Juni 2009 uitgerekend?

Had niemand van het weekend tijd om achter de pc te kruipen! rustig hoor, maar dan heb ik in ieder geval niet veel in te halen.

Wij hadden zelf zondag een dagje voor ons tweetjes. Even bijkomen en de kleine was lekker bij opa en oma die hij al 2 weken niet gezien had, want ze waren op vakantie.  

Aan het eind van de middag  naar de vk voor de echo!!!!
Verheug me er al de hele dag op. hihi, ook wel een beetje zenuwachtig.

Zal vanavond wel even het lijstje bij werken, ga nu echt aan het eten beginnen.

Liefs,

Hoi Dames

Het gaat heel goed heb vandaag weer een echo gehad ben 10 weken en alles was goed ik was wel heel erg bang. En ik was alleen maar het was goed.
was leuke echo de gyn. heeft mooi uitgelegd en me alles laten zien ruggewervel was duidlijk te zien liet zien in het hoofdje de hersens en hartje ging goed tekeer. was echt zo een mini mensje zo klein maar je kon echt hoofdje lichaam en armojes zo goed onderscheiden al. Ik was zo blij en opgelucht. en heb drie mooie fototjes van de kleine.
Voel mij ook echt zwanger en erg emotioneel snel boos chagerijnig en kan niks hebben hihi ruik alles zo sterk sommige geuren   zijn erg misselijk makend. mijn borsten doen niet meer zo pijn.

En o ja wilde ik nog delen de kleine deed eenkoprol was leuk omte zien draaide rond.

groetjes jenny

Hoi allemaal,
ik ben ook een "juni-moeder"... ben 26jaar, voor het eerst zwanger en ga vanavond voor de 1ste echo... heel erg spannend allemaal..
ook weet buiten directe familie nog niemand het..en ik wil het nu toch wel gaan vertellen...ik ben nu 11 wkn!
Kben benieuwd naar vanavond..
Nou, ik laat wel weer van me horen..

Groetjes,
Sara

Sara, first mam, hoe was de echo?
Vandaag bij VLK geweest toch weer raar om daar te zitten.
Ze heeft geluisterd maar kon nog geen hartje horen.
Ik weet dat het ook wel vroeg is met 10,5 week maar ben een beetje teleurgesteld en ongerust. Maar gelukkig donderdag de echo dan ben ik 11 weken.
Op het werk erg druk, veel stres. Heb hoofdpijn en ben enorm knorrig grrrrrrr!!
Was het maar donderdag.
Gr Anita

Hallo allemaal!
ook ik ben vandaag voor de 1e echo geweest!! gelukkig is alles goed!!
ik ben nu 9 wkn en 3dgn. Alles erop en eraan, weer een wonder om te zien!!
er hadden nog meer vandaag echo toch?
groetjes ilona

Hoi allemaal!

Ook ik had vandaag mijn eerste echo, helaas weten wij nog niet of alles goed gaat. Het vruchtje is erg klein en er was nog geen hartslag dus we weten niet of ik nou twee weken korter zwanger ben, of dat ik een miskraam ga krijgen. Volgende week maandag moet ik dus nog een keer voor een termijnecho.  We zijn  best wel teleurgesteld, maar ook hoopvol.  Het wordt een spannende week voor ons dus en ik hou jullie op de hoogte.
Verder ben ik voor iedereen heeeeel blij dat de eerste echo zo goed ging!!
Tot gauw!!

Es

hoi hoi dames,

hier eerst even het lijstje voordat ik het weer vergeet:

Naam    
leeftijd  
kindje  
uitgerekend op  

sancarem
 30
1e
 1 juni

Stephanie
 23            
 3e        
  2 juni  

melissa8584
 24
 1e
   2 juni

HcangelHc
 23
 1e
  3 juni

Romano06

4 juni?

_lyno_
 24
 1e
  6 juni

druifje1
 23
 1e
  6 juni

Leontine
32
1e
  6 juni

Jessy30
30
1e
  6 juni

millertjes
25
3e
  6 juni

fransara
26
1e

_Brinky_
28
1e
 7 juni

Marillion100
25
3e
 7 juni

Pluisbuster
27
1e
 7 juni

mmetjenana
23
3e
  9 juni

palmsprings
 23
 1e
10 juni

Nikita1234
21  
 1e
11 juni  

Nanda  (Titatess)      
31
2e
11 juni

motorbabe

2e
12 juni

Tymoon
 29
 2e
13 juni

Stuiter_balletje
 23
 1e
13 juni

Sunny07
 29
 2e
14 juni

mimmie81

2e
14 juni

Weroda
34
2e
14 juni

Sibje
 25
 2e
15 juni

Jet 1972
 36
 3e
15 juni

Ginni
27
1e
15 juni

Jenifer
29
2e
16 juni

Lilala
 26
 3e
17 juni

Lief2

2e
17 juni

Loveme1981
26
1e
18 juni

alexmama
 28
 2e
18 juni

Texaslce
32
1e
18 juni

Miss Happy
25
1e
18 juni

Hope74
34
2e
19 juni

first mum                      
25
2e
20 juni

happe me
26
1e
20 juni

Linda8691
40
1e
20 juni

Sandy80
28
1e/2e
20 juni

Judith25
28
2e
21 juni

Kleintje nr2 verwacht

2e
21 juni

Ilona27

2e
22 juni

mikmuk
26
1e
22 juni

maris1977  
31
3e
22 juni

nienke79
29
2e
22 juni

32Linda

2e
23 juni

Rietjeh
25
1e
24 juni

Eva B
25

24 juni

Kain 27
27
1e
24 juni

Brendi
29
2e
24 juni

dop72
36
2e
26 juni

sajo

4e

ramona1
25
1e

siem26
30
1e
30 juni

friese leeuw
39

@friese leeuw, welkom. Wat leuk dat je bij ons mee komt babbelen. hopelijk blijft het deze keer wel goed gaan. Dat wachten is zo slopend, hou de moed erin!

@fransara, jij ook welkom. En hoe was de echo? Schitterend om te zien hè? Had jij nog vragen aan de vk? Ik weet nooit precies wat ik moet vragen, omdat ik al een hoop op internet opzoek.

@dop 72, hè gat wat vervelend, hopelijk zitten jullie er gewoon naast wat de datum betreft en heb je volgende week positief nieuws. Sterkte met wachten, meis.

Ook wij hebben onze eerst echo gehad. Pfff valt wel een last van je schouders zeg. Hartje zien kloppen! En de kleine is precies even groot als toen wij met onze eerste naar de vk gingen voor een echo 2,7 cm. Oh wat klein, hè. En het gaat zo snel (achteraf dan hè, op dit moment voel ik het niet zo).
Moet zeggen dat ik me vandaag redelijk goed voel. Heb weer eens wat gedaan in huis. Scheelt wel dat wij gister een rustdag ingelast hadden en de kleine   een nachtje uit logeren was bij opa en oma.

Liefs,

nou hier geen goed nieuws ben ik bang... ben nu precies 9 wk maar vanochtend bij het plassen kwam er een klein beetje licht roze afschijding mee.. meteen vk gebeld en mag om half twaalf voor een spoed echo (histotie met miskramen) maar ik heb ondertussen buikpijn (strees???) en meer bloed verlies dat roder wordt :(   ben dus erg bang voor slecht nieuws... nog ff wachten dan weeten we meer...

-x- onzekere karin  

Terug
Bovenaan