Juni 2021

Fijn Leoniexx, hebben ze kunnen achterhalen wwar het bloed vandaan komt?

Gefeliciteerd nieuwe dames!!

Leoniexx wat fijn! En doet me goed je bericht te lezen, geeft vertrouwen dat t ondanks bloedverlies toch gewoon goed kan gaan. En zal eens kijken naar dat product van vsm!
Welkom nieuwe dames!

@nici thanks. En sterkte met de covid, zou het ook geen fijn idee vinden zwanger en covid, maar idd hopen dat het niks doet zoals ze nu denken. 

@esmee ja er was wel een plekje te zien waar vermoedelijk het bloed vandaan kwam. Maar dat kon geen kwaad voor de baby gelukkig!

@leoniexx ow dat is fijn zeg en geeft vast rust! hoe groot was jouw vruchtje? wij lopen bijna gelijk. bij mij 1,04 cm.

@Nici wat heftig dat je vriend corona heeft. Ik kan me voorstellen dat je je zorgen maakt! Beterschap voor jou en je vriend! 
@Galileo @Asda @BeertjeVier gefeliciteerd!
@CherryBlossom jij hebt nu je echo! Spannend!!! Ben benieuwd ? ook hoe je ouders reageren vanavond. Een spit is vervelend, beterschap voor je moeder!
@HappyH goed om te lezen dat het bloedverlies is afgenomen! Je hebt iig wel nog kwaaltjes haha!! Ben blij dat ik (nog) niet misselijk ben!

Ik lees straks weer even alles bij maar we hebben een knipperlichtje gezien ? Ik ben zo blij!! 

https://www.mupload.nl/img/gvig19slk.jpeg

Terug
Bovenaan