Juni 2009 uitgerekend?

Nog even over Moeders voor Moeders:

ik breng en haal de kratten (netjes verpakt in een paar plastic tassen). Zo blijft het toch nog even een geheimpje van ons....

Gr. Simone

Hallo!,

Ik ga zo voor het eerst naar de vk! spannend! ben 7 weken en volgende week heb ik mijn eerste echo! spannend!

Tot wanneer kun je iets betekenen voor moeders voor moeders?

liefs Lyno

hoi dames

Ik ben zoals ik het nu uitreken half juni uitgerekend van ons tweede kindje. Via IVF.
Was tweede keer. en kan het haast nog niet geloven. heb al drie teset gedaan en ook eentje van kruidvat merk maar streepje was volgedne dag weg.
Bij mijn zoontje ben ik zwanger geraakt via IUI. en was ik ook zo onzeker en bang als nu bang dat het fout gaat of het goed blijft gaan hebben jullie dat ook. Je bent zo blij maar tergelijke tijd ook bang.

Voel mij wel zwanger veel plassen misselijk na alles wat ik eet drink en krijg ik het zuur. pijnlijke tepels. en raar gevoel in mijn buik.
 3 nov krijg ik eerste echo bij de gyn. spannend. en hoop dat ik al het hartje zie kloppen dan.

allemaal een fijne zwangerschap en genieten van de kwaaltjes want aan ene kant als ik ze heb weet ik waar het voor is een goed doel.

Groetjes Jenny

Net terug van de huisarts. Uitgerekende datum is 18 juni 2009. Het is allemaal nog zo pril maar ik voel me ontzettend gelukkig. Nu de grote vraag aan wie we het wel al gaan vertellen en wie nog niet. Zaterdag gaan we met een groep van 16 vrienden een dagje op stap, dus welke smoesjes ga ik verzinnen voor het feit dat ik geen wijntje drink :)
Groetjes allemaal!

Hoi Allemaal,

Ik ben ryanne, 25 jaar en er sinds vanochtend achter dat ik zwanger ben! Nu dus 4 weken en 1 dag! Superspannend.
Ik ben afgelopen juni gestopt met de pil, meteen was het de eerste ronde raak, maar heb een miskraam gehad. 17 sept weer een normale ongi en nu dus zwanger! Volgens de berekeningen ben ik 24 juni uitgerekend. Nu heel hard duimen dat alles goed gaat.
Ik heb nog niet echt last van kwaaltjes, beetje pijn in mijn buik maar dat heb ik deze hele maand al, beetje misselijk af en toe, maar ook dat heb ik deze hele maand al. Dus ben benieuwd.

Wanneer vertellen jullie het aan je familie? Wij gaan dit weekend namelijk een weekendje weg met de ouders van mijn vriend en zijn zus en haar vriend, mooi moment om het te vertellen, maar wel vroeg.

Ik mag wel eerder komen voor een echo, rond 6/7 weken omdat ik een miskraam heb gehad. Dus hoop eind oktober bij de vk terecht te kunnen!

Nou, allemaal van harte gefeliciteeerd!!

Liefs
Ry

quote: _lyno_ reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('16-10-2008 09:56:05'));

Hallo!,

Ik ga zo voor het eerst naar de vk! spannend! ben 7 weken en volgende week heb ik mijn eerste echo! spannend!

Tot wanneer kun je iets betekenen voor moeders voor moeders?

liefs Lyno

Hoi Lyno!
Aanmelden voor  Moeders voor moeders  kan vanaf het moment dat je over tijd bent tot en met uiterlijk de 11e week van de zwangerschap. Deelnemen kan vanaf de 6e tot en met de 16e week van de zwangerschap. Je kunt dus minimaal 5, en maximaal 10 weken meedoen.
Snel aanmelden dus !

Hallo allemaal,

Ik heb net de vk gebeld en ik mag 11 november pas komen voor de eerste afspraak......

Na mijn verhaal over de kwaaltjes die sinds vorige week helemaal weg zijn reageerde ze nogal lauw. Zo van, ja dan is de kans vrij groot dat je niet meer zwanger bent en moet je maar gewoon afwachten. Volgens haar kunnen ze dat toch nog niet zien op een echo.....
Ik ben nu eigenlijk best wel een beetje down, kan niet zo goed tegen die onzekerheid. Als het mis is dan wil ik dat gewoon graag zeker weten, maar helaas moet dus nog een paar weken wachten. Het kan natuurlijk ook gewoon wel goed zijn........ ik moet maar proberen positief te denken......

Liefs  

Terug
Bovenaan