Juni 2021

Met corona mocht je met 28 weken van de groep af, maar die regel is net weer aangepast dus nu gewoon normaal tot 34-36 weken. Maar ik ga sowieso 6 weken van te voren stoppen. Vorige keer tot 34 weken doorgegaan en was echt kapot. Ga ik nu niet meer doen. Voordeel is wel dat die kids je wel wakker houden haha. Maar ik kijk wel hoe het loopt. Sommige collega's die klachten krijgen gaan dan voor een x aantal % de ziektewet in, dat is nog altijd een optie als het te zwaar wordt. Vooralsnog gaat het nog prima, maar ja, ben ook nog niet zo ver natuurlijk ;)

Oh spannend ja ongeduldje, wat corona gaat doen. Kan me voorstellen dat werken in de kinderopvang sowieso zwaar wordt met al dat bukken en tillen. 
Ik had ook gemaild voor de Facebook groep maar geen reactie gehad, is de mail ontvangen? :) 

Bedankt voor de tips @NekoKim & @Minni! Ik heb de apps gedownload en nu ook een zwangerschapsdagboek besteld. Ik zal voorlopig wel stilletjes blijven meelezen denk ik.

Facebookgroepje hebben we (nog) niet! Wel een gezellige groepsapp :) je kunt mailen naar babyjuni2021@hotmail.com!

Ik merk dat ik door de groepsapp wel een stukje stiller ben geworden hier ? Sorry voor diegene die juist hier zijn gebleven! 

even een updateje dan maar ☺️ We hebben inmiddels een goede NIPT uitslag gekregen (zonder nevenbevindingen) ? 6 juni is de officiële uitgerekende datum en 16 december hebben wij een pretecho zodat we het geslacht weten ☺️ ik heb zelf geen voorgevoel en alles is goed maar ben gewoon kei nieuwsgierig haha! Verder is de vermoeidheid nog extreem aanwezig maar begint de ochtendmisselijkheid langzaamaan beter te worden ☺️??

Hallo dames, ik zal me even voorstellen ik ben Danique en woon in Hoef en Haag bij Utrecht, ik ben 25 en woon samen met mijn man. Ik ben gepland zwanger van ons 1e kindje en ben nu 10 + 2. Mijn uitgerekende datum is 30-06-2021

Hi dames,
Ik sluit me hier ook graag aan!
Uitgerekend op 24/6 van ons eerste kindje. Heel bijzonder!
Fijne zwangerschap toegewenst allemaal ?

Terug
Bovenaan