Juni 2021

Hallo allemaal,

Zou ik ook nog mee mogen schrijven in de facebook/app groep
Ik ben vandaag 9w1 zwanger van onze tweede. Ik heb eind juli/begin augustus een miskraam (was de 2de) gehad en vind het allemaal nog erg spannend. Ook omdat ik al iets ouder  ben ?. Volgende week mag ik nog een keertje kijken.
Durfde mij niet eerder hier te melden. Iets met jinxen....

@Kindersuprise fijn dat je een goede termijnecho hebt gehad!! 

mijn termijnecho van maandag was ook helemaal goed gelukkig ? gisterochtend geprikt voor de NIPT, hopelijk volgende week de uitslag! 

@ibbeltje welkom!! Natuurlijk mag je nog meekletsen. Gefeliciteerd! 

Vandaag heb ik de termijnecho gehad! Het was allemaal goed en we zijn zo blij?
De uitgerekende datum blijft voor ons 5 juni.
Ik ga mij ook per mail aanmelden voor de Facebook groep.

Hé there! Ik ben een paar weken mega afwezig geweest, drukte alom hier. Veel berichtjes zag ik voorbij komen, waaronder ook een paar spannende.. Ik hoop dat @Pukje en @HappyJune inmiddels betere berichten hebben gekregen. Hoe gaat het met jullie dames??
Voor iedereen met een goede termijnecho: wat fijn!! 
Ik moet nog een weekje wachten op de termijnecho, ben vandaag 10+3, al zal het me niet verbazen als dat volgende week dus weer veranderd haha. Vind het ook wel fijn om weer even te mogen kijken, spannend blijft het ook! 
Ik heb ook gemaild voor de facebookgroep! :) 

Jaa ik durf nu ook te mailen! ?
Mijn echo was goed gisteren, de hele vochtschil was weg. Bizar! Nu geen aanwijzingen voor een afwijking oid. We hebben wel direct de NIPT laten doen. Maar voor nu echt gerustgesteld en weer snel terug in de happy-modus ;-)

7 juni uitgerekend! ?

Ohhh fijn Happyjune!! Wat een opluchting moet dat zijn. Gefeliciteerd! Nu lekker genieten meid!
Ik moet woensdag voor termijn echo. Vind het best spannend! Vandaag voor het eerst zonder medicatie tegen misselijkheid, mijn pilletjes zijn op en wil even kijken of het zonder lukt. Woensdagavond de laatste gehad. Vandaag niet misselijk opgestaan dus ik heb goede hoop dat we het ergste gehad hebben hihi. Ben nu 10+5 weken. Ik merk ook dat de vermoeidheid al wat minder is. Alleen sommige werkdagen heb ik het aan het einde wat zwaar. Gisteren ook last van mijn lage rug na het werk. Ik werk in de kinderopvang. 

@Ongeduldje ooh dat zou fijn zijn als het ergste achter de rug is en dat je nu zonder medicatie verder kan! Lijkt me best pittig zo in de kinderopvang terwijl je zwanger bent. Tot hoeveel weken mag/kan je dan blijven werken? Tot 36 weken lijkt me erggg zwaar

Terug
Bovenaan