Juni 2009 uitgerekend?

Hey N1979,

Wat een rare reactie van die vk zeg, of niet dan? Vindt het ook wel een beetje bot gezegd hoor 'zo van dan zul je wel niet meer zwanger zijn' hallo beetje medeleven mag toch wel!  Kun je niet iets via  je huisarts regelen ofzo? Ja da's toch ook geen doen om zolang te wachten voordat je het zeker weet, nu het allemaal ook anders voelt! Ik zou helemaal gek worden geloof ik... Weet niet hoe je huisarts is, maar misschien neemt hij/ zij je zorg wel serieus, al is het maar even om je verhaal kwijt te kunnen.
Succes en sterkte ermee, ik duim voor je!

Liefs Mikmuk

Hoi N1979,
rare vk hoor! ze kan je toch wel anders behandelen. Volgens mij kunnen ze wel een vaginale echo maken, dat doen ze bij ons in de praktijk als ze het via de buik niet kunnen zien. Kan je niet doorverwezen worden dan. Dat wachten is ook maar niks. Sterkte meid!

Naam    
leeftijd  
kindje  
uitgerekend op  

Stephanie
 23            
 3e        
  2 juni  

melissa8584
 24
 1e
   2 juni

HcangelHc
 23
 1e
 3 juni

_lyno_
 24
 1e
 6 juni

druifje1
 23
 1e
 6 juni

palmsprings

1e
 10 juni

Nikita1234
21  
 1e
11 juni  

Tymoon
 29
 2e
 13 juni

Stuiter_balletje
 23
 1e
 13 juni

Sunny07
 29
 2e
 14 juni

N1979
 29
 2e
 14 juni

mimmie81

2e
 14 juni

sabje74
 34
 3e
 14 juni

Sibje
 25
 2e
 15 juni

Jet 1972
 36
 3e
 15 juni

Lilala
 26
 3e
 17 juni

alexmama
 27
 2e
 18 juni

first mum                    
25              
 2e            
 20 juni                              

happe me
 26
 1e
 20 juni

Ilona27

2e
 22 juni

mikmuk
 26
 1e
 22 juni

maris1977              

3e          
 24 juni                                

Rietjeh
 25

24 juni

Texaslce
 32

Jenifer

2e

Hoi nieuwe zwangere, gefeliciteerd  ik heb jullie ook op het lijstje gezet, kunnen jullie die zelf even aanvullen. Of je moet er natuurlijk niet bij willen staan.

Wat voor zwangerschapskwaaltjes hebben jullie. Ik kan niet echt zeggen dat ik ergens last van heb, af en toe gespannen borsten en wel wat gerommel in mijn buik, maar dat was het eigenlijk wel.

Liefs,

Jeetje wat een vervelende reactie van die verloskundige zeg, ik zou gewoon via je huisarts spelen en laten doorverwijzen, jij voelt tenslotte wat je voelt...ik duim voor je dat het niks is!
Ik heb vandaag de VK gebeld, mag 13 november komen, dan ben ik 8wk en 5 dagen. Dus nog even geduld, was het maar zover alvast!
Vind het wel super moeilijk mijn mond te houden, maar wil ik toch graag doen, wanneer vertellen jullie het aan ouders/goede vrienden?

hoi hoi iedereen

tjee wat zijn er veel zwangeren bij gekomen leuk zeg en gezellig kunnen we met elkaar lekker kletsen over hoe en wat
van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap voor de meiden die er allemaal bij zijn gekomen
leuk tabel heb je gemaakt first erg handig ook zo ken je tenminste zien wie en wanneer degene uitgerekend is maar zo te zien kunnen we veel zomerbaby s verwachten leuk hoor.
ik ben trouwens 31 ik zag me leeftijd er niet bij staan dus maar effe zo.
en heb het vermoeden dat ik toch 22 juni ben uitgerekend 17sept laatste nod en een cyclus van 26 dagen maar goed we zien het wel als ik ooit een echo krijg.

effe afwachten wanneer ik naar de gynaecoloog moet ik krijg zoiezo controles in het ziekenhuis voor mij zit het er niet in een verloskundige of een thuisbevalling maar ja weet je tenminste dat je in goede handen bent!!

eey meiden komen jullie uit nl of be?

