Juni 2021

Ja ik zou bellen voor een eerste afspraak @BabyG!! Ik snap dat je het niet wilt jinxen, maar helaas heb je er toch geen invloed op ;) Mocht het onverhoopt nog mis gaan, is het ook fijn om ingeschreven te staan, veel verloskundigen bieden ook hulp/gesprekken aan bij een miskraam. Voor mij reden om niet te wachten! Maar ja, ik ben ook iemand die altijd gelijk shit moet regelen anders word ik gestrest. Toen ik belde was ik 3+5 haha, dus dat gebeurt vast wel vaker ;) 
Verder heb ik geen korte nachten, ben wel extreem vermoeid dus duik iedere avond om half 10 mijn bedje in. 
@Nelle, leuk! Gefeliciteerd ?

Gefeliciteerd allemaal!!

ik heb vandaag de verloskundige gebeld, haar eerste antwoord dat meen je niet ?

19 oktober eerste echo 

Gefeliciteerd allemaal!
Ik kom er graag bij in de groep. Heb vorige week 20 september positieve test gedaan. En volgens berekening 1 juni uitgerekende datum. 22 oktober 1e echo! Spannend! Vooral het moeten verzwijgen voor iedereen is lastig. Voel me momenteel heel moe, mega veel pukkels en wat vaker ruzie met partner.. (iets met hormonen) Had ik bij onze 1e ook erg last van. 
 Hoe voelt iedereen zich? En hebben jullie het al verteld aan mensen? 

Hoi allemaal, ik meld mij ook voorzichtig hier! Afgelopen zaterdag 1e positieve test, vanochtend weer getest en was een mooie oploop ☺️ Op 1 sept een vroege mk gehad met 5 weken dus vind het nog een beetje spannend (nu dus 4 weken geleden) maar wel leuk om alvast een beetje mee te kletsen! Voor ons is het ons eerste kindje en als alles goed mag gaan verwachten we hem/haar rond 8 juni ☺️

[quote quote=10359518]Gefeliciteerd allemaal! Ik kom er graag bij in de groep. Heb vorige week 20 september positieve test gedaan. En volgens berekening 1 juni uitgerekende datum. 22 oktober 1e echo! Spannend! Vooral het moeten verzwijgen voor iedereen is lastig. Voel me momenteel heel moe, mega veel pukkels en wat vaker ruzie met partner.. (iets met hormonen) Had ik bij onze 1e ook erg last van. Hoe voelt iedereen zich? En hebben jullie het al verteld aan mensen?[/quote]

Ja die pukkels hè.. vreselijk haha. 

@mammah Hier ben ik weer enorm misselijk en hoofdpijn en geen eetlust en moe. Oftewel hetzelfde verhaal als bij de vorige zwangerschap.

toch weer spannend hoor of het allemaal goed blijft gaan, vooral die eerste weken.

Terug
Bovenaan