Juni 2009 uitgerekend?

hallo allemaal,

@anitakr, mij zoon wordt op 24 november 4 jaar en ik  ben dan ook 11 weken zwanger, hebben er ook over na gedacht om het dan te vertellen.
maar als het zo ver is, vertel ik het eerst aan mijn zoon en aan hem de eer om het tegen de familie te zeggen..

vrijdag ga ik naar de gynacoloog om hem te vertelen dat ik zwanger ben(had al een afspraak staan).
denk dat ie dan wel effe een echo maakt, ben best wel zenuwachtig..

grts wendy

ik doe niet mee aan mvm omdat ik in een flat woon denk niet dat de mensen blij zijn met flessen beneden hahaha.

Hallo allemaal!

Nou het was vandaag echt een verschrikkelijk emotionele dag voor mij! Gister laat in de middag kreeg ik weer last van bruine afscheiding en vanochtend met wakker worden had ik echt helder rood bloedverlies, nou ik dacht echt van, nou dat was het dan!

Dus ik de vk gebeld, en de assistente heeft geregeld dat ik vandaag nog voor een echo terecht kon (wat ik echt gewelig van haar vond), maar ik had dus echt de overtuiging dat het gewoon mis was en wilde dat alleen bevestigd hebben, zodat ik zeker wist dat ik mezelf geen illusies hoefde te maken, maar.......... ik heb gewoon een kloppend hartje gezien!!!! Alles was gewoon helemaal goed, en het hartje klopte! Echt onbeschrijfelijk hoe blij ik was en ben!

Was echt een jank dag, maar voorlopig eind goed al goed!

alexmama wat een goed nieuws zulk nieuws wil ik ook.

Ik had weer bruin en stolsels net en ik krijg ook een vervroegde echo ik hoop zo dat alles nu goed gaat.

maar gelukkig is het bij jou goed

Hallo allemaal!

Hoop dat alles goed gaat met jullie. Ik kan me voorstellen dat je nog onzekerder wordt als je bloed verliest. Hoop dat alles goed  gaat met iedereen.

Met mij gaat het prima, los van alle kwaaltjes dan. Ik ben zo moe,  volgens mijn vriend was ik dat  bij mijn eerste ook zo maar dat ben ik vergeten.
Vandaag  de eerste echo laten maken. Alles gaat goed en het hartje klopt. Een fijn gevoel, over 5 weken de 12 weken echo.

Iemand vroeg of het  handig was  je kindje mee te nemen naar de  intake bij de verloskundige.  Wij hadden hem wel mee maar wel een beetje onhandig. Je moet toch je aandacht verdelen. Mijn vriend hield zich voornamelijk met de kleine bezig maar mistte daardoor wel de helft van  onze gesprekken. Achteraf wel jammer. Dus mijn advies, als je oppas kan krijgen ... gewoon doen.

Sterkte iedereen!

Groetjes  

He Wendy,
Wat grappig dat jou zoon een dag na mijn dochter jarig is en ook 4 wordt!
En dan ook nog een beide 11 weken zwanger.
Ik ga het ook mijn dochtertje vertellen en dan mag zij het de rest van de fam vertellen.
Ben erg benieuwd hoe iedereen reageert, volgens mij verwachten ze het niet een derde.

Voor alle moeders met bloedverlies duim ik heel hard!
Dat alles goed mag zijn bij jullie.

Hier vreselijk moe!
Weet soms niet waar ik het zoeken moet en zie er uit als een dweil.
Wat dat betreft denk ik dat mijn moeder het al wel door heeft.

Tot later
Gr Anita

Hey allemaal,

Ben even een tijdje niet geweest dus had behoorlijk wat bij te lezen. Wordt erg druk! leuk zeg!
Ik ben nu inmiddels 6+1, ja heb nog behoorlijk wat weken te gaan. Eerste weken nergens last van maar nu begint het te komen... Misselijk, eten staat me tegen,  bah!  En trouwens nooit geweten dat een mens zo moe kon zijn. Vond mijn borsten altijd te klein (cupB) maar heb nu al een maat groter (nu al!) en van mij mogen ze nu wel zo blijven, lijken wel opgeblazen. Maar ja het is allemaal voor een goed doel! Voel me sommige dagen nog erg onzeker, ja of het allemaal wel goed zal gaan. Het  is nog zo pril.  Valt niet mee om mijn mond dicht te houden, pff ja heb me al een keer versproken daardoor weten onze beste vrienden het nu. Toch vinden we het wel leuk om het met iemand te delen ook omdat hun al  kinderen hebben en alles dus al meegemaakt hebben.
24 november mag ik naar de VK ben dan precies 10 wk, kijk er nu al naar uit en ja dan gaan we het ook pas iedereen vertellen!!!

tot snel, groetjes Mikmuk

spannend he de eerste weken. ik ken die twijfels ook van of het nou allemaal wel goed is of niet......ik streep de dagen bijna weg tot de afspraak met de vk. heb er zo veel zin in...even kijken bij onze uk.
verder gaat het hier wel redelijk. onwijs moe.....en misselijk...tot nu toe blijft alles er in gelukkig en eet ik echt de hele dag door....tijd om af tevallen zoals bij mijn eerste zwangerschap heb ik nu dus niet.

Terug
Bovenaan