Juni 2021

Ik geloof dat ik me ook mag aanmelden.. Vorige week al ergens een positieve test, maar besef het me nog steeds niet helemaal. Ik zou uitgerekend moeten zijn rond 14 juni. Mijn man en ik hebben nog een dochter, die wordt in juni 2. 

@jackyy wat een rot nieuws zeg. Sterkte de komende tijd!
@happyh balen zeg dat je nog moet wachten. Verschrikkelijk die onzekerheid!
Morgen hebben wij een echo. Ik ben dan 7+4 weken. Vind het super spannend.. Ondertussen zijn we druk aan het nadenken hoe en wanneer we het willen vertellen. Leuk om hier ideeën te lezen. 

ik lees af en toe mee en ik merk dat ik het niet helemaal bij hou?! 

wat fijn ook al die goede echo's, ik hoorde hier ook iemand over een garnaaltje, ik kon het woord niet vinden hoe ik het eruit vind zien maar inderdaad lijkt wel een garnaaltje!
En kweet niet of @jackyy nog meeleest maar wat erg zeg! Sterkte hoor en hopelijk gauw weer zwanger!
Hier begint het kotsfestijn ook maar bij mij helpt thee dus juist wel weer goed.. heel raar, voor iedereen is dat dus anders! Patat, ik at dat het liefst elke dag(niet dat ik dat deed hoor?) en nu hoe ik t waarschijnlijk komende 8 maanden niet meer te zien!
@happyH, suc6 met wachten hoor!
@nici, wat balen zeg die corona! Beterschap, nu je zwanger bent heb je dat natuurlijk het liefst niet!
Voor mij ook nog zeker een week wachten dan heb ik de eerste echo, ben dan volgens m'n eigen berekeningen 8+1 dag zwanger.

Oeh die painiekgevoelens heb ik nu weer hoor. Zal dit kindje de band tussen de eerste twee niet in de war schoppen? Wordt er eentje het derde wiel? Kunnen we er wel drie aan? Hoe gaan we dat praktisch allemaal doen? Bij grote veranderingen is het logisch om wat onrust ook te hebben, je weet immers niet hoe het zal zijn. Maar komt helemaal goed!
Vind het wel lang wachten nu, heb de eerste echo met 8 + 2 pas, duurt nog bjjna 2 weken. Wil graag weten of alles tot nu toe oké groeit. Spannend he, die eerste weken. Kan ook niet wachten om het te vertellen. Heb het m'n moeder gisteren toch al verteld. Moest het echt even aan iemand vertellen haha. 

Ah nee wat eng dat je vriend corona heeft! Dat lijkt me erg spannend inderdaad. Is hij erg ziek? Hoe gaat het met jou? 
Op mijn werk (ik werk op een KDV) is vorige week ook een collega positief getest. Ik raakte compleet in paniek, ook omdat het KDV van mijn dochter deze week voor de tweede keer gesloten werd vanwege besmettingen onder de leidsters. Maar je ontkomt er bijna niet meer aan als je in de kinderopvang werkt..

@Ongeduldje aah dat is zo goed om te horen, dat geloof ik helemaal dat als ze er eenmaal is dat het voelt alsof het nooit anders is geweest! Weet je dochter al dat je nu weer in verwachting bent? En weten ze het op je werk, i.v.m. corona? 

@Skye Ja het blijft een spannend iets als je miskraam (of miskramen) hebt gehad. Ik heb er maar 1 gehad (een vroege) maar ik herken wel wat je zegt. Vooral als je dan die termijn voorbij bent, dat voelt als een overwinning! Het komt vast goed, vooral na de echo idd. Lekker gaan genieten (zover als de kwaaltjes het toelaten ?)

@Nici wow, corona… dat kan je nu echt ff niet gebruiken! Hoe gaat het met je vriend? Heeft hij veel klachten? Hopelijk gaat het bij jou ook meevallen….

@Galileo Gefeliciteerd!!

@Leoniexx Spannend vandaag! Hoelaat mag jij? Ik ben om 15:30 uur aan de beurt...

@Elcy ik kan het ook niet altijd even goed bijhouden hoor haha! Nog een weekje wachten en dan ben jij hopelijk aan de beurt voor een goede echo ?

@Kindersuprise Fijn om te horen dat ik niet de enige ben met paniekgevoelens haha, ik voelde me al een slechte ‘moeder’ haha. Hoe reageerde je moeder op het nieuws? ?

Wij wilden het mijn ouders vanavond gaan vertellen tijdens het eten (mits de echo goed is vanmiddag) maar nu belde mijn moeder dat ze met spit op bed ligt…. Dus ik denk dat we maar even een soort beterschapsmand gaan brengen met de echo erin haha

@cherry nee ze weet het nog niet. Dat begrijpt ze ook nog niet, ze is pas 20 maanden. 
Ik heb op mijn werk deze week verteld dat ik zwanger ben omdat ik ook echt paniekerig was met die besmettingen. Toen moest ik het wel even uitleggen vond ik zelf. Gelukkig wel begrip voor.

Succes voor de dames die vandaag een echo hebben!

Wij hebben het inmiddels vertelt aan ouders en een aantal vrienden. niet echt op een speciale manier. Mijn dochter weet het nu ook maar weet niet of ze het al helemaal beseft. als ik vraag wil je een broertje op een zus dan wilt ze vooral een baby :). En volgens haar zit die in haar buik hahaha....

Terug
Bovenaan