Juni 2021

@Skye jaa dit is voor hen het eerste kleinkind ☺️ wat gaan de dagen langzaam hè, nog een weekje ? 

@Molly ooh spannend voor jou ook nog een weekje! ? Heb je een onregelmatige cyclus omdat je niet precies weet hoever je bent?

@Kindersuprise jaa echt zo speciaal ❤️

@HappyH ooh ik begrijp je spanning! Wat ontzettend spannend, en wat duurt het dan lang tot het morgen is. Heb je heel goed gedaan om je af te melden van het werk. Even lekker alleen aan jezelf denken, ook al krijg je wel goed nieuws morgen. We zijn natuurlijk allemaal superdankbaar dat we zwanger mogen zijn maar het is echt niet allemaal rozegeur en maneschijn!

Toch even delen. Je begint het al een beetje te zien. Deze is van vanmorgen 5 weken en 6 dagen nu. En ik voel me prima. Merk ook dat mijn huid zich mooi vormt. ? in de avond een stuk opgeblazen. Herkennen jullie dit? 

He dames,
Ik hoor hier 2 dames ook even bloed verlies. Ik ging net na de wc en dacht oh wat heb ik, ineens meer afscheiding ofzo. En keek in de pot en zag daar bloed op mn wc papier. Schrok hier enorm van. Vervolgens nog een paar keer afgeveegd en steeds licht roze bloed. Maak me kei zorgen nu...  mn buik voelt ook een beetje vreemd aan( of zit miss in mn hoofd nu) moet nog 2 weken wachtte op de echo.
Hoop zo dat t niks is   

Ah mutske dat snap ik! :-( ik zou in ieder geval je vk inlichten. Verder kan het natuurlijk gebeuren dat je een beetje bloed hebt en hoeft het niks te zijn  maar ik snap je bezorgdheid. ?

Ah mutske, dat is vervelend! Wat een stress geeft het ook he! Ik zou wel even de vk bellen inderdaad! Wie weet kan je echo naar voren gehaald worden?

@chachatango, t lastige is een beetje dat we jouw lichaam van voor de zwangerschap niet kennen  ;) maar zou zeker doorgaan met dit soort foto's. Is ontzettend leuk om later naast elkaar te zien! Wat je zegt over opgeblazen gevoel herken ik zeker. Heb 's avonds echt een bolle buik 

Gefeliciteerd aan alle nieuwe zwangere dames! ?
@esmee volgens de vk was het nu 1.5cm. de vorige keer was het nog maar 0.5cm dus het groeit goed!
@mutske balen is dat he.. Bij een positieve test wil je gewoon geen bloed meer zien. Ik had het ook, maar heb inmiddels 2 goeie echo's gehad gelukkig. Indd voor de zekerheid de vk inlichten en misschien kunnen ze een echo maken. 

@Chachatango ik herken het! Ik ben nu 8+2 en heb al de hele dag door een bol opgeblazen buikje?. Ik moet het dus nu verbergen, want ik heb normaal een platte buik en t valt nu dus wel op. Had niet verwacht zo snel opgeblazen te zijn. Het is mijn 1e zwangerschap, dus ging er vanuit dat het wel even zou duren. Kan mijn spijkerbroeken niet meer aan?. 

Terug
Bovenaan