Juni 2009 uitgerekend?

Naam    
leeftijd  
kindje  
uitgerekend op  

Stephanie
 23            
 3e        
  2 juni  

HcangelHc
 23
 1e
  3 juni

_lyno_
 24
 1e
 6 juni

druifje1
 23
 1e
 6 juni

melissa8584
 24
 1e

palmsprings

1e
 10 juni

Nikita1234
21  
 1e
11 juni  

Tymoon
 29
 2e
 13 juni

Stuiter_balletje
 23
 1e
 13 juni

Sunny07
 29
 2e
 14 juni

N1979
 29
 2e
 14 juni

mimmie81

2e
 14 juni

sabje74
 34
 3e
 14 juni

Sibje
 25
 2e
 15 juni

Lilala
 26
 3e
 17 juni

alexmama

2e
 18 juni

first mum
 25
 2e
 20 juni

happe me                  
26                
 1e          
 20 juni                              

Ilona27

2e
 22 juni

mikmuk
 26
 1e
 22 juni

maris1977

3e
 24 juni

Hoi allemaal,

@ first mum: bedankt voor het maken van de lijst!

Ik heb mijn leeftijd er ook maar even ingeplakt. Wat mij opvalt is dat iedereen best wel heel jong is.... ik dacht altijd dat ik zo'n jonge mama ben, maar als ik de lijst zo zie valt dat nog tegen.......

Verder hoop ik dat mijn naam op de lijst mag blijven tot het eind, ik heb namelijk geen goed gevoel over mijn zwangerschap. Ik ben nu 5wk3dg en tot 4wk5dg had ik echt bijna alle kwaaltjes die er zijn (moe, misselijk, bandenpijn, zere borsten en vaak plassen) maar vanaf dat moment zijn alle kwaaltjes verdwenen. Nu las ik op internet dat dit ook een teken kan zijn dat je een miskraam krijgt, dus ik moet het maar afwachten.......... Heeft iemand hier ervaring mee?

Liefs N

Ben vergeten erbij te vermelden dat ik op 2 juni ben uitgerekend. kan ook niet wachten om naar de vk te gaan. Broeken zitten al niet lekker heb gelezen dat meer vrouwen het hebben. Vind veel dingen erg naar ruiken   haha veel kokhalzen dat is erg vervelend. heb ook af en toe een rot humeur en wil iedereen dan wel uitschelden wat er soms ook uitschiet perongeluk. Er zijn veel meiden bij gekomen gezellig kunnen we lekker kletsen wat we voelen enzo.

Liefs melis

Wat goed gedaan dat schema firstmum! Ik ben trouwens 27 (word volgende week 28).
@ Nikita, zou t ook gewoon heel graag aan mijn schoonouders en ouders willen vertellen! Denk dat ik daar ook niet te lang meer mee wacht.

Wie heeft zich allemaal aangemeld voor moeders voor moeders? En hoe doen jullie dat dan met geheim houden??

Ik ben trouwens wel erg moe! maar daar zullen we allemaal wel last van hebben denk ik?

Naam    
leeftijd  
kindje  
uitgerekend op  

Stephanie
 23            
 3e        
  2 juni  

melissa8584
 24
 1e
   2 juni

HcangelHc
 23
 1e
 3 juni

_lyno_
 24
 1e
 6 juni

druifje1
 23
 1e
 6 juni

palmsprings

1e
 10 juni

Nikita1234
21  
 1e
11 juni  

Tymoon
 29
 2e
 13 juni

Stuiter_balletje
 23
 1e
 13 juni

Sunny07
 29
 2e
 14 juni

N1979
 29
 2e
 14 juni

mimmie81

2e
 14 juni

sabje74
 34
 3e
 14 juni

Sibje
 25
 2e
 15 juni

Lilala
 26
 3e
 17 juni

alexmama
 27
 2e
 18 juni

first mum
 25
 2e
 20 juni

happe me                  
26                
 1e          
 20 juni                              

Ilona27

2e
 22 juni

mikmuk
 26
 1e
 22 juni

maris1977

3e
 24 juni
Heb het veranderd hoor melissa en alexmama.

Liefs,

Lieve N,

ik heb geen antwoord op je vraag, want heb het zelf niet meegemaakt. Ik hoop voor je dat alles goed mag blijven gaan. Als je twijfelt, kun je het ook aan je vk vragen. Bij mijn eerste zwangerschap had ik de eerste maanden helemaal nergens last van.