hoi n1979 ik vind het ook maar een hele rare reactie van je verloskundige het is niet niks zeg of het net voor haar lopende bandwerk is het is geen steen of zoiets waar je over praat wat een rare mensen heb je toch?
nou meid ik duim voor je dat de kleine lekker op zijn plek blijft zitten en dat alles goed is met je zwangerschap

ik heb daaren tegen ook een rare ha ik belde afgelopen maandag naar de ha om een afspraak te maken voor controle   zodat je je ochtendurine even af geeft enz.
en voor mijn fraxiparine spuiten want dat moet ik gaan spuiten mijn verdere zwangerschap en kreeg het enige te horen dat hij niks voor mij kon doen en dat ik er zelf maar achteraan moet gaan dus kreeg als enige een telnr van het ziekenhuis lumc interne polikliniek ik stond echt met mijn bek vol tanden van huh wat is dit nu weer
ik ben afgelopen mei naar de hh geweest ik kreeg ondertussen een dokter die nog in opleiding was bijna klaar met zijn studie.
ik heb dus gevraagd of ik met mijn verleden 2x een dubbele longembolie en een trombose been gehad in 2000 en 2003 of het verstandig is om nog eens zwanger te raken ja hoor dat kon als ik maar goed onder controle werd gehouden en zodra ik wist dat ik zwanger ben zou de spuiten voor mij klaar liggen bij de ha dus ik super blij dat ik toch nog een x zwanger mocht worden!!
word ik afgelopen maandag van het kassie naar de muur gestuurd die dokter die in opleding was die is ondertussen al weg en klaar met zijn opleiding tja sta je dan met je handen in het haar
dus nu heb ik het lumc gebelt de interne poli die vinden het bezopen hoe mijn ha reageerde geen eens een verwijzing helemaal niks normaal mag je nooit zelf bellen zonder verwijzing!!
nu word ik morgen gebelt door een arts uit het lumc van hoe of wat en hij heeft voor mij gelijk een afspraak geregeld voor de controle bij de gynacoloog.
ik wil hiermee zeggen dat je ook niet altijd bij je ha terecht kan zo blijkt wel weer ik weet van mezelf   dat ik zwanger ben heb ondertussen 3 testen gedaan 1 digitale van clear blue en 2 testen kruidvat   ik hoop dat ze vanuit het ziekenhuis een brief sturen naar me ha dat dit niet gepast is en dat ze zo niet te werk gaan maar ja wie ben ik zal wel niet

sorry voor mijn verhaal maar ik wilde het even kwijt het enige met wie ik kan praten is mijn man voor de rest weet nog niemand van mijn zwangerschap dus bedankt meiden voor het lezen van mijn verhaal en ik spreek jullie weer liefs mariska

Hoi meiden,

Ik mag me bij jullie aansluiten. We weten sinds vorige week dinsdag dat ik weer zwanger ben. Vorig jaar november ben ik bevallen van een supergezonde dochter en nu komt dus nummer 2. Als deze wordt geboren is ons meiske dus 19 maanden. Ben benieuwd hoe dit zal gaan.
Volgens mijn eigen berekeningen ben ik 12 juni uitgerekend, maar volgende week dinsdag mag ik naar de vk en de 30e krijg ik mijn 1e echo!!!
Allemaal heel veel geluk en geniet van deze bijzondere tijd
x motorbabe

Hallo allemaal!

Ik ben blij me bij jullie toe te kunnen voegen! Gister niet ongesteld geworden en vandaag een positieve test in handen. Als ik het zo bereken ben ik 24 juni 2009 uitgerekend, joehoe!!!!
Ik ben helemaal aan het zweven hihi.
Ik houd het nu even kort, want ga weer verder genieten met mijn man.
Ik ben dus Eva, 24 juni uitgerekend en 5 maanden getrouwd met mn mannetje.

Liefs Eva

hoi ik ben 29 jaar stond er nog niet bij en als het goed is ongeveer 15 juni uitgeteld.
maar eerste echo 3 nov. zo spannend.

heb net een ander topic geplaats dat ik nu bang ben. en druk maak omdat mijn zoontje net zo dwars lag en hij van mij op de gang moest en hij niet wilde dus tilde ik hem op en schopte mij paar keer in mijn buik.

Groetjes jenny

Terug
Bovenaan