Juni 2021

@XilianRose, gefeliciteerd!! ? Ik kan me voorstellen dat je je zorgen maakt, maar het hoeft natuurlijk geen gevolgen te hebben! 
Ik vind de Zwangerschap+ app heel fijn, hierop wordt vanalles geschreven over de ontwikkeling van je baby en waar je aan kunt denken. Je kunt je langzaamaan gaan verdiepen in kraamzorg en prenatale screening, de rest komt later, gelukkig heb je nog even de tijd! ?
Op een baby kun je je zoveel mogelijk voorbereiden op basis van informatie, maar het meeste leer je gewoon als hij/zij er is. Komt helemaal goed! ☺️?

Wat een hoop nieuwe berichten! Ik ben ivm drukte even een poosje niet online geweest en had een hele hoop berichten om terug te lezen!
Alle nieuwe mama's welkom op de groep! Ook zag ik een paar mogelijke minder goede echos. Wat ontzettend spannend zeg!
Zelf merk ik dat ik me steeds beter ga voelen. Steeds minder misselijk en ook minder vaak overgeven.. Gaat de goede kant op dus! Afgelopen woensdag de termijn echo gehad en dat zag er prima uit. Baby was 4cm en ben 1 dag terug gezet. Uitgerekende datum is nu 4juni.
Ik was nog even op zoek naar het mail adres om me aan te melden voor de fb/app groep maar kon hem niet terug vinden. Zou die nog een keer geplaatst kunnen worden?

Gisteren termijnecho gehad met 10 weken. Leuk om te zien dat het binnen twee weken echt uitgegroeid is tot een soort mensje met armpjes en beentjes die bewegen. Ik mag donderdag opnieuw een echo, omdat een stagiaire wil oefenen. Prima, lekker nog eens kijken. Uitgerekende datum blijft staan op 14 juni. 

Wat fijn @Kindersurprise! En ook heel leuk dat je nog een keer extra mag kijken ? ik mag morgen weer. Dan ben ik ook 10 weken. Ben heel benieuwd!

Terug
Bovenaan