Juni 2021

@Leoniexx Ik had het tijdens mijn eerste zwangerschap ook, wekenlang helderrood bloedverlies en af en toe een klein stolseltje. Uiteindelijk bleek er niets aan de hand en er is ook nooit een oorzaak gevonden. Ik duim hard met je mee dat het bij jou ook zoiets is!! ?? En ook dat het snel over gaat want dit levert natuurlijk ongekend veel spanning op. Heel veel sterkte vanmiddag!!  ?
Wat betreft mannen herkenbaar, bij die van mij ging het pas echt worden toen de baby geboren was ? Dit keer lijkt hij iets meer een blij ei, heeft al tegen mijn buik gepraat én vraagt af en toe hoe het gaat. Totaal anders haha

Hoi Meiden. Ik sluit me ook graag aan in dit groepje. Best even een drempel, omdat het met mijn ervaringen zo weer afgelopen kan zijn, en weer uit de groep kan. Ik ben 33 en heb een gezonde dochter van 14 maanden. Ik heb daarvoor meerdere miskramen gehad. Twee maanden geleden ook weer een miskraam na een goede eerste echo. Het was tot onze verrassing nu weer snel raak en ben denk ik ergens tussen de 5 en 5 en halve week zwanger. Denk ergens half juni uitgerekend mocht het goed mogen gaan. Heb nog geen verloskundige gebeld. Doe ik wellicht over een paar dagen. Fijn om mee te lezen voor de herkenning van alle angsten, kwaaltjes. Hopelijk worden er in juni veel gezonde babies geboren! 

Even iets anders Hoe lezen jullie op dit forum? Ik merk dat het zo lastig leest op mobiel via de app? Ook met versturen? Meerdere last van? Baby24 heb ik er totaal geen last van. Heb Samsung s10+ trouwens. 

@Pippp welkom en gefeliciteerd! Wat vervelend dat je meerdere miskramen hebt meegemaakt. ? hopelijk mag deze zwangerschap goed gaan voor jullie!
@Chachatango ik lees op mijn mobiel gewoon via de website. Geen problemen mee! 

Hoi! 

Ook ik mag me aansluiten bij deze groep :) Afgelopen vrijdag had ik de eerste positieve test in mijn handen. Ik weet niet precies hoe lang ik zwanger ben vanwege erg wisselende cyclussen (25 - 68 dagen), maar ik denk zo'n 5 weken nu. 
M'n eerste echo staat 29 oktober gepland om te kijken hoe ver ik precies ben! 

Voor ons is dit het 2e kindje. We hebben al een meisje van 8.5 maand.

@Chachatango ik heb er ook alst van via de app en heb toevallig dezelfde telefoon1?
@Pippp welkom en gefeliciteerd!

@Leoniexx, oh wat naar! Ik snap dat je geschrokken bent. Ik hoop dat je heel snel goed nieuws mag krijgen, heel veel succes vanmiddag. ?
@alle nieuwe dames, welkom! Leuk dat het zo'n grote groep is inmiddels al. 
Leuk al die verhalen over hoe te vertellen etc., dat lijkt me ook zo'n heerlijk moment. Eigenlijk wil ik wachten tot de eerste echo, dat geeft me toch net een iets zekerder gevoel. Wie weet vertellen we het onze ouders wel iets eerder, maar we kijken even hoe het loopt. 
Ik ben inmiddels wel ook al gestart met MvM, mocht gewoon. Dus ook die heerlijke lucht de komende maanden: alles voor het goede doel! Scheelt dat ik niet heel misselijk ben, maar kan me voorstellen dat het dan niet te harden is. ?

Terug
Bovenaan