Juni 2021

Hi! Ik op 19-10 positief getest! Daarvoor al gruwelijk pijn in mijn borsten en giga misselijk een week lang! Hoort erbij. Voelt heerlijk! 2 miskramen achter de rug dus ben wel erg bang maar probeer positief te blijven!!!

Maar hoort er allemaal bij, moe zwak en misselijk. Meestal trekt het weg na 3 maandjes!!
Gefeliciteerd he!!!

Gefeliciteerd voor alle nieuwe zwangeren die erbij zijn gekomen. 

Fijn weer kloppende hartjes gezien ?

@gebruiker Ja ik was al voor mn test beroerd en misselijk en nu wordt t er niet minder op ben inmiddels 8 weken vandaag

Pfff ik heb gisteren mijn ouders verteld. Dat was echt een van de mooiste momenten uit mijn leven. Ze hebben zo hard gehuild van geluk! Dat zelfs mijn vriend (die noooooit huilt) een traantje moest wegpinken. 

Ik ben de laatste 2 dagen weer wat meer misselijk en vermoeid, dus ff geen puf om alles bij te lezen sorry!! 

welkom aan alle nieuwe dames! Wie heeft er nu als eerstvolgende zijn echo? ?

Aaah wat super leuk om te horen @CherryBlossom! Worden je ouders voor de eerste keer opa en oma?
@Leoniexx ook superfijn dat je een goede echo had!!! Sorry, ik vergeet soms ook op mensen te reageren ?.
Ik ben vandaag 6 weken ? volgende week donderdag echo! Ben zo benieuwd. Tijd gaat te langzaam hahah.
Vrijdag heeft HappyH volgens mij haar echo of was dat weer iemand anders? iig succes voor de dames die vandaag of morgen een echo hebben ?

Wat bijzonder CherryBlossom! Inderdaad een moment om nooit te vergeten.. :) 

Ik heb ook volgende week donderdag mijn eerste echo! Ik ben als het goed is ergens tussen de 6 en 8 weken, hopelijk kunnen ze hier donderdag meer over zeggen :) 

Wat mooi Cherryblossom! Zo'n moment ga je echt nooit meer vergeten :) 
Ik heb inderdaad morgen mijn echo om half 11. Ben best heel gespannen ervoor. Zo bang om slecht nieuws te krijgen. Qua bloedverlies blijft het bij bruine afscheiding en beetje spotting. Maar echt 3 druppels per dagdeel ofzo, dat is gewoon bijna niks. Dus ergens geeft me t wel hoop omdat het niet erger wordt.
Heb me op t werk vandaag wel ziek gemeld. Vanmorgen vol goede moed begonnen maar om 11 uur hing ik alweer boven de pot. Blijf morgen ook maar afwezig. Als ik dan wel slecht nieuws krijg, kan ik thuis lekker onder een dekentje kruipen.. Vind t tot nu toe nog niet veel aan zo, sorry?

Terug
Bovenaan