@alexmama, met m'n eerste zwangerschap heb ik wel mee gedaan met moeders voor moeders. Ik ging elke week braaf op mijn fietsje met die flessen in mijn fietstassen om ze om te ruilen. Me fietstassen zaten zo vol dat ik er niet eens boodschappen bij kon doen. Ik moest ook best een eindje fietsen.  Daarom denk ik erover om het deze zwangerschap niet te doen.  Elke week  heen en weer fietsen met mijn zoontje voorop, alleen maar om die flessen om te ruilen, vind ik eigenlijk niets.
Ik heb mijn steentje al eens bijgedragen en laat het nu aan anderen over. Misschien een beetje egoistisch, maar zie het echt niet zitten.
Dat geheim houden ging toen goed, want de container waar ik ze om moest wisselen, stond uit het zicht.

Nu heb ik wel een zwangerschapskwaaltje; ik heb nogal eens het gevoel dat me borsten gespannen zijn, maar als ik dan met mijn handen voel is dat niet zo. Ben niet overdreven moe en (gelukkig nog) niet misselijk.

Liefs,

Wat een mooie lijst First Mum, wat een werk, bedankt!
Leuk om te zien wie er allemaal zijn en wanneer iedereen is uitgerekend.
Gezellig zo'n grote groep meiden.

Gisteren is de mevrouw van Moeder v Moeders geweest. Ik woon in een soort hofje dus geheim houden kan hier echt niet. De komende twee maanden breng en haal ik de kratten. Het is even extra werk maar anders kan het echt niet. Nu woont ze niet zo ver dus is het een kleine moeite. Ik ben wel benieuwd hoe het gaat want ik moet die krat ook in mijn huis verstoppen als er visite komt, ben een beetje bang dat ik het ga vergeten. Morgen ga ik mijn eerste lading flessen halen, ik heb als kado de dvd besteld, ben erg benieuwd hoe die is.
Gelukkig ben ik niet misselijk want dat kan nog wel eens problemen geven, die geur uit die flessen kon ik vorige keer echt niet aan.

Ik ben benieuwd naar anderen die mee gaan doen.

Groetjes

Hallo allemaal,

Wat een raar moment is dit. Eerder deze avond hebben mijn vriend & ik een test gedaan...... en ja hoor... 5 min. wachten was niet nodig, de 2 streepjes waren direct zichtbaar.
Voor mij een heerlijk gevoel! niet alleen om nu zwanger te zijn maar omdat ik nu weet dat ik niet gek ben. De afgelopen weken vertrouwde ik mijn eigen lichaam niet. 'zijn al deze kwaaltjes echt of wil ik gewoon heeeeeel graag dingen voelen?' Ik wist het bijna zeker....maar ja, hoe weet je het nou zo zeker. Je hoort vaak van die verhalen van vrouwen die zeggen "ik voelde al direct dat het raak was". Is dat ook echt zo of klinkt het gewoon leuk?

Hoe dan ook WE ZIJN ZWANGER..... en nu? Morgen 08:00 o'clock sharp sta ik bij de huisarts op de stoep. En als hij de bevestiging geeft?? Wanneer vertellen we aan mensen? Wat voel je als het mis gaat? Heeft die fles witte wijn van vrijdag een nadelig effect of ons vruchtje? En wat moet ik met tips als 'wees voorzichtig voor' of 'probeer te minderen met', ik gewoon horen wat ik wel mag en wat niet, zodat ik zeker weet dat dit kindje de grootste kans krijgt.

Jammer, zo werkt het dus niet. Dus na een paar onzekere weken van Zwangerschaps Hypochondrie weet ik nu eindelijk zeker dat ik zwanger ben. Laat die negen maanden van onzekerheid maar komen :) Ik omarm het met al m'n liefde & (aanstormend) moedergevoel.

Fijn om dit met jullie te delen!

Een 32 jarig moeder in spe :)

quote: Sunny07 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('13-10-2008 12:08:35'));

Hoi hoi!

Gefeliciteerd meiden!

Ik ben 29 jaar en weet net een weekje dat ik zwanger ben van de 2e.
We hebben een zoontje van bijna 12 mnd en ik ben ook meteen na het stoppen van de pil zwanger geraakt. Bij de eerste was dat ook al. Ook ik weet dat we veel geluk hebben en heb me meteen aangemeld bij Moeders voor Moeders. Waarschijnlijk ben ik 14 juni uitgerekend maar dat is niet helemaal zeker. Binnenkort een afspraak bij de verloskundige maken.

@ Simone: Ik had jouw berichtje wel kunnen kopieren , alleen mijn zoontje is wat jonger, grappig hé

Hoi hoi!

Ja, grappig hoor! Dat is idd erg toevallig. Ik heb me ook gelijk aangemeld bij Moeders voor Moeders (en ben ondertussen dus ook al druk bezig met verzamelen ).   Wanneer ga jij een afspraak maken? Vlg. mij  kan ik bij mijn verloskundige pas met 12 weken terecht...

Terug
Bovenaan