Juni 2009 uitgerekend?

he bah weer slecht nieuws. ook jij heel veel sterkte!!!

hier gaat het wel redelijk. heb sinds vorige week last van misselijkheid. tot nu is het 2 dagen en dan is het weg om een aantal dagen later  weer terug te komen. vervelend maar goed gaat als het goed is over. zaterdag ga ik op vakantie naar denemarken. ik zag het al helemaal gebeuren dat ik daar alleen de wc zou zien en verder niet. dus heb ik gisteren de huisarts gebeld en nu heb ik pillen gekregen als ik weer zo'n slechte dag heb. kijken of die gaan helepen.
verder heb ik vanmiddag de hele tijd last van mijn onderbuik. een heel vervelend gevoel. bandenpijn???
zou iemand mijn uitgerekende datum kunnen veranderen?? het is namelijk 13 juni en dus niet 15 juni

liefs sibje

bah, wat een slecht nieuws allemaal...

@first mum..ik heb er over nagedacht, over de nekplooimeting dan....
zoals het er nu uitziet doe ik het niet, het is zoals je al zegt een kansberekening. Ik heb het internet erop nageslagen en ook al meten ze een verdikte nekplooi is het nog naar een kans van 30% dat het kindje inderdaad iets heeft.
maar mocht dat het geval zijn, ben ik niet bereid om de vervolgonderzoeken te doen, zoals de vlokkentest en de vruchtwater punctie, dit brengt namelijk een kans mee dat het mis gaat en die wil ik toch beperken tot nihil als het aan mij ligt.
ik denk ook niet dat ik het ooit zou laten weghalen, mocht er iets zijn, daarvoor heb ik al teveel voor meegemaakt.
dus we doen het niet en we hopen maar gewoon op een gezond kindje.

voor de rest is allesgoed heb vandaag alleen enorm last van mijn onderbuik, maar dat komt denk ik omdat ik bijna niet kan poepen(om het maar cru te zeggen)
hebben jullie daar ook last van
grts

@Weroda, heb daar helaas ook snel last van, wat goed helpt is 2 kiwi's per dag eten. Het liefst bij het ontbijt (als je dat weg krijgt, lukt mij echt niet). Verder veel drinken (water, maar je kan ook Roosvicee Lakso dinken, is lekker en helpt ook)
.

En natuurlijk pruimen zijn eeen goede om de boel aan de gang te houden.

Succes!

Liefs Tita

Hoi allemaal,

hier ook (gelukkig) weer een goed berichtje. Gister de eerste echo gehad en alles is goed! pfff....wat een opluchting. Over drie weken krijg ik nog een echo. Zo bijzonder zo'n klein hummeltje in je buik met een kloppend hartje! Ben echt helemaal happy!
Moet zeggen dat ik me ook nog steeds erg zwanger voel: behalve misselijk, moe, verstopping  en pijnlijke (.)(.) komt er zelf al een beetje melk uit m'n borsten (als ik er op druk). Niet normaal, toch? Maar goed, is iig een goed teken dat mijn lichaam zich aan het voorbereiden is (hoewel een paar maandjes later ook nog vroeg genoeg is vlg. mij, ha ha).
Tijdens mijn eerste zwangerschap had ik ook erg last van verstoppingen. Ik gebruikte toen ook roosvicee laxo en dat hielp mij goed (had nog steeds wel last, maar kwam er iets makkelijker vanaf). Dus nu ook maar weer aan de rv laxo en pruimen...
Had trouwens mijn uitgerekende datum precies goed (terwijl mijn laatste bloeding een pilbloeding was), toch knap! Ben met de eerste zwangerschap 11 dgn te vroeg bevallen, weet iemand of ik een verhoogde kans heb om nu ook eerder te bevallen of zegt dat helemaal niets??

Liefs Simone

hallo

ok wij zijn gister naar de vk geweest en hebben een Kloppend hartje gezien
ik bleek alleen 4 dagen korter zwanger te zijn dan ik dacht
verder was het geweldig om te zien zelf het hoofdje en armpje bewogen al
verder voel ik me goed heb alleen wat Pukkels  maarja het hoort er allemaal bij

dus zou iemand mij in de lijst kunnen veranderen de uitgerekende datum is nu 15 juni 2009

Hoi Allemaal,
Fijn he zo'n mooie echo. Wij gaan aanstaande donderdag voor de eerste echo.
Vind het weer heel spannend. Ga onder werktijd. Collega's denken dat ik even met de auto naar de garage moet, ha ha. Ze moesten eens weten.
Ik ben dan als het goed is 11 weken.
Volgende week zondag wordt mijn oudste vier en dan gaan we het de fam vertellen.
Maandag moet ik naar de vlk voor intake.
Het wordt nu wel heel echt.
Ben de afgelopen dagen heel misselijk geweest en enorm moe.
Valt niet altijd mee met twee kleintjes.
Gr Anita

Hee meiden,

Wat een slecht nieuws ik wens jullie veel sterkte toe.

Verder hier gaat het goed veel moe en kokhalzen heb ook geen leuke buien schaam me er ook voor. Ben erg kattig tegen iedereen.. maar ja hoop dat dat snel weggaat. Ben bijna 12 weken dus de spanning is bijna voorbij. Mijn buik is ook lekker aan het groeien.

Verder wens ik iedereen een fijne zwangerschap.

We hebben 28 nov weer een echo om te kijken hoe het gaat ben benieuwd hoe groot het nu is.

Liefs melis

Hallo lady`s

Ik zal mij even voorstellen ik ben een vrouw van 39 jaar en ben 8 / 10 weken zwanger.
Klinkt misschien raar. Maar 10 weken geleden heb ik een miskraam gehad bij een zwangerschap van 9 weken, en ik ben meteen weer zwanger geworden zonder dat ik weer ongesteld ben geweest.
De dokter gaat ervan uit dat ik nu 8 weken zwanger ben.
Volgende week vrijdag krijg ik een echo om te zien hoe ver ik ben.
Ik vind het allemaal heel erg spannend.
Echt genieten kan ik er nog niet van.
Ik heb af en toe last van mijn baarmoeder en ik heb soms wat gekleurde afscheiding.
Dat gekleurde afscheiding stelt niet zo veel voor, maar het baart mij wel zorgen.
Dan denk ik dat het verkeerd gaat.
Maar als ik niet voel, dan denk ik als er maar wat in zit.
Straks weer een leeg vruchtzakje.
Waren we maar een week verder.

Terug
Bovenaan