Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
@Leoniexx en @Cherryblossom wat fijn om te horen! En Leonie wat een opluchting lijkt me na het bloedverlies! Wie zijn de volgende voor de eerste echo? En moeten jullie nu weer lang wachten op de volgende echo?
Bedankt allemaal voor de felicitaties! Ongelofelijk gewoon nog steeds.
@cherryblossom: mooie echo! Lijkt me zo bijzonder. Mocht je partner er wegens de corona maatregelen wel bij zijn?
@chachatango: ik snap dit helemaal hoor! Ik ben nu nog zo pril (4+2) dat ik denk ik volgende week ook nog eens een testje doen haha. Mijn man gelooft het ook zowat niet dus dan is het voor hem ook goed om te zien
@Leoniexx en @Cherryblossom, wat ontzettend fijn nieuws! Nogmaals gefeliciteerd!! ? Voelen jullie je anders nu?
Welkom nieuwe dames!! Van jullie kunnen we over een paar weken nog mooie echo's verwachten Gezellig dat jullie mee kletsen.
Wat fijn dat er al heel wat een goede echo hebben gehad. Ik mag 2 november voor de echo. Het is voor mij trouwens de 2e maar niet minder spannend. Die 1e echo is toch een dingetje vind ik. Voor de 1e een miskraam gehad na een echo met een zwak kloppend hartje, dus dat spookt toch door m’n hoofd.
Hey!
Wij hebben vorige week ook een positieve test gehad, als het goed is 20 juni uitgerekend.
dit keer veel onzekerder dan mijn vorige zwangerschap.
bij de eerste al voor de test ziek zwak en misselijk, nu... moe en last van mijn buik wat mij erg onzeker maakt.
zijn er meer moeders die hier last van hebben?
&cherryBlossom wat goed!! Gefeliciteerd!
@m'etje ik mag 10 nov weer voor de termijnecho, dus over een kleine 3 weken. Wel mag ik vrijblijvend langskomen voor een echo als ik onzeker word ivm mijn bbz's en miskraam. Dat is een fijne gedachte al denk ik niet dat ik tussendoor een echo wil, die echo's maken me juist zenuwachtig haha