Juni 2009 uitgerekend?

Zal trouwens een braaf mn leeftijd vermelden zag ineens een wit gat in het schema. 30 dus!

Hee Allemaal,

Lees dat het goed gaat. @ Sancarem spannend ik mag woensdag ook voor het eerst naar de vk voor een echo maar pas om 12 uur. Ben dan 9 wkn en 1 dag. We willen het zo graag zien. Lees ook  dat iedereen zo moe is ben ook vandaag net wakker lijkt net of ik een vaatdoekje ben. Wel lekker op zo`n regenachtige dag. Morgen weer aan de slag en geen tijd om te slapen. Mijn broeken zitten ook niet lekker meer en ben bij H&M geweest. Het is wel een beetje vroeg maar ook mijn darmen zullen wel meespelen.

Succes verder spreek jullie snel weer.

Liefs melis

Hoi Dames

nou hoe gaat het met mij. Niet zo goed mijn verkoudheid is zo erg gewroden lijkt niet minder te worden ook nog oorpijn en stem bijna kwijt. hoest erg veel en maak mij dus erg drukover die zwangerschap of hetniet fout gaat heb al keer miskraam gehad en dan blijft het zo onwerkelijk en kan niet echt genieten nog. krijg volgende week echoduurt dan nog zo lang vooral als je zo angstig bent bij elk pijntje in mijn buik of elke   keer als je naar de wc gaat dat je niet bloed er bij hebt.
pffffffff baal er van wil genieten.

stiekum zit ik beetje te denken om eerder naar behandelcentrum te bellen of ik eerder mag komen. maar staat zostom.

groetjes jenny

sancarem spannend he allemaal ik zit ook bij het wk wc papier ontleden hahaaha maar ik heb zowiezo bloedverlies bij me zoontje de zwangerschap ook tot week 16 en nu ook weer maar het is wel bruin dus ik moet gewoon alleen als het rood word me druk maken en ik had gister dus stolsel (dat denk ik komt van het spugen die vrijdagavond dan komt er echt druk op je baarmoeder en kan er adertje knappen) dus slimme ik ga voelen of baarmoedermond open stond en ja hoor ik voelde wat en druppeltje bloed op vinger ik meteen verlos spoed gesmst die zegt ja omdat je al keer bent bevallen staat je baarmoedermond altijd wat open en je heb gewoon adertje geraakt en idd daaarna geen helderbloed gehad was ook maar druppeltje slim van mij dus ik in paniek gister maar het voelde nog goed. Helaas duurt het nog 3wkn. tot we onze uk kunnen zien hopen dat alles goed is maar ga der wel vannuit.Ik ben nu 6 wkn. en 1 dag dus echo heb nou toch niet zoveel zin dus ff wachten.

Jenifer gewoon vragen voor echo je kan eerder krijgen volgens mij als je al mk heb gehad ik wil ook graag eerder maar ik ben iemand die durft dat niet te vragen haha dus ik wacht gewoon rustig tot 17 nov. En bij 7wkn. kunnen ze pas kloppend hartje zien.

Hier ook iemand die echt doodmoe is gister om 13 uur kon ik al me ogen niet open houden zit nou ook heerlijk te gapen

hoi
ben ik weer heb gebeld naar de gynecaloog, en assistente zei dat ze begrijpt dat ik zo bang ben maar heb verder geen klachten waar ik mij ongerust over hoef te maken. en als ik mij echt zo druk blijf maken en het erger wordt ik nog een keer terugmag bellen.

Maar ze maken pas drie weken na een positieve test een echo want ze willen de mensen ook niet eerder bang of ongerust maken als het hartje niet klopt.

Ik snap het ook wel maar neemt mijn gevoelens niet weg. En omdat ik zo verkouden ben doet alles nu pijn spierpijn van het hoesten moet soms op adem komen   dat ik hoestbuien. en heb nu twee dagen twee keer per dag paracetemol genomen de huisartsen post gebeld van het weekend die zeiden dat het best mag maar weer niet te veel. maar wat is niet te veel. Aan ene kant denk ik bij mijzelf maak je niet zo drk zoek niet overal wat achter. maar waarom is het zo moeilijk.

Spannend he meiden, zwanger zijn.
Je wilt het van de daken schreeuwen, maar aan de andere kant zal ik blij zijn als de eerste 12 weken om zijn.
Ik lees van alles over echo's, maar bij ons krijg je pas met 12 weken een termijnecho.
Dus ik moet nog vier lange weken geduld hebben.
Ondertussen vreselijk moe! En een zere voorgevel , bah!
Maar hoort er allemaal bij.
23 nov wordt mijn dochtertje vier jaar ik ben dan 11,5 week.
Dit vonden wij wel een speciale dag om het iedereen te vertellen.
Hoe pakken jullie dit aan?
Gr Anita

Je kan bv. een taart bij hema bestellen.

Hiep Hiep hoera
4 jaar

Geef me een kus
want ik word grote zus

Hoi Allemaal,

Ik sta ook in de lijst, maar heb nog niet echt meegekletst. We zijn ook lekker er nog even tussenuit geweest. Maar nu wordt het wel heel echt. Ik heb vandaag mijn eerste afspraak gemaakt met de verloskundige. Aan de telefoon was ik zelfs een beetje beduusd. Vond het zo "echt" klinken, een afspraak maken bij de verloskundige. Het is nog maar de intake, die doen ze hier persoonlijk, maar het is al wel spannend.
Wij hebben besloten om het de familie ook niet eerder te vertellen dan rond de 12 weken. Gelukkig woont onze familie niet om de hoek, dus dan is het niet zo heel moeilijk om het verborgen te houden. Maar ik vind het ook wel grappig, het is nu nog even echt van "ons". Gelukkig weet mijn beste vriendin er wel van, dus dan is het niet helemaal je mond houden.
Probeer er allemaal van te genieten.

Groetjes Mariska

Terug
Bovenaan