Juni 2021

Ja zo spannend allemaal dit. Het is nog heel pril en vooral onwerkelijk. Ik heb wel een heel zenuwachtig gevoel. Herkennen jullie dit? Alsof ik een spannend gesprek straks heb ofzo ? vannacht om 4 uur ook ineens klaarwakker.. 

Hoi dames,
Hier slaat de onzekerheid alweer een beetje toe. Normaal zou ik het voor mezelf houden maar ik wil het toch even van me afschrijven. Woensdag testte ik positief met kruidvat 2v5 en vond de streep ook best wel duidelijk omdat ik 1 dag voor NOD zat. Vanmorgen hoopte ik daarom een beter streepje te zien (1 dag na NOD). Helaas lijken ze juist minder licht nu :( Ik had geen kruidvat testen meer dus heb er 1 van de action gedaan en met dezelfde urine daarna nog 1 van sensitest. Die van sensitest is iets duidelijker dan die van action maar het zit me gewoon niet lekker. Nu is die van kruidvat misschien wel iets gevoeliger en die is inmiddels al ingedroogd. Ik denk dat mijn urine ook minder geconcentreerd was vanmorgen. Ik kon vannacht niet slapen en moest heel vaak plassen (gesport en veel water gedronken gisteravond). Ik weet dat ik niets anders kan doen dan afwachten maar het is zo vervelend! Op de foto is de bovenste van de kruidvat (woensdag) en de onderste twee van vanmorgen (sensitest en action). Wat denken jullie? Mijn borsten zijn overigens nog wel erg gevoelig en ik heb weinig eetlust.
https://www.mupload.nl/img/pqkq659vn.jpg

Ik ben ook nu echt totaal niet moe.. Denk toch een soort spanning. Merk wel dat ik er veel meer mee bezig ben dan toen bij de eerste. We hebben al zo'n mooi gezond meisje lopen en dan denk ik echt hoop zo dat we weer zo'n mooi gezond kindje mogen krijgen. 
Heb zoals een aantal al zeggen ook bijna geen eetlust dat had ik tijdens mijn eerste zwangerschap in de eerste weken ook niet. 
Hoe zit het bij jullie met de afspraken bij de verloskundige? Bij ons mag de partner tot nu toe gelukkig nog wel mee tijdens de echo, maar bij andere afspraken niet. 
@chachatango ja dat is ook wat ik herken zo'n zenuwachtig gevoel. Dat had ik al vanaf vorige week. 

Bij mij is het een beetje afwisselend, de ene dag (kots) misselijk en geen eetlust, de andere dag alleen maar trek! Op de misselijke dagen helpt het om alleen koud eten klaar te maken, dat geurt niet zo erg. Ik ben ook vreselijk moe, dat vind ik wel het meest storend. Gelukkig moet mijn man ook thuis werken dus kan ik af en toe even rusten terwijl hij op onze dreumes past. ?  Ik sliep afgelopen weken ook heel onrustig maar dat lijkt nu gelukkig weer over, ben echt knockout 's nachts. 
Gefeliciteerd allemaal!! ?
@Skye, sorry ik zie geen foto's. Ik zou even een paar dagen wachten en dan nog een test doen. Sterkte ?

@skye dat had ik ook. De action test gaf bij mij niks aan terwijl ik bij de kruidvat test wel een streep had (ook woensdag we lopen gelijk ?) De volgende ochtend weer getest met kruidvat en toen was de streep ook minder(moest heel goed kijken). Ik werd hier ook heel onzeker van. Ik heb toen meteen een clearblue digitale test gekocht en deze was vanmorgen positief . Nu testte ik met de action test ook heel licht positief. 

@Jackyy dankje voor je snelle reactie! Dat geeft weer een beetje hoop :) al blijft het allemaal gewoon zo spannend! Las ook net dat de kruidvat 2v5 ook wel echt heel gevoelig is dus hopelijk ligt het daaraan en hoef ik me nog geen zorgen te maken. Ik ga nu morgen of overmorgen nog eens testen en dan gewoon met dezelfde test als vandaag. ?

Jackyy bij ons mag de partner ook mee met de echo's en met de intake. Met mondkapje. De rest van de afspraken niet.

Wij moeten 19 okt om 18.50 voor de eerste echo, weeet echt niet wat ik met mn dochtertje moet doen? Die mag dus niet mee en als onze omgeving weet van dat we samen ergens naartoe moeten dan weten ze al genoeg. 

@Skye ik zou me nog geen zorgen maken! Ik zou even zorgen dat je van hetzelfde merk nog 1 of 2 testen kunt doen, dan kun je ook echt wat beter vergelijken! :)   Ik ben helaas wel echt mega moe ook al lig ik zoveel wakker... normaal is mijn energie bijna eindeloos en nu ben ik rond deze tijd al uitgeteld... ik herken mezelf echt niet terug en merk het ook aan mijn werk. Hebben jullie het al aan je werkgever verteld?

hier mag mijn vriend ook mee naar de echo's, wel allebei met mondkapje.

Terug
Bovenaan