geen reden heb!).
Ik hoop echt dat jij je snel beter voelt en dat je iets meer kunt gaan genieten. Kop op!

Mijn vriendin heeft met 5 weken een miskraam gehad (na een langer periode van niet zwanger kunnen worden en uiteindelijk gelukt m.b.v. hormonen). Ik word bij wijze van als zwanger van de wind (bij 1e en 2e in de 1e ronde) en voel me best schuldig tegenover haar. Weet wel dat ik er niets aan kan doen, maar ik gun het haar zo! Heb haar nog niet verteld dat ik zwanger ben....vind het zo moeilijk! We zouden tegelijk uitgerekend zijn....Denk dat ik maar niet te lang moet wachten om het haar te vertellen, maar ze zit nu nog steeds in de medische molen ivm. aanhoudend bloedverlies en een pos. zwangerschap (dus misschien is er toch iets blijven zitten). Hebben jullie tips? Wanneer zouden jullie het vertellen?

Groetjes Simone

Hallo dames,
Als eerste van harte gefeliciteerd!!!

Ik kom er net achter dat ik zwanger ben aan de hand van een test. Ik wist het eigenlijk wel want ik hoorde 11 oktober weer ongesteld te worden, duss...Maar aangezien ik al 40 ben kon er misschien ook iets anders spelen waarom ik  niet ongesteld werd. Vandaag dus een zwangerschapstest gedaan en die was positief. Volgens de berekeningen ben ik uitgerekend op 20 juni van mijn eerste. De berichten die jullie posten ga ik dus volgen want daar kan ik zeker wat van opsteken.

Groeten Linda

ps leuk idee van die taart!

Hallo allemaal,

Ik ben hier nieuw, en las jullie berichtjes.
Zelf ben ik eind juni 2009 uitgerekend. Voor mij een hele bijzondere tijd omdat ik geadopteerd ben uit India. Het is erg lastig om je biologische ouders op te sporen en dat is dus ook iets wat ik niet zal doen. Ik ben eind juni jarig dus dat houd in dat ik in de zelfde periode zwanger ben als mijn biologische moeder. Voor mij is dat een tijd waarin ik dicht bij haar leef. Erg gaaf en bijzonder. Ik hou dan ook vanaf nu een dagboekje bij. We hebben al een jongetje van anderhalf jaar.

Toch heb ik een vraag aan jullie. In augustus heb ik een miskraam gehad. Nu ben ik erg onzeker of alles goed zal gaan. Met een echo zal ik pas echt zekerheid hebben. Nu heb ik al wel bandenpijn als ik lig of plots opsta. Maar ik heb ook lage rugpijn en soms rugpijn aan 1 kant in het midden van de rug. Herkennen jullie dag? Gelukkig geen buikpijn of bloedverlies....

Groetjes en veel geluk in jullie zw. schap...

Tymoon wat vervelend voor die vriendin van je zeg maar ik zou toch niet te lang wachten met vertellen anders is ze dallijk daar heel verdrietig over dat je het niet heb gezegd en ik denk dat ze juist wel heel blij voor je is.

zo kan het ook op de taart

Geef me een dikke kus
Want ik ben jarig, en word grote zus!!!

@ gabi: Thnx! Zal er zeker over nadenken!
@ brendi: dat herken ik. Ik heb ook lichte bandenpijn onder in mijn buik als ik plotseling op sta of een 'gekke' beweging maak. Heb het ook wel vaker gehoord, helemaal bij een 2e zwangerschap. Is niets om je zorgen over te maken!

Hoi allemaal!

Inderdaad allemaal gefeliciteerd!
Ook ik ben zwanger van de tweede, onze  dochter is 4,5 jaar en we weten nu sinds een week dat we -als het goed gaat- rond 26 juni ons tweede kindje.
Ik ben eigenlijk direct zwanger geraakt na het verwijderen van het mirena-spiraal, net als bij de eerste. We zijn echt ongelooflijke bofkonten......
Tot nu toe ben ik verstrooid en vooral moe en als klap op de vuurpijl ga ik sinds vanmorgen echt over mijn nek als ik pindakaas ruik hahaha, ach ka het valt allemaal wel mee dus.....
Lijkt me gezellig om met jullie de zwangerschap te delen.......

Groetjes, Es

Dank je wel Tymoon!, Zeg ik had vanmiddag een afspraak met moeders voor moeders, daar ga ik aan mee doen, lekker in zn potje plassen de hele dag. Doen jullie dat ook? Ik kreeg ook een mooi boek over alle weken van de hele zw. schap..

Terug
Bovenaan